Skocz do zawartości

Podwyzszenie tylnego zawieszenia w Bandicie


kuzi69
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam, czy można podnieść tylne zawieszenie w Suzuki Bandit. Jeżeli tak to proszę o jakieś wskazówki bo wchodząc troszkę ostrzej w zakręt przy przechyleniu się trę stopką o asfalt. Porównując z innymi Banditkami to widać od razu że mam niższy tył.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Podwyższanie Bandziora to dośc popularna operacja, moim zdanie oszpeca motocykl który po tym wygląda jak wychudzona koza. Zmień lepiej podnóżki na krótsze to nie będziesz przycierał.

 

A cała operacja jest dość prosta, należy wymienić elementy łączące wahacz z amortyzatorem.

 

http://shop.ebay.co.uk/?_from=R40&_trksid=...andit+dog+bones

MotorcycleStorehouse Dealer.

Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla!

 

Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wiesz że zmiana wysokości wpływa ( negatywnie ) na prowadzenie moto ?

 

Tylny amor jest słabą stroną Bandita - nawet przy przebiegach 20-30 tys potrafi być już mocno "zmęczony"...

 

Słyszałem pozytywne opinie o montowaniu amora od GSXR750 ( roczniki ~ 95 ) - jest mocniejszy i dodatkowo ma regulację tłumienia..

 

:icon_mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a jaki masz przebieg w tym bandycie?

tak jak MLA pisał, podniesienie tyło nie pomoże na pewno w prowadzeniu po winklach.. :/

najlepiej chyba wymienić na jakąś inną używkę, choćby też od bandita, ale z małym przebiegiem... pytanie tylko jak to ze zdjęcia poznać, czy amor jest już wytłuczony czy nie.. :icon_mrgreen:

Edytowane przez Lysy5g1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Napięcie wstępne sprężyny jak masz ustawione ?

Na najtwardszą

 

 

a jaki masz przebieg w tym bandycie?

tak jak MLA pisał, podniesienie tyło nie pomoże na pewno w prowadzeniu po winklach.. :/

najlepiej chyba wymienić na jakąś inną używkę, choćby też od bandita, ale z małym przebiegiem... pytanie tylko jak to ze zdjęcia poznać, czy amor jest już wytłuczony czy nie.. :banghead:

 

60 tys

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak założysz innym amorek który jest dłuższy tylko kilka mm od oryginału to moto się podniesie kilanaście/kilkadziesiąt mm. W Suzuki RF600R zmieniłem amorek na dłuższy o ok.10-15mm a moto widocznie poszło do góry. Ale nie za wysoko, tak akurat żeby lepiej wyglądało, bo RF-ka ma dość potężny tył i jak jest niska to wygląda dość ociężale.

 

Tu std. z lekkim obciążeniem.

http://motury.za.pl/RF/foto/RFmoja_14.jpg

 

 

A tu juz z innym amorkiem i po modyfikacji stylistycznej:

http://motury.za.pl/RF/foto/RFmoja_20.jpg

 

Zawieszenia są takie same jak w Bandicie, GSX600F itp. Amorki mogą się róznić trochę. RF ma regulację napięcia i tłumienia, tak samo GSX-F.

MotorcycleStorehouse Dealer.

Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla!

 

Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli masz już nastukane 60k km to po prostu sprężyna w amorze skończyła żywot i tyle...

kup amor od bandziora na allegro, ale żeby sprzedawca gwarantował że nie jest wytłuczony i po sprawie :banghead:

-tanio i bez kombinacji :buttrock:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli masz już nastukane 60k km to po prostu sprężyna w amorze skończyła żywot i tyle...

kup amor od bandziora na allegro, ale żeby sprzedawca gwarantował że nie jest wytłuczony i po sprawie :wink:

-tanio i bez kombinacji :buttrock:

 

A nie lepiej wymienić na nową sprężynę ? To jest koszt około 400 PLN ...

 

Chociaż z drugiej strony nie wiem czy do Bandita są dostępne sprężyny ...

Edytowane przez hubert_afri
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam, czy można podnieść tylne zawieszenie w Suzuki Bandit. Jeżeli tak to proszę o jakieś wskazówki bo wchodząc troszkę ostrzej w zakręt przy przechyleniu się trę stopką o asfalt. Porównując z innymi Banditkami to widać od razu że mam niższy tył.

 

Można tylko PO CO?

Zmienisz w ten sposób geometrię motocykla i na następnym ostrym zakręcie powiększysz grono pacjentów urazówki.

Jeżeli stopki obcierają w zakręcie wypada je podnieść q górę o jakieś 40mm i przesunąć w tył o 60mm.

Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jest klapnieta raczej na pewno, co więcej - jest niewymienna.. ( wiem z doświadczenia ).

 

Ponad wszelkini regeneracjami i naprawami zdecydowanie polecam kupno dobrej używki z małym przebiegiem ( to też z doświadczenia ) - i jak qurim napisał - najlepiej od czegoś bliźniaczego konstrukcyjnie, za to z mocniejszym amorem.

 

:)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...