kuzi69 Opublikowano 22 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 22 Czerwca 2008 Witam, czy można podnieść tylne zawieszenie w Suzuki Bandit. Jeżeli tak to proszę o jakieś wskazówki bo wchodząc troszkę ostrzej w zakręt przy przechyleniu się trę stopką o asfalt. Porównując z innymi Banditkami to widać od razu że mam niższy tył. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hubert_afri Opublikowano 22 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 22 Czerwca 2008 Napięcie wstępne sprężyny jak masz ustawione ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qurim Opublikowano 22 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 22 Czerwca 2008 Podwyższanie Bandziora to dośc popularna operacja, moim zdanie oszpeca motocykl który po tym wygląda jak wychudzona koza. Zmień lepiej podnóżki na krótsze to nie będziesz przycierał. A cała operacja jest dość prosta, należy wymienić elementy łączące wahacz z amortyzatorem. http://shop.ebay.co.uk/?_from=R40&_trksid=...andit+dog+bones Cytuj MotorcycleStorehouse Dealer. Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla! Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mla Opublikowano 23 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 23 Czerwca 2008 Wiesz że zmiana wysokości wpływa ( negatywnie ) na prowadzenie moto ? Tylny amor jest słabą stroną Bandita - nawet przy przebiegach 20-30 tys potrafi być już mocno "zmęczony"... Słyszałem pozytywne opinie o montowaniu amora od GSXR750 ( roczniki ~ 95 ) - jest mocniejszy i dodatkowo ma regulację tłumienia.. :icon_mrgreen: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lysy5g1 Opublikowano 23 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 23 Czerwca 2008 (edytowane) a jaki masz przebieg w tym bandycie? tak jak MLA pisał, podniesienie tyło nie pomoże na pewno w prowadzeniu po winklach.. :/najlepiej chyba wymienić na jakąś inną używkę, choćby też od bandita, ale z małym przebiegiem... pytanie tylko jak to ze zdjęcia poznać, czy amor jest już wytłuczony czy nie.. :icon_mrgreen: Edytowane 23 Czerwca 2008 przez Lysy5g1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kuzi69 Opublikowano 23 Czerwca 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Czerwca 2008 Napięcie wstępne sprężyny jak masz ustawione ?Na najtwardszą a jaki masz przebieg w tym bandycie? tak jak MLA pisał, podniesienie tyło nie pomoże na pewno w prowadzeniu po winklach.. :/najlepiej chyba wymienić na jakąś inną używkę, choćby też od bandita, ale z małym przebiegiem... pytanie tylko jak to ze zdjęcia poznać, czy amor jest już wytłuczony czy nie.. :banghead: 60 tys Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hubert_afri Opublikowano 23 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 23 Czerwca 2008 (edytowane) Może wymiana samej sprężyny by pomogła ? I jeszcze pytanie dodatkowe. Czy należysz do cięższych gości czy raczej waga standardowa ? Edytowane 23 Czerwca 2008 przez hubert_afri Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qurim Opublikowano 23 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 23 Czerwca 2008 Jak założysz innym amorek który jest dłuższy tylko kilka mm od oryginału to moto się podniesie kilanaście/kilkadziesiąt mm. W Suzuki RF600R zmieniłem amorek na dłuższy o ok.10-15mm a moto widocznie poszło do góry. Ale nie za wysoko, tak akurat żeby lepiej wyglądało, bo RF-ka ma dość potężny tył i jak jest niska to wygląda dość ociężale. Tu std. z lekkim obciążeniem.http://motury.za.pl/RF/foto/RFmoja_14.jpg A tu juz z innym amorkiem i po modyfikacji stylistycznej:http://motury.za.pl/RF/foto/RFmoja_20.jpg Zawieszenia są takie same jak w Bandicie, GSX600F itp. Amorki mogą się róznić trochę. RF ma regulację napięcia i tłumienia, tak samo GSX-F. Cytuj MotorcycleStorehouse Dealer. Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla! Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lysy5g1 Opublikowano 23 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 23 Czerwca 2008 Jeśli masz już nastukane 60k km to po prostu sprężyna w amorze skończyła żywot i tyle...kup amor od bandziora na allegro, ale żeby sprzedawca gwarantował że nie jest wytłuczony i po sprawie :banghead:-tanio i bez kombinacji :buttrock: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kuzi69 Opublikowano 23 Czerwca 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Czerwca 2008 Może wymiana samej sprężyny by pomogła ? I jeszcze pytanie dodatkowe. Czy należysz do cięższych gości czy raczej waga standardowa ? Waga jak najbardziej standardowa :( Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hubert_afri Opublikowano 24 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 24 Czerwca 2008 (edytowane) Jeśli masz już nastukane 60k km to po prostu sprężyna w amorze skończyła żywot i tyle...kup amor od bandziora na allegro, ale żeby sprzedawca gwarantował że nie jest wytłuczony i po sprawie :wink:-tanio i bez kombinacji :buttrock: A nie lepiej wymienić na nową sprężynę ? To jest koszt około 400 PLN ... Chociaż z drugiej strony nie wiem czy do Bandita są dostępne sprężyny ... Edytowane 24 Czerwca 2008 przez hubert_afri Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Dudek Opublikowano 24 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 24 Czerwca 2008 Witam, czy można podnieść tylne zawieszenie w Suzuki Bandit. Jeżeli tak to proszę o jakieś wskazówki bo wchodząc troszkę ostrzej w zakręt przy przechyleniu się trę stopką o asfalt. Porównując z innymi Banditkami to widać od razu że mam niższy tył. Można tylko PO CO?Zmienisz w ten sposób geometrię motocykla i na następnym ostrym zakręcie powiększysz grono pacjentów urazówki.Jeżeli stopki obcierają w zakręcie wypada je podnieść q górę o jakieś 40mm i przesunąć w tył o 60mm. Cytuj Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hubert_afri Opublikowano 24 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 24 Czerwca 2008 Można tylko PO CO? Może faktycznie sprężyna jest klapnięta. Trzeba po prostu pomierzyć SAG-i i wszystko będzie jasne .. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mla Opublikowano 24 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 24 Czerwca 2008 jest klapnieta raczej na pewno, co więcej - jest niewymienna.. ( wiem z doświadczenia ). Ponad wszelkini regeneracjami i naprawami zdecydowanie polecam kupno dobrej używki z małym przebiegiem ( to też z doświadczenia ) - i jak qurim napisał - najlepiej od czegoś bliźniaczego konstrukcyjnie, za to z mocniejszym amorem. :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.