spman Opublikowano 22 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 22 Czerwca 2008 witam,mam pewien problem z niunia. Zacznę od początku. Jechałem motocyklem i kierowałem sie na stacje paliw gdyż juz widziałem po przebiegu ze lada moment będzie czas na przełączenie na rezerwę gdyż paliwko sie kończy. No i stało sie tak jak myślałem, motocykl podczas jazdy zaczął przerywać, więc przełączyłem kranik na RES ( ja zawsze tak dojeżdżam, jeżdżę aż nie braknie wachy na pozycji ON) i motocykl zwykle załapywał po paru sek paliwo od nowa i przestał przepuszczać. Niestety nie tym razem, zachował sie tak jakby paliwa nie dostał wcale i zgasł, odczekałem chwile, probowałem go zapalić kilkukrotnie, niestety bezskutecznie. Myślałem ze może jakiś syf zatkał mi kranik na pozycji RES wiec do pchałem motocykl do stacji, zalałem do pełna, lecz niestety dalej nie chciał zaskoczyć. Zadzwoniłem po kolegę aby mnie do domu busem odwiózł, ale urodził sie pomysł ze może na hol Cebre. Na zaciąg po 200metrach zapaliła i śmigała tak jakieś 150km, kilkukrotnie była gaszona i zapalana i bez żadnych jęknięć. Postała z tydzień w garażu. Dziś chciałem jechać na bazar, uruchomiłem ślicznie na ssaniu, chodziła równiutko i ładnie jak zawsze, spokojnie pochodziła na ssaniu. Ubrałem się, wyłączam ssanie, ruszam, przejechałem może 200metrow i motocykl zaczął sie dławic, nie wkręcał sie, powoli słabł aż zdechł. Nie odpala, a jak zaskoczy to nie na wszystkie cylindry, pochodzi 15 sekund i gaśnie. Macie może jakiś pomysł co mu może być? Nie wiem w sumie od czego zacząć, pierw do głowy przychodzi mi pompa paliwa, albo lewe powietrze. A co wy na to? Jutro chcę ściągnąć zbiornik i powiedzcie gdzie mogę szukać przyczyny kłopotów. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 23 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 23 Czerwca 2008 Sprawdz odpowietrzenie zbiornika ( otworz wlew i sprobuj zapalic ), moze byc to rowniez zacinajacy sie zaworek iglicowy ktorejs z komor plywakowych, blokujacy przeplyw paliwa do reszty gaznikow. Adam M. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
spman Opublikowano 23 Czerwca 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Czerwca 2008 (edytowane) sprawdziłem czy pali na otwartym zbiorniku, sprawdziłem pompe paliwa ,sprawdziłem i wyczyscilem swiece, zaworka nie sprawdziłem, ale popukałem w gazniki, sprawdziłem cewki, przewody i kabelki roznorakie, sprawdziłem kranik,filtr paliwa, wezyki paliwowe i powietrzne, sprawdziłem filtr powietrza, czujnik nozki bocznej. sprawdziłem wszystko co mi przyszło do głowy.... motocykl nawet nie zagada.... ręce mi opadały :( :( chyba zostanie Serwis:(:( macie jakies inne pomysly?? Edytowane 23 Czerwca 2008 przez spman Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Dudek Opublikowano 23 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 23 Czerwca 2008 Gaźniki do czyszczenia i nowe świece (czyścić można buty lub zęby a świece się wymienia ) Cytuj Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
spman Opublikowano 24 Czerwca 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Czerwca 2008 Gaźniki do czyszczenia i nowe świece (czyścić można buty lub zęby a świece się wymienia ) Źle zrozumieliśmy sie panie Piotrze jeżeli chodzi o świece. Otóż swiece były wymieniane 3 tys temu i były w bardzo dobrym stanie, jeśli chodzi o czyszczenie to miałem na myśli przetarcie gwintów i elektrod miekką szmatka. Mam przyczynę nieprawidłowej pracy. Pompa paliwa się zacina, przy poprzednim sprawdzani chodziła dobrze, ale dziś już niestety nie chodziła wcale. Odkręciłem pokrywę styków i gdy tylko ruszyłem jeden stycznik to pompowała a po chwili znowu przestawała. Przypominam ze w pompie wymieniono mi wszystkie styki podczas serwisu jakieś 3 tys temu wiec jutro jadę do hondy z pompa w reku i będę kręcił kocioł.Dzięki za pomoc. :banghead: :clap: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Dudek Opublikowano 24 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 24 Czerwca 2008 Ja dobrze zrozumiałem i doradzę Ci aby przy następnym problemie z uruchamianiem wtedy zakładasz nowe świece a starych nikt nie każe Ci wyrzucać. Jeżeli już cokolwiek robisz sam przy motocyklu to w garażu powinien leżeć komplet nowych świec, filtr paliwa, powietrza i jakieś żarówki. Cytuj Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
spman Opublikowano 25 Czerwca 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Czerwca 2008 W sumie to dobrze posłuchać mądrzejszego od siebie. Zastosuje sie do pana rad i na pewno będę miał przy sobie podstawowe części zamienne przy następnym grzebaniu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piekarz Opublikowano 26 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 26 Czerwca 2008 zasyfione gaźniki.... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
spman Opublikowano 28 Czerwca 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Czerwca 2008 zasyfione gaźniki.... czyszczone 3 tys temu. Mam jeszcze jedno pytanie. Czy da sie jezdzic bez pompy?? W f3 kranik nie jest podcisnieniowy i paliwo leci swobodnie. Jakbym podlaczyl na krótko z kranika przez filtr do gaznikow to czy motocykl by smigal normalnie? W koncu F2 nie miała pompy i smigała a to przeciez konstrukcja blizniacza. Co wy na to?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Dudek Opublikowano 28 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 28 Czerwca 2008 Możesz ale przy pełnym zbiorniku, pod koniec paliwa w zbiorniku może być problem z zasilaniem komór pływakowych w odpowiednią ilość paliwa. Cytuj Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.