Skocz do zawartości

problemy z praca silnika


spman
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

witam,

mam pewien problem z niunia. Zacznę od początku.

Jechałem motocyklem i kierowałem sie na stacje paliw gdyż juz widziałem po przebiegu ze lada moment będzie czas na przełączenie na rezerwę gdyż paliwko sie kończy. No i stało sie tak jak myślałem, motocykl podczas jazdy zaczął przerywać, więc przełączyłem kranik na RES ( ja zawsze tak dojeżdżam, jeżdżę aż nie braknie wachy na pozycji ON) i motocykl zwykle załapywał po paru sek paliwo od nowa i przestał przepuszczać. Niestety nie tym razem, zachował sie tak jakby paliwa nie dostał wcale i zgasł, odczekałem chwile, probowałem go zapalić kilkukrotnie, niestety bezskutecznie.

Myślałem ze może jakiś syf zatkał mi kranik na pozycji RES wiec do pchałem motocykl do stacji, zalałem do pełna, lecz niestety dalej nie chciał zaskoczyć. Zadzwoniłem po kolegę aby mnie do domu busem odwiózł, ale urodził sie pomysł ze może na hol Cebre. Na zaciąg po 200metrach zapaliła i śmigała tak jakieś 150km, kilkukrotnie była gaszona i zapalana i bez żadnych jęknięć. Postała z tydzień w garażu. Dziś chciałem jechać na bazar, uruchomiłem ślicznie na ssaniu, chodziła równiutko i ładnie jak zawsze, spokojnie pochodziła na ssaniu. Ubrałem się, wyłączam ssanie, ruszam, przejechałem może 200metrow i motocykl zaczął sie dławic, nie wkręcał sie, powoli słabł aż zdechł. Nie odpala, a jak zaskoczy to nie na wszystkie cylindry, pochodzi 15 sekund i gaśnie. Macie może jakiś pomysł co mu może być?

Nie wiem w sumie od czego zacząć, pierw do głowy przychodzi mi pompa paliwa, albo lewe powietrze. A co wy na to? Jutro chcę ściągnąć zbiornik i powiedzcie gdzie mogę szukać przyczyny kłopotów.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

sprawdziłem czy pali na otwartym zbiorniku, sprawdziłem pompe paliwa ,sprawdziłem i wyczyscilem swiece, zaworka nie sprawdziłem, ale popukałem w gazniki, sprawdziłem cewki, przewody i kabelki roznorakie, sprawdziłem kranik,filtr paliwa, wezyki paliwowe i powietrzne, sprawdziłem filtr powietrza, czujnik nozki bocznej. sprawdziłem wszystko co mi przyszło do głowy.... motocykl nawet nie zagada.... ręce mi opadały :( :(

 

chyba zostanie Serwis:(:(

 

macie jakies inne pomysly??

Edytowane przez spman
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gaźniki do czyszczenia i nowe świece (czyścić można buty lub zęby a świece się wymienia )

 

Źle zrozumieliśmy sie panie Piotrze jeżeli chodzi o świece. Otóż swiece były wymieniane 3 tys temu i były w bardzo dobrym stanie, jeśli chodzi o czyszczenie to miałem na myśli przetarcie gwintów i elektrod miekką szmatka.

 

Mam przyczynę nieprawidłowej pracy. Pompa paliwa się zacina, przy poprzednim sprawdzani chodziła dobrze, ale dziś już niestety nie chodziła wcale. Odkręciłem pokrywę styków i gdy tylko ruszyłem jeden stycznik to pompowała a po chwili znowu przestawała. Przypominam ze w pompie wymieniono mi wszystkie styki podczas serwisu jakieś 3 tys temu wiec jutro jadę do hondy z pompa w reku i będę kręcił kocioł.

Dzięki za pomoc. :banghead: :clap:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja dobrze zrozumiałem i doradzę Ci aby przy następnym problemie z uruchamianiem wtedy zakładasz nowe świece a starych nikt nie każe Ci wyrzucać. Jeżeli już cokolwiek robisz sam przy motocyklu to w garażu powinien leżeć komplet nowych świec, filtr paliwa, powietrza i jakieś żarówki.

Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zasyfione gaźniki....

 

czyszczone 3 tys temu.

 

Mam jeszcze jedno pytanie.

Czy da sie jezdzic bez pompy??

W f3 kranik nie jest podcisnieniowy i paliwo leci swobodnie. Jakbym podlaczyl na krótko z kranika przez filtr do gaznikow to czy motocykl by smigal normalnie? W koncu F2 nie miała pompy i smigała a to przeciez konstrukcja blizniacza. Co wy na to??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...