Marcin_FZS Opublikowano 20 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 20 Czerwca 2008 witam ! zwraca msie z pytaniem czy ktos moze z kolegow i kolezanek forumowiczow uzywal kiedys smaru do lancucha firmy Forch z teflonem jego oznaczenie bodajze S405 . Czy to wogole zabezpiecza lancuch no i czy warto to zakupic? pozdro :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tra Opublikowano 20 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 20 Czerwca 2008 ja uzywałem z teflonem ale innej firmy tzn MOLYDAL smar NSX nie warty niczego. Castrol Chain OR biały najlepszy przynajmniej dla mnie pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
finalcell Opublikowano 21 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 21 Czerwca 2008 ja sie tylko zapytam powinno sie smarować rolki czy te łączenia ogniw ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jeszua Opublikowano 21 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 21 Czerwca 2008 kilka lat temu motocykl dawał test smarów w sprayu (mam skan), wygrał aral kettenspray (z teflonem, z resztą, ale to nie było istotne kryterium). tyle, że ja takiego w sklepach nie widziałem (chociaż fakt, że od 2 lat nie szukałem, a i wcześniej niespecjalnie intensywnie)jsz Cytuj „Warunkiem istnienia dyktatury jest ciemnota tłumu, dlatego dyktatorzy bardzo o nią dbają, zawsze ją kultywują.” [R. Kapuściński] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Domel Opublikowano 21 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 21 Czerwca 2008 kilka lat temu motocykl dawał test smarów w sprayu (mam skan), wygrał aral kettenspray (z teflonem, z resztą, ale to nie było istotne kryterium). tyle, że ja takiego w sklepach nie widziałem (chociaż fakt, że od 2 lat nie szukałem, a i wcześniej niespecjalnie intensywnie)jszTo może wrzuć go na rapidshare i daj linka bo w sumie jestem ciekaw :icon_mrgreen: Ja od niedawna używam smaru Wurtha i w sumie nie narzekam tylko że nie ma on barwnika(tak jak większość ma białe) i ciężej zauważyć jak już jest nasmarowane :flesje: Wytrzymałość cięzko stwierdzić bo po jakiś 200-250km od smarowania popadał deszcz i znowu smarowałem. W każdym razie na tylne koło go nie wyrzuca. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marcin_FZS Opublikowano 21 Czerwca 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Czerwca 2008 to jest dokladnie ten "siuwaks" http://www.forch.pl/ProductDetails.aspx?br...72&pid=65005500 okazyjnie od przedstawiciela handlowego tej firmy kupilem bo mial na samochodzie akurat a w okolicy w zadnym sklepie nie moglem dorwac castrola ( w moto umylem lancuch a ochota zeby posmigac ogromna heheh) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr27 Opublikowano 21 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 21 Czerwca 2008 kilka lat temu motocykl dawał test smarów w sprayu (mam skan), wygrał aral kettenspray (z teflonem, z resztą, ale to nie było istotne kryterium). tyle, że ja takiego w sklepach nie widziałem (chociaż fakt, że od 2 lat nie szukałem, a i wcześniej niespecjalnie intensywnie)jsz Tzn. nie smarujesz? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jeszua Opublikowano 21 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 21 Czerwca 2008 Tzn. nie smarujesz? to tak na poważnie pytasz..? :icon_biggrin: jsz Cytuj „Warunkiem istnienia dyktatury jest ciemnota tłumu, dlatego dyktatorzy bardzo o nią dbają, zawsze ją kultywują.” [R. Kapuściński] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr27 Opublikowano 22 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 22 Czerwca 2008 to tak na poważnie pytasz..? :D jsz Całkiem na poważnie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jeszua Opublikowano 22 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 22 Czerwca 2008 Całkiem na poważnie w takim razie całkiem poważnie odpowiem: a co mam smarować smarem do łańcucha (w domyśle: w przeniesieniu napędu na tylne koło)?jsz Cytuj „Warunkiem istnienia dyktatury jest ciemnota tłumu, dlatego dyktatorzy bardzo o nią dbają, zawsze ją kultywują.” [R. Kapuściński] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
M4NIEK Opublikowano 22 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 22 Czerwca 2008 Do tej pory używałem Castrol Chain Spray OR i był dobry ale trochę brudził.Spróbowałem też polecanego przez niektórych 4umowiczów smaru Wurth HHS DRYLUBE (suchy w sprayu) i powiem, że jak dla mnie porażka - nie brudzi ale nie widać go też optycznie na łańcuchu, przez co nie da się ocenić, kiedy powtarzać smarowanie, sprawdza sie zapewne e offroadzie :)Teraz używam Motul Chain Lube Factory-Line, brudzi mniej niż Castrol i dłużej się utrzymuje POLECAM :biggrin: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marcin_FZS Opublikowano 22 Czerwca 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Czerwca 2008 To fakt z tym Castrolem ze bardzo brudzi;/ uzywalem tez i tego motoula dropgi skurczybyk co prawda tez brudzil no ale lepszy to fakt;) teraz tym z forcha nasmarowalem i powie mszczerze ze nie pobrudzil mi moto bylem w shoku;) no ale niestety go nie widac z tym sie zgodze. Ja to i tak smaruje lancuch co 450 500 km albo po deszczu zawsze na liczniku sobie zeruje od kiedy smarowalem i wiem kiedy trzeba wykonac ta nurzaca czynnosc heheheh Pozdro :notworthy: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kalion Opublikowano 23 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 23 Czerwca 2008 A czy używacie preparatu do czyszczenia łańcucha ?, ja kupiłem MOTUL Chain Clean. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marcin_FZS Opublikowano 23 Czerwca 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Czerwca 2008 nie stosowalem bo moim zdaniem szkoda kasy na to ja czyszcze nafta oswietleniowa i pedzelkiem a potem wyciekram do sucha chwile czekam i smaruje :icon_mrgreen: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rad3k Opublikowano 23 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 23 Czerwca 2008 (edytowane) ja sie tylko zapytam powinno sie smarować rolki czy te łączenia ogniw ?Smaruj zawsze tuż po jeździe na łączenia ogniw od wewnętrznej strony łańcucha i będzie dobrze. Edytowane 23 Czerwca 2008 przez rad3k Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.