budynds Opublikowano 19 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 19 Czerwca 2008 Witam!Mam w dragu 1100 2000r dodatkowe lampy i one maja dosyc duzy pobor jedna zarowka 55w, jak je włacze to mam ładowanie 13,5 V a jak sa wyłaczone i jade normalnie na mijania to jest 19 V I przez to rozwala mi akumulator, teraz nie wiem co jest przyczyna takiego skoku napiec, pewnie regulator napiecia jest padniety tylko chcem wiedziec czy on padł przez to ze te halogeny maja taki duzy pobor czy co to moze byc. I czy mozna jezdzic na tych halogenach normalnie czy policja sie bedzie czepiac?Pozdrawiam!!! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JanuszK30 Opublikowano 19 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 19 Czerwca 2008 Witam!Mam w dragu 1100 2000r dodatkowe lampy i one maja dosyc duzy pobor jedna zarowka 55w, jak je włacze to mam ładowanie 13,5 V a jak sa wyłaczone i jade normalnie na mijania to jest 19 V I przez to rozwala mi akumulator, teraz nie wiem co jest przyczyna takiego skoku napiec, pewnie regulator napiecia jest padniety tylko chcem wiedziec czy on padł przez to ze te halogeny maja taki duzy pobor czy co to moze byc. I czy mozna jezdzic na tych halogenach normalnie czy policja sie bedzie czepiac?Pozdrawiam!!! Witamtak, padl przeciazony regulator, po wlaczeniu halogenow masz spadek napiecia wywolany duzym obciazeniem ukladu elektrycznego, ale Twoj alternator pracuje z maksymalna wydajnoscia i to on nastepny po regulatorze podziekuje Tobie za halogeny, zatem nie mozesz tak jezdzic...pozdrawiam Cytuj Mechanika Motocyklowa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
VIKI Opublikowano 19 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 19 Czerwca 2008 Regler nie wyrobił. ja miałem w vulcanie lampy z żarówkami 20/20W i jeździłem cały czas z włączonymi bez problemu, może poszukaj takich lamp lub samych żarówek. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
budynds Opublikowano 20 Czerwca 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Czerwca 2008 Wielkie dzieki koledzy za pomoc, to teraz nic innego mi nie pozostaje jak zmiana zarowek na mniejsze albo całe lampy. no i regulator ...Pozdrawiam ! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
VIKI Opublikowano 21 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 21 Czerwca 2008 Ja miałem reflektory z takimi żarówkami, podłaczone były bezpośrednio pod główną lampę bez zadnych przkaźników, jęździłem moto przez kilka sezonów - zero problemów. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piter 1600 Opublikowano 21 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 21 Czerwca 2008 Wiekszość lamp dodatkowych jest wyposażonych w żarówki H3 55w ,są dostepne takie o mocy 35W i takie polecam.Świecą podobnie a mniej obciążają instalacje. Cytuj 2008Chorwacja 4530km 2009Chorwacja Czarnogóra 4480km 2010Czarnogóra Chorwacja 4550km 2010Czarnogóra Grecja 5100km2012Macedonia Albania 4600km 2013Włochy Sycylia 6000km 2014Czarnogóra Albania 4490km 2015 Rumunia Bułgaria.4750km 2016Serbia Czarnogóra 4550km2017 Dagestan 8500km2018 Toskania 4500 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Visuz Opublikowano 21 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 21 Czerwca 2008 (edytowane) Może sposobem na odciążenie instalacji jest podłączenie dodatkowych halogenów bezpośrednio do akumulatora, a ich załączanie poprzez przekaźnik. Edytowane 21 Czerwca 2008 przez Visuz Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JanuszK30 Opublikowano 21 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 21 Czerwca 2008 Może sposobem na odciążenie instalacji jest podłączenie dodatkowych halogenów bezpośrednio do akumulatora, a ich załączanie poprzez przekaźnik. nielogiczne, akumulator znajduje sie w obwodzie instalacji elektrycznej, zatem i nie pomoze to rozwiazanie w zaden sposob, tak jak radzi piter zarowki o mniejszej mocy do halogenow.pozdrawiam Cytuj Mechanika Motocyklowa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aponte Opublikowano 22 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 22 Czerwca 2008 Witam!Mam w dragu 1100 2000r dodatkowe lampy i one maja dosyc duzy pobor jedna zarowka 55w, jak je włacze to mam ładowanie 13,5 V a jak sa wyłaczone i jade normalnie na mijania to jest 19 V I przez to rozwala mi akumulator, teraz nie wiem co jest przyczyna takiego skoku napiec, pewnie regulator napiecia jest padniety tylko chcem wiedziec czy on padł przez to ze te halogeny maja taki duzy pobor czy co to moze byc. I czy mozna jezdzic na tych halogenach normalnie czy policja sie bedzie czepiac?Pozdrawiam!!!Strzałka. Poprostu masz regulator napięcia ustawiany na ładowania z właczonymi light barami. Troszkę ktoś przekombinował. Polecam elektromechanika i sprawa załatwiona. Samemu lepiej nie kręcic. :biggrin: Ja miałem reflektory z takimi żarówkami, podłaczone były bezpośrednio pod główną lampę bez zadnych przkaźników, jęździłem moto przez kilka sezonów - zero problemów.Viki odradzam takie rozwiązanie bez przekazników z czasem może ci walnąć włącznik lub anlernator pierd... na jakiejś dłuższej przejażdźce. :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Breżniew Opublikowano 22 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 22 Czerwca 2008 Strzałka. Poprostu masz regulator napięcia ustawiany na ładowania z właczonymi light barami. Troszkę ktoś przekombinował. Polecam elektromechanika i sprawa załatwiona. Samemu lepiej nie kręcic. :buttrock: Viki odradzam takie rozwiązanie bez przekazników z czasem może ci walnąć włącznik lub anlernator pierd... na jakiejś dłuższej przejażdźce. :crossy: Ciekawe jak ktos mógł ingerować w regulator napiecia jak jest on fabrycznie zalany klejem? Nic tam w prosty sposób nie zmienisz.Moim zdaniem regler jest wyłacznie do wymiany a zmiana zarówek na mniejsze jest obowiazkowa. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
VIKI Opublikowano 22 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 22 Czerwca 2008 no wiesz tak kupiłem i 4 sezony bez problemu. uważam że pakowanie 55W do moto to za duzo i tak dużo ludzi wozi light bary do dekoracji a później widzisz ludzie maja problemy, uważam że, to co miałem bylo idealnym rozwiazaniem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
budynds Opublikowano 22 Czerwca 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Czerwca 2008 Narazie jeszcze nie miałem czasu ale w tym tygodniu bede myslał, i na pewno napisze jak sie sytułacja rozwinie i co wyniknie.Ale wielkie dzieki :icon_biggrin:Pozdrawiam! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aponte Opublikowano 30 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 30 Czerwca 2008 Ciekawe jak ktos mógł ingerować w regulator napiecia jak jest on fabrycznie zalany klejem? Nic tam w prosty sposób nie zmienisz.Moim zdaniem regler jest wyłacznie do wymiany a zmiana zarówek na mniejsze jest obowiazkowa.Chłopie i co z tego, że zalany klejem. Nie wiesz co cudacy potrafią z tego zrobić. A żarówek bym nie ruszał co to jest 55 jak ma za duże ładowanie pomyśl. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 1 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 1 Lipca 2008 Kolego kpisz czy o droge pytasz ?Widziales kiedy regler od samowzbudnego altka ?To mala kostka z aluminiowa chlodnica i jezeli cos chcesz z niej wyjac to musisz ja rozbic, przy okazji elektronike szlag trafi. Nic tam w srodku nie da sie zmienic. Jedyna dostepna modyfikacja to zdjecie dodatkowego przewodu pradowego od ogranicznika napiecia co spowoduje zwiekszenie ladowania na wyzszych obrotach i ew pozegnanie sie z modulem.Za duze ryzyko jak na moje wyksztalcenie. Adam M. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_Monter_ Opublikowano 1 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 1 Lipca 2008 (edytowane) Podpisuję sie pod Adamem.Nie ma szans na jakiekolwiek naprawy regulatora.Druk powierzchniowy z elementami bez oznaczeń i zalane masą z której niewiele da sie wydłubać.Ale na fakt pozostawienia kilku mocnych żarówek mogę zapodać koledze schemat solidnego regulatora z porządnym mostkiem prostowniczym do samodzielnej produkcji, który pozwoli Ci założyć nawet małe LAS VEGAS na moto. Regler jest przetestowany w dwóch moto. :) Edytowane 1 Lipca 2008 przez monter75 Cytuj lewa noga: http://forum.motocyk...__1#entry782383 prawa noga: http://forum.motocyk...__fromsearch__1...i tak wszyscy umrzemy... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.