radgur Opublikowano 17 Lipca 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Lipca 2008 Kupłem nowy (używany) moduł do MTX i nadal to samo. Motor w ogóle przestał palić, zapali na ciąg i pojedzie sam z 3m i znowu buuu i nie chce jechać i trzeba ciągnąć. Iskra jest ale słaba. Co to może być? Nie mam już do niego siły. Jest ktoś w stanie to naprawić? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gorgo9 Opublikowano 17 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 17 Lipca 2008 kreciles zaplonem ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
radgur Opublikowano 17 Lipca 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Lipca 2008 Ściągałem magneto, przeczyściłem kompresorem, wysuszyłem i wszystko tam wyglądało ok. Zapłon jest elektroniczny to chyba nie ma jakiejś regulacji. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gorgo9 Opublikowano 17 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 17 Lipca 2008 a moze lapie gdzies lewe powietrze ?? albo ma go poprostu za duzo ? Musisz to sprawdzic :flesje: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DiboS60 Opublikowano 17 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 17 Lipca 2008 zmien cewke.pozycz od kogos.i pozmieniaj kablev wszystkie.wymyj zaplon w benzynie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michoa Opublikowano 17 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 17 Lipca 2008 więc wyeliminowaliśmy moduł i cewke zapłonową i impulsator została cewka zasilająca albo kable....... Cytuj "... i ujrzal Pan prace nasza i byl zadowolony a zapytawszy o zarobki nasze usiadl i zaplakal..." list Pawla apostola do koryntianmichoa-100% stylistów bez szyku http://miszczua.cba.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
IZO Opublikowano 18 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 18 Lipca 2008 ja bym stawiał na zakup trefnego modułu bo nie ma siły to jest to... kup nowy moduł nie oszczędzaj i bajery typu moduł z simsona wsadzcie sobie w dupe paparuchy bo mi sie czytać odechciewa........... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michoa Opublikowano 19 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 19 Lipca 2008 kup nowy moduł nie oszczędzaj i bajery typu moduł z simsona wsadzcie sobie w dupe paparuchy bo mi sie czytać odechciewa........... 1.twoja kultura wypowiedzi jest poniżej wszelkiej krytyki to raz 2.uzasadnij dlaczego moduł od simsona nie nadaje się do hondy mtx 80c(pomijając że kostka nie pasuje i mocowanie) ...........jeśli sensownie uzasadnisz grzecznie przeproszę natomiast jeśli nie bardzo wiesz co piszesz (klepiesz aby pisać ) to nie pisz ok ? myśle że sie rozumiemy :banghead: stara mtx to nie jest jakiś ktm exc czy najnowsza dt że moduły róznią sie znacznie mają dodatkowe wyjścia do blokad czujników zaworów tylko tam moduł jest taki sam jak np w simsonie... elektrycznie moduł od hondy mtx 80c rózni sie kilkoma drobnymi szczególami wewnętrznymi (inny jest układ kształtujący impuls wyzwalający tyrystor i nie ma regulacji czułości na ten impuls a w coniektórych modułach od simsona jest regulacja potencjometrem 100om w podróbkach tego nie ma ) oba układy można stosować zamiennie pod warunkiem prawidłowego podłaczenia ( w układzie cewek nie ma zasadniczych różnic czujnik jest taki sam w simsonie jak w hondzie mtx 80 taka sama jest cewka zasilająca i) Zapłon jest elektroniczny to chyba nie ma jakiejś regulacji. teoretycznie możesz nieznacznie przesunąc podstawe prawo lewo tak jak np iskrownik w komarku ale w moim przypadku nie dawało to żadnej reakcji powiem ci tak ja bym przeszukał cały motorek w poszukiwaniu wad dlatego że nie chce mi sie wierzyć że to ciągle nie działa z winy zapłonu..... myśle że w chwili obecnej jesteś w martwym punkcie i przy twojej wiedzy będziesz zmuszony odstawić ją jakiemuś dobremu elektrykowi (moge ci jeszcze kilka rad doradzić ale myśle że i tak mnie nie zrozumiesz :biggrin: ) cewki zasilającej moduł chałupniczo nie sprawdzisz więc......sprawdź jeszcze całe okablowanie niepewne styki zrób jjeszcze raz ....... ja miałem coś takiego że też wydawało mi sie że iskra jest słabai walczyłem z tym 2 tyg i przez to moto nie przekracza 5 tys obr/min okazało się że miałem dziure w karterze i przez to w skrzyni korbowej nie było spężania mieszanki nie mówiąc o lewym powietrzu....... Cytuj "... i ujrzal Pan prace nasza i byl zadowolony a zapytawszy o zarobki nasze usiadl i zaplakal..." list Pawla apostola do koryntianmichoa-100% stylistów bez szyku http://miszczua.cba.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
IZO Opublikowano 19 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 19 Lipca 2008 Zwracam honor chłopaki pogadałem sobie z jednym mądrym takim i wytłumaczył mi co nieco na temat modułu i jest opcja że np. z sima moduł by zadziałał w tym sprzęcie, a wydawało mi się to wręcz nie możliwe :icon_twisted: sorki jeszcze raz panowie :icon_twisted: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
radgur Opublikowano 19 Lipca 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Lipca 2008 Już wiem co było przyczyną :P przyczyną był kabelek od czujnika położenia wału :D . Znam się na mechanice ale na elektryce słabo ale i tak jakbyś wytłumaczył to bym skumał. Teraz mam taki problem. Motor zapalił, ale nie wkręca się na obr i ledwo jedzie, i tak "pyrka". Co to może być? Zapłon przestawialem na max w prawo i tak jak kiedyś był i dalej to samo. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
IZO Opublikowano 19 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 19 Lipca 2008 musisz ustawić zapłon jeśloi go przekręciłeś do końca Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
radgur Opublikowano 19 Lipca 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Lipca 2008 Jak mam go przestawić? ustawiłem go tak jak był i było źle, przestawiłem go tak jak mi ktoś pisał na max w prawo i nadal było źle. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michoa Opublikowano 20 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 20 Lipca 2008 no czyli tak jak u mnie nie reaguje na kręcenie podstawą tak zresztą powinno być ;) gaźnik kompresja takie tam duperele wszystko sprawdzone ?? Cytuj "... i ujrzal Pan prace nasza i byl zadowolony a zapytawszy o zarobki nasze usiadl i zaplakal..." list Pawla apostola do koryntianmichoa-100% stylistów bez szyku http://miszczua.cba.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
radgur Opublikowano 20 Lipca 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Lipca 2008 No tak bo przed awarią chodził ok pozatym jest jeszcze na dotarciu, po wymianie tłoka. Gaźnik czyszczony. Na bank coś z iskrą. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
radgur Opublikowano 23 Lipca 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Lipca 2008 Odświerzam. Wie ktoś co możebyć powodem nie wkręcania sięna obroty i tego że ciężko pali? Tak jakby była za słaba iskra ale dlaczego? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.