Skocz do zawartości

KTM 125 EXC kontra CRM125 i inne japońskie setki enduro


Rekomendowane odpowiedzi

Słabek co ty gadasz?? 4t mimo mniejszej mocy ?? hehe zastanów sie co ty mówisz człowieku !! 4t jest the best i zawsze będzie, 2t ma moc tylko na obrotach tak to jest słabe, 4t w pełnym zakresie, dlatego jest duzo lepsze, chyba ze na zawody to kwestia sporna... co do tego HM 125 to stary model, zobafczcie modele 2002 i wyższe to jest HM cre. podobny do hondy, a teraz honda robi swoją CRE ale Hm jest dalej, pozdro HM to włoska honda tak jakby,

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dokładnie- era 4T w sportach enduro cross stopniowo coraxz mocniej będzie wypierać 2T. NIe sjet to tak gwałtowne jak było w Moto GP ale nieuniknione...

Kilka lat temu nie było nawet mowy żeby ktoś kto poważnie bawi sie w motocyklowe sporty terenowe śmigał 4T bo były zbyt ciężkie i mimo przewagi w charakterystyce mocy dostawały lanie od dwusówów ale technika poszła bardzo mocno do przodu i wreszcie nadszedł czas keidy cztersówy mogą być równie lekkie jak dwusówy a charakterystykąoddawania mocy górują nad nimi.

Mysle że za kilka lat w ogóle wsyzscy zapomną o dwutaktach w tym sporcie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Słabek co ty gadasz?? 4t mimo mniejszej mocy ?? hehe zastanów sie co ty mówisz człowieku !! 4t jest the best i zawsze będzie, 2t ma moc tylko na obrotach tak to jest słabe, 4t w pełnym zakresie, dlatego jest duzo lepsze, chyba ze na zawody to kwestia sporna...

 

sam dobrze wiesz, że chodziło mi o moc maksymalną. Z resztą kiedyś już na ten temat rozmawialiśmy...

Czego Ty sie tak kur** czepiasz :?: czy ja Cię łapię za słówka :?:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Słabek ale czemu sie tak bulwersujesz!? Złóśc urodzie szkodzi...

Ja zauważyłem że ty klasywfikujesz motocykle wg.tego ile któy ma KM(w kilku tematach już to zauważyłem) ale pamiętaj że nie samymi końmi mechanicznymi człowek żyje i to ne jedyny czynnik mówiący o tym jak dobry czy nawet jak szybki jest dany sprzet.

Ale dobra... twierdzisz że 2T mają wyższą moc maxymlaną!?

hmm... to zerknij no w dane techniczne np. najnowszych crsówek na 2004 rok!

W większości wypadków 4T mają wyższą moc maxymalną niż 2T!!!!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

oj chłopaki:) 4t a 2t sie nie porównuje nigdy !! bo np ktm exc 125 ma ok 40km ale to tylko na max obrotach !! a taki 4t to ma te 40km od dolnych obr, i w pełnym zakresie i wiesz że ci nie braknie na podeździe itd, 2t chodzi jak rakieta ale tylko jak sie wkręca, przy czym duzo pali:) wg mnie porównywanie ilości km w 2t a 4t jest chore...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

bo np ktm exc 125 ma ok 40km ale to tylko na max obrotach !! a taki 4t to ma te 40km od dolnych obr

 

nzjadź mi wyczynowe 4T o poj. 125 :D

 

wg mnie porównywanie ilości km w 2t a 4t jest chore...

 

sam to przed chwilą zrobiłeś :D

 

 

P.S. Fajnie to uczucie, jak się komuś zwraca uwagę na każdym kroku :?: :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja zauważyłem że ty klasywfikujesz motocykle wg.tego ile któy ma KM(w kilku tematach już to zauważyłem)

 

widzę, że źle zauwazyłeś :D tak się składa, że 2T dysponują wiekszą mocą od 4T, przynajmniej w przypadku maszyn < 2004 , bo z nowszymi nei miałem czasu się jeszcze dokładniej zapoznać :roll:

ja mówię o mocy maksymalnej, a nie o momencie obrotowym :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Niestey nie mam dokładnych danych wszystkich sprzetów terenowych z roku 2003 ale z roku 2004 właśnie po twoim poście przejrzałem dane i porównywałem odpowiedniki 2T i 4T danych marek czyli np. YZ 125 2T vs YZ250 4T i tak samo w mocniejszej klasie i właśnie patrzyłem na moce maxymalne i coprawda nie we wszystkich ale w większości wypadków 4T mają większą moc maxymalną(o momencie nie wspomne nawet).

Róznice nie są wielkie i ale tak czy siak wydaje mi sie że na obecną chwile jeszcze 4T nie góruje zbyt mocno nad 2T i dużo zależy od kwestii indywidualnych preferencji i na upartego można równie szybko jechać zarówno 2T jak i 4T(mówie o sporcie wyczynowym).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Administrator

Odchudzanie 4T doszło do tego, że tegoroczna absolutna nowość, czyli KX250 4T ma uwaga, uwaga - 92 kg wagi. Motocykl o niesamowitych osiągach, momencie obrotowym, mocy równomiernie rozłożonej w całym zakresie obrotów, i to wszystko w klasie wagowej odpowiedniej dla crossówek 2T.

Gdyby tylko istaniała możliwość zarejestrowania takiego motocykla, co jest niewykonalne teoretycznie, bo model ten nie dostał homologacji na Europę, to miałbym poważny problem, co wybrać - KTMa czy właśnie KXa nowego.

pzdr

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Administrator

Nowej WR250F 4T bym nie kupił, bo za dużo mieszania biegami. Jeździłem trochę tą Yamahą i muszę powiedzieć, ze trzeba się sporo namieszać, szczgeólnie w piach no i na poodjazdach. Zawieszenie ma piękne, szczególnie z tyłu. Super felgi itd. Ale silniczkowi nieco brakuje mocy. To znaczy nie brakuje jej, źle powiedziałem - mocy jest odpowiednio dużo. Chodzi tylko o to, że trzeba tę moc zupełnie inaczej wykorzystywać, niż np w mojej 400EXC. Trzeba kręcić wysoko, żeby moc była i mieszać biegami żeby tę moc utrzymywać na odpowiednim poziomie. Na dłuższą metę upierdliwa sprawa, poza tym pod cięższymi osobami motorek nieco siada pod względem osiągów.

Oczywiście WR250F to i tak o niebo lepszy motocykl niż KTM250EXC Racing 4T, który jest totalnie skopanym modelem.

Co do KX250 4T - jeszcze nie jeździłem, więc trudno się wypowiadać. Z tego co słyszałem jest bardziej elastyczny silnik niż w WR250, a więc pozwala na spokojniejsza jazdę na wyższych biegach. Jak ktoś ze znajomych kupi takiego KXa (w co raczej wątpię ze względu na brak możliwości rejestracji) to na pewno pojeźdźę i zdam relację.

pzdr

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No tą współprace widać w praktycznie każdym nowo wychodzącym modelu(obojętnie czy to terenówka czy plastik...) ale wygląda na to że chyba potencjalnym klientom wyjdzie to tylko na dobre. Jak to mówią co dwie głowy to nie jedna i wspólnie mogą naprawde zdziałać fajne rozwiązania do nowcy motocykli...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...