-
Postów
1595 -
Rejestracja
-
Ostatnia wizyta
-
Wygrane w rankingu
4
Ostatnia wygrana vpower w dniu 22 Grudnia 2011
Użytkownicy przyznają vpower punkty reputacji!
O vpower
- Urodziny 10/08/1976
Informacje profilowe
-
Płeć
Mężczyzna
-
Lubię
Motocykle, podróże,
-
Skąd
Śląsk / EU
Osobiste
-
Motocykl
HD Road King Custom
-
Płeć
Mężczyzna
Metody kontaktu
-
Strona www
http://
Osiągnięcia vpower
MOTONITA - głaszczący manetkę (27/46)
81
Reputacja
-
Rgulacja sprzęgła
vpower odpowiedział(a) na sly73 temat w Mechanika, elektryka, dane serwisowe Harley-Davidson
Pytanie dla fachowcow - jakie tarcze i przekladki sprzegla do Road Kinga na TC 96? Na alledrogo sa jakies Alto, na niemieckim ebayu jest duzo zestawow z TRW. Jest jeszcze BDL, oczywiscie Barnett oraz w salonie OEM lub tez o polowe tansze a podobno lepsze Sreamin Eagle. Co warto a co sobie odpuscic bo sprzeglo mi sie slizgac zaczyna i musze wymienic. -
Rgulacja sprzęgła
vpower odpowiedział(a) na sly73 temat w Mechanika, elektryka, dane serwisowe Harley-Davidson
A tak wogole z mojej czystej ciekawosci to po jakim przebiegu nalezy sie przymierzyc do wymiany sprzegla w RK TC96? Wiadomo, ze jak sie zacznie slizgac itd ale jest jakas ogolna norma, ze tyle i tyle mil/ i powinno sie sprzeglem zajac? -
Nie pali jeden cylinder na wolnych obrotach
vpower odpowiedział(a) na Piotrek13 temat w Mechanika, elektryka, dane serwisowe Harley-Davidson
Tak jak napisane - przewody lub cewka. -
TwinCam - serwisowanie
vpower odpowiedział(a) na used11 temat w Mechanika, elektryka, dane serwisowe Harley-Davidson
Podpinam sie pod temat. Zaintrygowala mnie sprawa rozrzadu i napinaczy bo w sumie pare mil juz zrobilem a jeszcze tam nie zagladalem. Wystarczy wymiana samych napinaczy czy lepiej zainwestowac w caly zestaw z lozyskami nowymi lancuchami itd? Pzdr. -
Zestawienie, wybór motocykla typu chopper/cruiser
vpower odpowiedział(a) na LuckyLuke1st temat w Cruiser/Chopper
Jezdzilem praktycznie kazdym z wymienionych a do drag stara 1100 i VL800 sie przymierzalem. Co do VN800 - mialem go 3 lata i moto na pewno zapiernicza - wciaga do nosa inne 800, ale nie o to chodzi w tych motocyklach. Jego glowna wada jest lancuch - tylne kolo ciagle uwalone, a czyszczenie szprychowanego kola nie nalezy do przyjemnych czynnosci. Technicznie nie bylo z nim zadnych problemow chociaz w razie "w" budowa silnika na pewno bardziej skomplikowana niz innych Vek (ot kawasaki). Odradzam Ci VS800 - po prostu to za maly motocykl dla Ciebie. Technicznie dobry ale gabarytowo maly. Jesli chcesz cos wiekszego to albo VS1400 albo VT1100. Technicznie jedne z najlepszych konstrukcji - jesli ktos dbal to lac paliwo i jezdzic. Wspomniane VL800 bedzie na pewno gabarytowo najlepsze. Drag Star 1100 tez jest ok ale to akurat nie moja bajka. ;)- 15 odpowiedzi
-
- zestawienie
- vulcan
- (i 5 więcej)
-
Zmiana układu wydechowego - Power Commander
vpower odpowiedział(a) na used11 temat w Mechanika, elektryka, dane serwisowe Harley-Davidson
Sa rozne sposoby na zgranie wydechu z filtrem i wtryskiem. Ja akurat wybralem Thundermaxa i nie zaluje ani chwili. Tyle ze TMax nie jest dodatkiem do oryginalnego wtrysku tylko wywalasz oryginalny wtrysk, oryginalne sondy lambda itd i zastepujesz tymi od zestawu. -
Poszukiwania cruisera, który tnie w zakrętach jak turystyk:)
vpower odpowiedział(a) na Tobik temat w Cruiser/Chopper
Troche nie rozumiem ale ja z wiekiem glupieje wiec to nic dziwnego, ze nie rozumiem. ;) Kazdy motocykl pokonuje jakos winkle - jak kierowca dupa, to I gosc na cruiserze objedzie takiego na sporcie czy turystyku. Ale tu chyba nie chodzi o wyscigi po gorskich drogach, bo wtedy wybor jest prosty prawda? Troche juz na roznych moto pojezdzilem I jakos nigdy nie czulem, zeby sie nie dalo jakiegos zakretu pokonac - ewentualnie zamiast przejechac go z predkoscia 50 przejedziesz go z predkoscia 40. Owszem - wjezdzajac np. na Edelweisspitze I widzac na winklach tyl wlasnego moto podczas skrecania na cruiserze sie bardziej napocisz niz na turystyku, ale roznica bedzie taka, ze bedziesz na szczycie 2 minuty pozniej niz Ci na turystykach :) Poza tym na takich winklach to raczej najczesciej uzywanym biegiem kjest 1 lub maks 2 niezaleznie od moto. :) HDekiem jakos Transalpine przejechalem I radoche z winkli tez mialem. Czy gdybym pojechal tam np. turystyczna bemka mialbym wieksza radoche - watpie - przeciez chcialem cos zobaczyc, a nie pobic rekord trasy. :) Tak wiec - kupuj co Cie kreci, a winkle na kazdym moto smakuja dobrze. -
Amortyzatory Touring
vpower odpowiedział(a) na vpower temat w Mechanika, elektryka, dane serwisowe Harley-Davidson
Dzieki dobrzy ludzie. :) -
Amortyzatory Touring
vpower odpowiedział(a) na vpower temat w Mechanika, elektryka, dane serwisowe Harley-Davidson
Odgrzebuje stary temat. Mam wrazenie, ze z miejsca gdzie wychodza wezyki laczace amory tylne spieprza mi powietrze. W sensie jak probowalem przedy wyjazdem na chorwacje dopompowac amory to poprostu bylo slychac, ze tam cos dmucha. Moje pytanie brzmi jak mozna sprawdzic szczelnosc tego ukladu to raz - 2 czy te elementy sa wymienialne (zaworki czy tez wezyki) i generalnie co trzeba zrobic, zebym mial na powrot amortyzatory z mozliwoscia regulacji, bo na dzien dzisiejszy mam wrazenie, ze amortyzuja glownie sprezyny (aczkolwiek zle nie ma - no chyba ze nie mam porownania). :dry: Pzdr. -
Olej do przednich lag
vpower odpowiedział(a) na NATHAN temat w Mechanika, elektryka, dane serwisowe Harley-Davidson
Dzieki - Rocznik 2007 na TC96. Kurde musze sie zmusic, ale jak pomysle o sciaganiu tych chromow z gory lag to mnie trzepie. ;) -
Olej do przednich lag
vpower odpowiedział(a) na NATHAN temat w Mechanika, elektryka, dane serwisowe Harley-Davidson
Podepne sie pod temat - w koncu bede sie musial zmusic do wymiany oleju w przednich lagach w moim Road Kingu Customie. Pytanie do fachmanow - co lac i ile? :) Fisu - licze na Ciebie. ;) -
Jak "wyciszyć" wydech - kilka pytań
vpower odpowiedział(a) na chorcio temat w Mechanika, elektryka, dane serwisowe Harley-Davidson
Przerabialem temat przy Roadstarze. Efekt - przytlumiony wydech i polowa koni zdechlo. Pech chcial, ze zalozylem to przed mala wycieczka do czech. Klnalem na czym swiat stoi cala droge. Zauwaz, ze DB Killer nadal fajnie spaliny przepuszcza - jak wetkniesz tam mate to niestety ale masz efekt jak bys wydech butem przytkal. Ja odradzam ale kazdy ma swoje zdanie. :) Acha - poza tym taka mata sie tez nagrzewa, a ze przylega ona cala powierzchnia na ogol nie tylko do db-killera ale tez do rury wydechowej wiec istnieje powazne ryzyko odbarwien w tym miejscu. P.S. Gdybym mial DB Killera do moich rinehartow to bym tez pewnie sprawdzil jaki efekt ale mate nigdy w zyciu. -
Dlugosc linek gazu - Road King Custom
vpower odpowiedział(a) na vpower temat w Mechanika, elektryka, dane serwisowe Harley-Davidson
Dzieki za pomoc. :) -
Dlugosc linek gazu - Road King Custom
vpower opublikował(a) temat w Mechanika, elektryka, dane serwisowe Harley-Davidson
Pytanie z serii "bo za leniwy jestem". :blush: Nie chce mi sie sciagac baku by przemierzyc linki gazu w moim RK. Chcialbym je zmienic na takie w stalowym oplocie i minimalnie dluzsze ale nie wiem jaka dlugosc maja oryginaly. Mierzyl to ktos moze? Wie jaka dlugosc maja oryginaly? Pzdr. -
Nie jestem milosnikiem Victory, ale mysle ze akurat tutaj nie zakonczy sie falstartem jak w przypadku poprzednich prob wskrzeszenia marki Indian. Widac ze Polaris odrobil lekcje i nie chce dac dupy oraz wpakowal kupe kasy w ten projekt. W usa jest dupna kampania reklamowa, na faaku byla ciezarowka z Indianami, a do tego do jazd probnych nie jest 1 moto ale cale tabuny zostaly juz wyprodukowane. 3 rozne modele z czego Cheiftain ma inna rame i rozstaw osi wiec tez inaczej sie prowadzi, plus calkowicie nowy silnik Thunderstroke wyprodukowany tylko dla Indiana - czyli nie silnik Victory wziety z polki ale calkowicie nowa konstrukcja. To o czym pisze ks-raider to byl bodajrze silnik S&S wpakowany w rame i blachy stylizowane na Indiana i ta proba pojechania tanim kosztem marnie sie skonczyla, ale to wtedy nie bylo pod skrzydlami Polarisa/ Victory. Czas pokaze jak dobry jakosciowo jest to produkt i jak wytrzymaly jest nowy Indian, ale na dzien dzisiejszy raczej zbiera same pozytywne oceny, a w bezposrednim porownaniu z HD tez raczej mu odjezdza. To co mnie urzeklo w tym moto to jakosc szczegolow i dbalosc o detale. Patrzac na te smaczki stylistyczne to niestety nie ma 2 takiego moto na rynku tak dopracowanego - pomijam oczywiscie tuningowe wydumki, a pisze o seryjnym moto. Widac, ze nie ksiegowi decydowali o tym sprzecie, a designerzy i inzynierowie. Ja tam Indianowi dobrze zycze - przynajmniej bylby to wybor dla milosnikow Vek, ktorzy chca byc indywidualistami.