Skocz do zawartości

Nagaroth

Forumowicze
  • Postów

    82
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Informacje profilowe

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skąd
    Trojmiasto

Osobiste

  • Motocykl
    Honda cr
  • Płeć
    Mężczyzna

Metody kontaktu

  • Gadu-Gadu
    6688836

Osiągnięcia Nagaroth

NOWICJUSZ - niuchacz wydechowy

NOWICJUSZ - niuchacz wydechowy (11/46)

0

Reputacja

  1. 15mth to jak jezdzisz jak zawodowiec. Korba powinna wytrzymac spokojnie 50mth. Nie może mieć luzu góra dół a na boki jest też maksymalnie dopuszczalny luz. Korba Ci się posypała w wyniku przeeksplatowania. Polecam korby wossner, wiseco, prox.
  2. Gaźnik do regulacji wg ksiazki serwisowej i sprawdź zawór wydechowy czy się otwiera.
  3. CR 125 ma 5 biegów. Przynajmniej moja 2000 i kumpla 1997. Nowsze tak samo, nie wiem jak 96' ale raczej to jest to samo.
  4. No jak po rozgrzaniu jest ok to znaczy, że wina oleju. Ja mam taką samą cr i też mam transoil i żadnych problemów. Po odpaleniu troszke ciągnie ale lekko, że nie gaśnie na sprzęgle i biegu.
  5. No tak, kupujesz większy tłok o minimum 0.25mm i dajesz cylinder do szlifu i pasujesz na 0.05mm i docierasz! Sprawdź jeszcze luzy na korbie, nie powinno być żadnych góra dół, na boki może być. No i skrętnych nie może mieć.
  6. Możliwe, że tak bo w CR 125 też piszą 00-03 i 92-03 więc mogą być takie same ale nigdy pewności nie masz jak nie porównasz.
  7. Daje się 0.05-0.06mm więc najlepiej pomierz cylinder i daj takie pasowanie jakie jest napisane na opakowaniu tłoka.
  8. To chłodzone cieczą więc nie odczuje czy mocno czy nie. Chłodnice i tak i tak beda gorące bo 90st nie utrzymasz palcem.
  9. Ale nie aż takie wysokie, jesteś w 100% pewny ze przepustnica nie jest podniesiona? nawet o 5mm
  10. Skoro wysokie obroty to dostaje wiecej paliwa i powietrza, także obczaj lewe powietrze może gdzieś łapie. Zawsze przy pierwsyzm odpaleniu trzyma się palec na gaszeniu, ja mam takie przyzwyczajenie ale widocznie zdążyłeś.
  11. Kup nowy przecież to komarek ;d
  12. Albo oddać do tulejowania do Motor-Tech oni tam na pewno Ci nie spieprzą.
  13. To wszystko jest to samo. W jednego włożysz 200zł więcej w drugiego 200zł mniej, ale to nie ma znaczenia bo to i tak jest drogie w utrzymaniu dla kogoś kto nie pracuje. Po zakupie zawsze sie sprawdza stan tłoka i cylindra, no i korby zeby nie bylo niespodzianek, a jak juz cos nie pasuje to wymieniasz, a to kosztuje pare stów ładnych. No ale cos za cos :)
  14. No cóż. Książka serwisowa, miernik uniwersalny i musisz lecieć po tym co trzeba. Sprawdzasz cewke, przewód, no świece, stator (najlepiej od niego zacząć) i musisz porównywać wyniki z tym co tam w książce piszą. Jak już będziesz miał jakieś wątpliwości co do któregoś pomiaru to wtedy pisz.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...