Skocz do zawartości

patryk92109

Forumowicze
  • Postów

    10
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Osobiste

  • Motocykl
    HONDA CRF 450
  • Płeć
    Mężczyzna

Informacje profilowe

  • Skąd
    nieciecz

Osiągnięcia patryk92109

NOWICJUSZ - macant tematu

NOWICJUSZ - macant tematu (8/46)

0

Reputacja

  1. Witam , może mi ktoś powiedzieć dlaczego olej od strony sprzęgła przemieszcza mi sie na strone zapłony skoro są dwie komory , sprzegło ma swój olej a smarowanie silnika swój, oczywiście mam silnik zalany motulem 300v i tu i tu ale gdy troche pojezdze oleju od strony sprzegła mi ubywa a z drugiej strony go przybywa, czy moze to być wina uszczelniacza?? bo do tej pory było wszystko ok po zrobieniu remontu wiec odpada ze odwrotnie założylem uszczelniacz.
  2. okazało sie ze w gaśniju jest jeszcze jedno sitko przez ktore przepływa paliwo no i to było przyczyną bo było zapaskudzone, gaźnik ustawiłem tak jak jest w serwisówce i wszystko gra:)
  3. ok bede działał i pisał dalej wrzucę film jak co i jak
  4. gość króry robił mi cały silnik krecił przy mieszance i powiedział mi zebym ustawił mieszanke na ciepłym silniku no i robiłem to ale niestety nie pomogło nic to nie zmienia i nadal dzieje sie to samo,
  5. właśnie go odpaliłem, mi sie wydaje ze swieca, dlatego ze nawet silnik sie dobrze nie zagrzeje i zaczyna przerywać , moim zdaniem świeca sie zagrzeje i gubi iskrę, kupię w poniedziałek świecę irydową i zobaczymy no i tak nowa świeca jest iskry nie gubi , a nadal gaśnie, po wykręceniu świecy jest mokra , tak jakby ją zalewało, próbowałem rególowac, śrubą pod gaźnikiem na wszystkie sposoby i nic to nie daje, wraz strzela z rury i nie chodzi zbyt równo i w pewnym momencie gaśnie śieca jest czarna, dodam że głowica była robiona i napewno jest wporządku, motor zachowuje sie raz jakby mu brakowało paliwa raz jakby miał go za dużo, proszę o pomoc! jutro wstawię filmik jak motor sie zachowuje
  6. Witam zrobiłem remont w swojej hondzie , nowy cylinder tłok, korba, wszystkie łożyska , zrobiona głowica, no i moto chodzi ładnie równo,ładnie pali, a gdy przejade około kilometr zaczyna przerywać i gaśnie , ale jak zwieksze obroty na wysokich nic sie nie dzieje , gaźnik był czyszczony ultradzwiekowo i regulowany pod książkę.
  7. no i po problemie , okazało sie że w statorze jest zwarcie, oddałem do przewinięcia i za 50 zł załatwiłem problem , bo za nowy stator chcieli w sklepie 550zł
  8. ciągły brak iskry , był padnięty czyjnik położenia wału, jest juz nowy no i iskra pojawi sie no i znika po kopnieciu milion razy znowy sie pojawi słaba i znowu niknie moto stoi w lublinie u znajomego mechanika sprawdzał modół i jest ok , czujnik położenia walu jest ok, czy mogł zdechnąć stator?? tak po zrobieniu remontu z złożeniu motocykla??, bo nic innego nie zostaje..
  9. Witam może ktoś mi pomoże , zrobiłem remont silnika w mojej HONDZIE CRF 450 . Wyglądało to tak że pewnego dnia po jezdzie stwierdzilem , ze motocyklowi należy sie remont, więc wyjąłem silnik z ramy rozebralem go na części wymieniłem wszystkie łożyska , korbę na wale , uszczelniacze także wszystkie złożyłem silnik , kupiłem nowy cylinder tłok , kompletne sprzegło , i uszczelniacze w głowicy, złożyłem motor i przepadła iskra , na początku była słaba potem jakoś sie poprawiła ale niknęła , a teraz nie ma wcale ,sprawdzilem styki i jest ok, sprawdzałem czy z czterech kabli które wychodzą z pokrywy silnika wychodzi jakies napięcie , ale nic.dołączam zdjęcie zapłonu może ktoś mi pomoże. http://chomikuj.pl/patryk92109
×
×
  • Dodaj nową pozycję...