Skocz do zawartości

Doozer

Forumowicze
  • Postów

    628
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

O Doozer

  • Urodziny 04/21/1989

Informacje profilowe

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Lubię
    motoryzacja, rower, siłka
  • Skąd
    RTA

Osobiste

  • Motocykl
    TDM900
  • Płeć
    Mężczyzna

Metody kontaktu

  • Strona www
    http://

Ostatnie wizyty

639 wyświetleń profilu

Osiągnięcia Doozer

KANDYDAT NA MOTONITĘ - czyściciel nagaru

KANDYDAT NA MOTONITĘ - czyściciel nagaru (20/46)

0

Reputacja

  1. no to wszystko jasne, dzięki za szczegółowe info ;)
  2. czy na polsat sport news lub gdzieś indziej w TV będzie jutro transmisja wyścigu, tak jak to miało miejsce w ubiegłych latach ? patrzę na program a tam w planie transmisja piłki, czy to jakiś nowy standard na ten sezon ? Treningi są wg programu ale samego wyścigu nie widzę, już trochę wypadłem z obiegu po zimowej przerwie i być może trzeba zrobić mały update...
  3. Tor w płn części podkarpacia, miękkie podłoże, wstęp płatny( opłata jednorazowa lub karnet na rok), jest altana, grill, miejsce na ognisko, duży parking. https://pl-pl.facebook.com/motocrossquadnowadeba/ www.nowadeba.com.pl
  4. ...a najlepiej przetestuj jeszcze MT07/ Tracer 700. ER6 to przestarzała konstrukcja, osiągami odstaje od konkurencji. Jeździłem MT07, zadziwiająco dobrze sobie radzi, ten silnik na prawdę się im udał jak i ogólnie cały motocykl.
  5. Cześć, z tego co wiem w salonie BM Motor w Kłodzku mają taką sztukę, spróbuj zadzwonić i pogadać, może się uda.
  6. takimi sugestiami to tylko sieczkę w głowie robisz osobom poszukującym moto na początek i nie tylko, lepiej odpuść i nie pisz głupot. czyli nowa R1 przy 200KM to moto dla lamusów, bo waży tylko 200kg :) Dobrze, że większość inaczej rozumuje, dlatego tak dobrze sprzedają się sprzęty typu Vstrom czy Tracer.
  7. Polecam przeczytać -> http://www.scigacz.pl/125,na,Torze,Poznan769,,testujemy,Yamahe,YZF-R125,28554.html bardzo przyjemny sprzęcik, miałem ostatnio okazję przejechać się kilka kółek po krętym, typowo technicznym torze. Co prawda przywykłem do nieco innego poziomu mocy, więc nie będę zachwalał osiągów, chociaż na papierze prezentuje się całkiem zacnie :) 110-120 da radę lecieć na trasie( max podobno prawie 130), pozycja dość sportowa, w winklach składa się jak rower. No i wygląd, wg mnie bardzo ładny jak na 125.
  8. Super się prezentuje. Ten sprzęt jest genialny, w winklach śmiga jak szalony. No i ten silnik z MT09, pięknie ciągnie w każdym zakresie obrotów, petarda :) Jeździłem takim z Akrapem, co prawda z db killerem, ale dźwięk był i tak prze kozacki.
  9. Tak dla uściślenia pewnych kwestii, fakt powyżej 180 moto ma tendencje do lekkiego wężykowania jednak wg mnie w momencie jazdy z kuframi bocznymi, które w dodatku są puste. Miałem okazję jeździć tym sprzętem zarówno bez kufrów, jak i z tymi oryginalnymi z miękkiego materiału. Bez kufrów stabilnie jechał nawet te 200-220, nic dziwnego nie odczułem. Boczne, częściowo wypełnione oryginalne sakwy faktycznie chyba przyczyniały się do delikatnego wężykowania, jednak dopiero powyżej 180. Z tego co słyszałem, mając np akcesoryjne, większe kufry i wypełniając je pod kątem jakiegoś dalszego wyjazdu, motocykl jest lepiej dociążony i stabilniej się prowadzi przy wyższych prędkościach. Tak mi znajomy zobrazował temat, osobiście dociążonym nie miałem okazji jechać. Także nie jest to chyba jakiś istotny problem, no chyba, że ktoś załadowany kuframi preferuje przelotowe, turystyczne tempo w granicach 180-200...wtedy lepiej wybrać FJR. Raczej mało kto tak jeździ sprzętami typu Tracer.
  10. Doozer

    Yamaha MT 07

    za tą kasę moim zdaniem nie ma lepszego sprzętu w tym segmencie, bardzo dobry wybór. Miałem okazję jeździć, byłem zaskoczony dynamiką, jak na 75 KM jest na prawdę szybki. Wykonanie, prowadzenie itp- wszystko na wysokim poziomie. I również na początku wymieniłbym tłumik, na standardowym brzmi kiepsko, jednak akcesoryjny uwalnia akustyczny potencjał tego silnika. Nie dziwi fakt, że na całym świecie sprzedaje się w takich ilościach, świetny sprzęt, pozdrawiam.
  11. tak samo pewnie powiedział sobie ten od pomarańczowej Kawy, który zginął kilka lat temu( na 5 zdjęciu to chyba on). I co, na skórce od banana się poślizgnął ? Wpadł w barierkę z tego co kojarzę. Sam brak aut z naprzeciwka niestety nie czyni tego miejsca bezpiecznym do organizowania zawodów. Małopolska ma patelnie, podkarpacie ma słonne i śmiganie nadal tam będzie tak jak było, jednak jeśli u Was idzie to w kierunku nowego trendu typu zawody TT Poland i wyścigów pomiędzy autami to przynajmniej ja jestem lekko sceptyczny
  12. wygląd kwestia gustu, aczkolwiek skoro wygrał to widać wielu osobom się spodobał. Były również inne projekty, po wybraniu kategorii SR400 można zobaczyć. Mi osobiście najbardziej wizualnie podchodzi projekt ze Szwajcarii http://www.yamaha-yardbuilt.com/en#/grid/dealer
  13. powodzenia, seria SR to świetne motocykle do tego typu przeróbek :) model SR400 był w zeszłym roku jednym z laureatów w konkursie Yard Build organizowanym przez Yamahę http://www.yamaha-motor.eu/eu/products/motorcycles/sport-heritage/yard-built/dealer-contest/index.aspx
  14. Akcje dotyczyły modeli rocznikowo od 2013 1. wyciek oleju przekładniowego na tylną oponę( głównie rynek Kanady i USA) 2. usterka komputera- wadliwe oprogramowanie nie wyłączające trybu jazdy enduro( Kanada, USA) 3. usterka przedniego zawieszenia- Telelever( Europa) 4. wadliwa pompa paliwa, ryzyko jej pęknięcia ( USA) 5. wycieki ze skrzyni biegów( Europa) 6. pękanie tylnego koła w miejscu mocowania( globalna akcja, modele do 2012) ogólnie GS to pewnie bardzo dobry sprzęt wyprawowy, o czym świadczy chociażby jego popularność. Osobiście jednak wydając takie, nie małe zresztą, pieniądze, oczekiwałbym ponadprzeciętnej niezawodności, a czytając trochę w sieci i z różnymi ludźmi rozmawiając na temat tych silników( m.in ze znajomym mechanikiem z salonu BMW) jakoś nie specjalnie jestem przekonany. Także taka jest moja, może trochę bardziej subiektywna niż obiektywna opinia. W tych pieniądzach wybrałbym coś innego, tańszego, a za zaoszczędzoną kasę zrobił konkretnego tripa po Europie.
  15. mnie osobiście jeśli chodzi o nowe GS'y to przeraża ilość akcji serwisowych dla tej jednostki, już chyba 6 czy 7 odkąd zaczęli produkować model 1200.No i chyba trochę tej elektroniki za dużo. Wielu wyznawców usprawiedliwia ten fakt, iż marka dba o klientów i bardzo dobrze, że na bieżąco informuje oraz eliminuje usterki. No cóż, trudno aby zatajali swoje błędy. Jednak będąc gdzieś na Bałkanach, np w środku Albańskich gór, gdy mi się coś spieprzy, to raczej marnym pocieszeniem będzie dla mnie fakt, że marka dba o mnie i po powrocie szybko usterkę usuną. A że mam GS'a to duże prawdopodobieństwo, że usterka podchodzi pod którąś z wielu akcji serwisowych. przy tym poziomie cenowym oczekiwałbym bardziej solidnej konstrukcji, zwłaszcza jeśli chodzi o silnik.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...