Skocz do zawartości

kris100

Forumowicze
  • Postów

    2
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

O kris100

  • Urodziny 01/27/1993

Informacje profilowe

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skąd
    Okolice Częstochowy

Osobiste

  • Motocykl
    Kawasaki KMX 125
  • Płeć
    Mężczyzna

Osiągnięcia kris100

CZYTACZ - zupełny świeżak

CZYTACZ - zupełny świeżak (7/46)

0

Reputacja

  1. Witam! Wydaje mi się, iż odbicie startera było spowodowane złym momentem zapłonu, myślę że iskra pojawiła się za wcześnie przez co tłok nie przekroczył górnego martwego punktu i został cofnięty pod wpływem wybuchu. Zdarza się tak gdy zapłon jest źle ustawiony, aczkolwiek ja spotkałem się z takimi przypadkami jedynie w zapłonie platynkowym. U ciebie było to najprawdopodobniej spowodowane złym podłączeniem cewki która zlicza liczbę obrotów magneta i odpowiada za pojawienie się iskry w odpowiednim momencie. Co do zepsucia to nie mam pewności ale bałbym się o moduł, chociaż jeśli po zamianie kabelków jest ok to myślę że nic mu nie jest. Jeśli chodzi o zakręcenie się silnika w drugą stronę to jest to jak najbardziej możliwe, no chyba że znajduje się tam jakiś ogranicznik, aczkolwiek ja o niczym takim nie słyszałem. Kompresja na pewno od tego się nie zwiększyła, zapłon nie ma z nią nic wspólnego. Na koniec tylko dodam, iż jeśli silnik odpala i nic złego się z nim nie dzieje to nie musisz się martwić, nic mu się nie stało ;). Jeśli chcesz to mam Service Manual'a do KMX'a w formie PDF w języku angielskim. Znajdziesz tam chyba wszystkie możliwe schematy połączeń, śrubek itd. :cool:. Jako że nie jestem żadnym wykształconym mechanikiem mogłem coś pomylić albo przegapić, lecz mam nadzieję że w takiej sytuacji koledzy z forum mnie poprawią :happy:
  2. Witam! Od niedawna jestem posiadaczem Kawasaki KMX 125. Kupiłem go rozłożonego. Właściwie wszystko jest już poskładane z jednym wyjątkiem, mianowicie poprzedni właściciel nie dał mi cewki zapłonowej. Ma jej co prawda poszukać lecz chciałbym sprawdzić czy silnik dobrze pracuje. Według niego mogę spokojnie podłączyć do tego silnika cewkę butelkową. Posiadam takową od Rometa Charta który też ma zapłon CDI. Boję się jednak o moduł. Czy cewka butelkowa z Charta może w jakiś sposób uszkodzić moduł zapłonowy z Kawasaki? Ewentualnie jaką cewkę mogę użyć zamiast tej od KMX'a?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...