Skocz do zawartości

kawasaki kmx

Forumowicze
  • Postów

    8
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Osobiste

  • Motocykl
    Kawasaki kmx 125
  • Płeć
    Mężczyzna

Informacje profilowe

  • Skąd
    Toruń

Osiągnięcia kawasaki kmx

CZYTACZ - zupełny świeżak

CZYTACZ - zupełny świeżak (7/46)

0

Reputacja

  1. Dokładnie 750ml oleju, najlepiej 10W40 Motul Transoil Expert, u mnie się sprawdza :)
  2. Mam schemat podłączenia, nawet całą instrukcję ale tam niezanalazłem jak to podłączyć, pewnie przejade się do jakiegoś elektryka i mi to zrobi jak być powinno. Jak ja na kablach się za bardzo nieznam to grzebać w tym niebędę. :)
  3. Siema. Mam jednego problema, wkładałem silnik do ramy bo robiłem remont w moim kmx'ie i jak wszystko poskładałem to zostały do podłączenia kable wychodzące z silnika, jedną wiązkę podłączyłem na 100% właściwie bo kostka w kostke weszła tak jak miała wejść, a drugi kabel z silnika szedł do modułu i od strony silnika kabel niemiał kostki a w module była więc jeżeli były podane kolory kabli to chciałem zrobić to bez kostki i odciąłem kostke a co się okazało były tam inne kolory kabli i mi się pomieszały, więc podłączyłem to byle jak i o dziwo motor odpalił i jeździ i wszystko działa tak jak należy, ostatnio spróbowałem zmienić te kable miejscami bo może złe podłączenie było i zamieniłem je iskra wciąż była i zabrałem się do odpalania, kopka jak na nią nacisnąłem nogą to w trybie błyskawicznym odskoczyła spowrotem a motor niechciał odpalić i niewiem co to mogło być?? Zrobiłem kable z powrotem jak były na początku i jest ok odpalił. Mogłem coś przez to zepsuć, lub niewiem może i głupie pytanie ale silnik mógł zakręcić w drugą stronę przez to albo zwiększyć poprostu kompresję??
  4. Siema. Mam jednego problema, wkładałem silnik do ramy bo robiłem remont w moim kmx'ie i jak wszystko poskładałem to zostały do podłączenia kable wychodzące z silnika, jedną wiązkę podłączyłem na 100% właściwie bo kostka w kostke weszła tak jak miała wejść, a drugi kabel z silnika szedł do modułu i od strony silnika kabel niemiał kostki a w module była więc jeżeli były podane kolory kabli to chciałem zrobić to bez kostki i odciąłem kostke a co się okazało były tam inne kolory kabli i mi się pomieszały, więc podłączyłem to byle jak i o dziwo motor odpalił i jeździ i wszystko działa tak jak należy, ostatnio spróbowałem zmienić te kable miejscami bo może złe podłączenie było i zamieniłem je iskra wciąż była i zabrałem się do odpalania, kopka jak na nią nacisnąłem nogą to w trybie błyskawicznym odskoczyła spowrotem a motor niechciał odpalić i niewiem co to mogło być?? Zrobiłem kable z powrotem jak były na początku i jest ok odpalił. Mogłem coś przez to zepsuć, lub niewiem może i głupie pytanie ale silnik mógł zakręcić w drugą stronę przez to albo zwiększyć poprostu kompresję??
  5. Na moje jest zajebista kupuj ją, ja sam właśnie taką bym założył do mojego kmx'a. :biggrin:
  6. Witam. Gdzie mogę znaleźć lub dorobić okleinę na Kawasaki Kmx 125? Pytałem już w Blitzmoto ale chcą za nią 200-250zł więc odpada, chodzi mi tylko i wyłącznie o zbiornik, z jednej strony mam owiewkę a z drugiej nie 98', niemam pomysłu jak zrobić, niemusi być ona orginalna ale żeby pasowała i niebyła droższa niż 200zł.
  7. Ja pytałem w BLITZmoto ale niemieli na kmx'a i się zapytałem czy dałoby radę dorobić podobną i napisali że tak ale to koszt między 200-250zł.
  8. Wie ktoś może gdzie mogę dostać dość tanio okleinę orginalną bądź nie na kmx'a.? Nigdzie niemoge takiej znaleźć a jak na zamówienie to znowu około 200-250zł.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...