Cześć. Ja od lat przy wsiadaniu korzystam z lewego podnóżka ,jest łatwiej ,prościej a ważę 95 kilo. Mam BMW rt znajomi z GSami tez tak wsiadają i nie słyszałem jeszcze żeby stopka boczna lub podnóżek tego nie wytrzymał .😀
To jest zestaw naprawczy do kranika zwykłego bez podciśnienia, brak membrany . Ja wywaliłem kranik podciśnieniowy (przeciekała membrana ) i zamontowałem zwykły grawitacyjny za 75 zł . Koszt nowego podciśnieniowego około 450 zł .
Ja mam dwa materace samopompujące http://www.sport-shop.pl/mata-samopompujaca-savory-spokey-niebieska-p-7941.html Użyte w zeszłym roku cztery razy a jeden codziennie do gimnastyki a cena nie powala.
W zeszłym roku zamontowałem światła do jazdy dziennej ( homologacja ) w moim punto. Wczoraj byłem na przeglądzie technicznym i diagnosta nawet nie spojrzał na nie np czy posiadają homologację lub czy są zachowane odpowiednie odległości montażu. A właśnie policja i itd , stacje diagnostyczne powinny eliminować z dróg te pojazdy które nie spełniają norm technicznych. A więc nasza władza jest nieskuteczna co widać na naszych drogach. :)
Ciąg dalszy z alarmem. W lutym byłem w salonie H-D i po rozmowie stwierdzili że się da przestroić alarm po podpięciu do kompa. Ale jak w maju podjechałem motorem to stwierdzili że się jednak nie da tego przeprogramować. Zaproponowali mi małą przeróbkę alarmu na nowszy kosztem około 3000 tyś zł . Powoli przyzwyczajamy się z żoną do opuszczania moto w ciągu 30 sekund od wyłączenia zapłonu. Na szczęście syrena wyłączona. Dzięki wszystkim którzy chcieli mi pomóc w tym temacie. :rolleyes:
Z informacji uzyskanych w serwisie H-D można po podłączeniu do komputera dokonac zmian w dzialaniu alarmu. Istnieje również możliwość modernizacji alarmu na system nowszy czyli zbliżeniowy. A instrukcje obsługi posiadam bo moto zakupione zostało w polskim salonie H-D . :) Pozdro