-
Postów
237 -
Rejestracja
-
Ostatnia wizyta
O Michał Mleczko
- Urodziny 10/06/1991
Informacje profilowe
-
Płeć
Mężczyzna
-
Skąd
Katowice / Serock
Osobiste
-
Motocykl
Honda CB250N SuperDream
-
Płeć
Mężczyzna
Metody kontaktu
-
Strona www
http://michalmleczko.waw.pl
Osiągnięcia Michał Mleczko

ZARAŻONY MOTOCYKLAMI - naciągacz łańcuchów (15/46)
0
Reputacja
-
125 ccm dla dwojga do turystyki
Michał Mleczko odpowiedział(a) na terenowiec temat w Sport/Naked/Turystyk/Turystyczne Enduro/Maxi Skutery
Nie chodzi o bycie cipką lub nie - tylko po prostu w korku do wyjazdu z autostrady motocykl nie ma żadnego prawa wyprzedzać aut - zablokuje inne auta na dłużej niż zwykła osobówka. Uwielbiam jazdę w korku na moto i też zauważam jego wyższość w tym momencie (dopóki nie masz ogromnego turystyka lub szlifierki, które w korku wyprzedzam swoim maluchem bezproblemowo) - ale w ogólnym rozrachunku zawsze szybciej do celu (wygodniej i z większym bagażem) dojedziesz zwykłą osobówką... -
125 ccm dla dwojga do turystyki
Michał Mleczko odpowiedział(a) na terenowiec temat w Sport/Naked/Turystyk/Turystyczne Enduro/Maxi Skutery
@Major87 A ja widziałem masę turystyków stojących w korku do wyjazdu z autostrady. Wierz mi, ich kierowcom było duuużo gorzej niż mi, siedzącym w gruchocie z klimą.... -
125 ccm dla dwojga do turystyki
Michał Mleczko odpowiedział(a) na terenowiec temat w Sport/Naked/Turystyk/Turystyczne Enduro/Maxi Skutery
@Wertyder +1 Dlatego też wszystkie dyskusje o tym, jaki motocykl nadaje się do turystyki - są jałowe. Żaden się nie nadaje (przynajmniej na asfalt) bo przegra z każdym autem wyposażonym w klimę... -
DOSTAŁEM KONTYNUACJĘ OC, KTÓREGO NIE MAM
Michał Mleczko odpowiedział(a) na ZIGGI temat w Przepisy, ubezpieczenia, kredyty
Przepisy o OC się zmieniły (jakieś dwa lata temu) i po zakupie OC nie przedłuża się automatycznie - jak zapomnimy o tym, możemy mieć spory problem w ufg... Gość z Allianz pieprzy coś od rzeczy. -
http://olx.pl/oferta/motocykl-honda-cb-250-n-83-17km-turystyczny-kufer-stelaz-dobry-stan-CID5-IDakUOn.html Opis: Wyposażenie motocykla: - stelaż pod kufry boczne/sakwy (widoczny na zdjęciach) - stelaż pod kufer centralny (widoczny na pierwszym zdjęciu, aktualnie zdemontowany) - kufer centralny Awina z dodatkowymi światłami pozycyjnymi i hamulca (niewidoczny na zdjęciach) - owiewka (w stanie dostatecznym, niestety od naciągu pokrowca i temperatury powyginała się lekko) - (widoczna na pierwszym zdjęciu, aktualnie zdemontowana) - blokada kierownicy - oryginalny lakier - olejarka - nowe opony - przegląd do lipca 2015 (przejdzie bezproblemowo) - OC do maja 2016 Motocykl od dwu lat w moich rękach, poprzedni właściciel wymienił w nim praktycznie wszystko co zwykle wymaga inwestycji: - łańcuch - akumulator (Exide) - tarcza, klocki - wszelkie linki Ja przejechałem zaledwie 7kkm (zapraszam na profil motocykla na http://www.spritmonitor.de/en/detail/531979.html) więc części te nie zdążyły się zużyć. Sam poprawiłem elektrykę, wymieniłem kilka szczegółów wymagających naprawy (klamka hamulca - mam jeszcze dodatkowo nową klamkę sprzęgła, linka obrotomierza, świece), dokonałem zwykłych wymian serwisowych (dwa razy olej, filtr oleju), dodałem olejarkę oraz w kufrze (Awina chyba 56l) zamontowałem dodatkowe światła pozycyjne i hamulca czy dorobiłem zapasowy kluczyk. Wyregulowałem zawory. W zeszłym roku kupiłem i założyłem nową oponę na przód, w tym roku w maju kupiłem i założyłem nową oponę na tył w prawidłowym rozmiarze (na pierwszym zdjęciu są jeszcze stare opony). Chciałem regenerować gaźniki, ale mechanik-hondziarz mi to odradził, gdy posłuchał jak chodzi. Dodatkowo mogę przekazać paragony, wydrukowaną instrukcję serwisową, instrukcję zwykłą i serwisową w formacie PDF. Niestety, motocykl ma swoje lata i posiada pewne wady: - uszkodzony obrotomierz - do prostej naprawy (urwana sprężyna przy wskazówce) - pęknięty plastik z prawej strony - osłona akumulatora - wgniecenie na baku - powstało w trakcie przewrotki parkingowej jeszcze u poprzedniego właściciela (źle ustawiona kierownica, przy maksymalnym skręcie obijała przełącznikami o bak - teraz przy maksymalnym skręcie kierownica odbija na odboju, prawidłowo :) Zimowany w garażu, w sezonie trzymany pod chmurką w pokrowcu. Do obejrzenia na katowickiej Ligocie lub w centrum Katowic po uprzednim uzgodnieniu terminu. Sprzedaję, ponieważ chciałbym przesiąść się na coś większego (NTV 650 Revere). Od szczerego motocyklisty, niczego nie ukrywam, spalanie i naprawy można sprawdzić na spritmonitor. Zrobiłem nim bezproblemowo kilka tras po 300+km, ale zdecydowanie przyjemniej lata się nim w korkach po mieście, mało który motocykl jest w stanie mu dotrzymać tempa (przynajmniej gdy ja go prowadzę). Chętnych na więcej zdjęć i informacji zapraszam do kontaktu. Po podpisaniu umowy wstępnej i wpłacie zaliczki mogę przetransportować motocykl pod Warszawę bez większej dopłaty (góra 50zł).
-
Pomóżcie proszę wybrać coś taniego ekonomicznego
Michał Mleczko odpowiedział(a) na veronx temat w Samochody
Bo w oplu nigdy nie było silnika TDI :) i raczej nie będzie. -
Pomóżcie proszę wybrać coś taniego ekonomicznego
Michał Mleczko odpowiedział(a) na veronx temat w Samochody
Dla większości TDI to skrót od TurboDIesel i jest montowany we wszystkich autach świata. Rozumiem, da się z tym żyć - ale na boga, jak nie odróżniam sukienki od spódnicy to nie radzę innym, jak się mają ubrać... -
Pomóżcie proszę wybrać coś taniego ekonomicznego
Michał Mleczko odpowiedział(a) na veronx temat w Samochody
Nie wiem, skąd to wziąłeś. Kupiłem auto za mniej (3300) ponad cztery lata temu i na razie zrobiłem nim 80kkm bez większych problemów (nigdy nie stanęło w trasie, nigdy nie miałem problemów z odpaleniem - kilka wycieków i zawieszenie tylko). @komandosek Silnik z VAGa w Oplu? Bez urazy, ale - weź już nikomu nie doradzaj, co ma kupić, bo błądzisz, że tak to delikatnie ujmę. -
Zapas żarówek do reflektorów z przodu
Michał Mleczko odpowiedział(a) na Ropsbi temat w Co, jak i gdzie kupić - dla motocykla
Jak lubisz przepłacać to bierz w ciemno. W testach żarówek zwykle zwyciężają te +40%/+70% z dolnej półki cenowej - tyle, że markowe - opakowane w tekturkę i bez reklam w TV. Szczególnie, że lepiej jest zmienić żarówki na nowe wcześniej, niż jeździć aż się przepalą - bo jasność świecenia spada z wiekiem - więc pod każdym względem lepiej kupić kilka tańszych niż raz droższe (które i tak się szybciej przepalą - za dużo %%). -
Bieeeeegnę. Tylko najpierw wpadnę do kiosku po "Motor".
-
Znikąd, nic nie potwierdza teorii o braku sprzedaży mercedesów po udanych niezniszczalnych modelach - dokładnie statystyki sprzedaży. Do reszty się nie odniosę, bo na pewno wszyscy producenci chcą zarabiać więcej, produkując taniej - ale nie piłem do tego, tylko do mitu o problemach mercedesa po produkcji bezawaryjnych/niezniszczalnych aut.
-
Taki efekt nigdy nie wystąpił, na pewno nie w Mercedesie.
-
Tak, powtarzajcie dalej te mity, zasłyszane od wujka Włodka na popijawie...
-
Dobrze, że mu plastiki nie rdzewiały.
-
Motorower dla początkującego, ogłoszenia do oceny
Michał Mleczko odpowiedział(a) na NightPC temat w Motorowery/Skutery
W każdym tego typu sprzęcie będziesz więcej dłubał niż jeździł... W dodatku - wszystkie sprzęty bez papierów, więc na drogę publiczną nie wyjedziesz. Kask na początek kup używkę, rękawice też jak najtańsze, a dołóż te trzy stówy do sprzęta.