-
Postów
157 -
Rejestracja
-
Ostatnia wizyta
O buba1340
- Urodziny 07/26/1970
Informacje profilowe
-
Płeć
Mężczyzna
-
Skąd
Rzeszów
Osobiste
-
Motocykl
kilka
-
Płeć
Mężczyzna
Ostatnie wizyty
806 wyświetleń profilu
Osiągnięcia buba1340

ZARAŻONY MOTOCYKLAMI - wąchacz spalin (14/46)
0
Reputacja
-
Harley-Davidson FXSTS Softail Springer Evo 1991
buba1340 opublikował(a) temat w Harley Davidson Sprzedam
Witam Sprzedam Springera na Evo, kupiony w USA z ogłoszenia od prywatnego użytkownika. Motocykl zarejestrowany na mnie. Przebieg trochę ponad 14 tyś mil, większość fot jeszcze z USA Motocykl sprzedaje z oryginalną kanapą Link do zdjęć https://sprzedajemy.pl/harley-davidson-fxsts-softail-springer-evo-1991-rzeszow-2-6bea9f-nr63091444 Cena 38 tyś zł pzdr Piotrek tel 692 061 161 -
Shovel regeneracja wału
buba1340 odpowiedział(a) na daniel-f01 temat w Mechanika, elektryka, dane serwisowe Harley-Davidson
napisz więcej proszę, chętnie poczytam -
Shovel regeneracja wału
buba1340 odpowiedział(a) na daniel-f01 temat w Mechanika, elektryka, dane serwisowe Harley-Davidson
Kup nowy zestaw np S&S - korby z pinem z rolkami w koszyczkach , to najlepsza opcja. Wymień łożyska oporowe w wagach, sprawdź stożki w wagach, sprawdź luz poosiowy. To tyle jeżeli chodzi o wał, zostają jeszcze łożyska główne -
Moduł zapłonowy z czujnikiem położenia wału......???
buba1340 odpowiedział(a) na West68 temat w Mechanika, elektryka, dane serwisowe Harley-Davidson
Oba powinny podejść. Możesz też popatrzyć fabrycznym układem, jest najprostszy, wpinasz tylko wtyczkę, ale nowy w USA to z $250. Możesz tez przejść na nowszy układ z modułem pod siedzeniem, ale to trochę roboty z instalacją, za to dużo używanych i w rozsądnych pieniądzach Jeżeli chodzi o tańszy aftermarket to już nie kupiłbym wersji Mechanical Advance, to najprostsze układy, ale dzisiaj dostępne odśrodkowe przyśpieszacze są niestety niskiej jakości https://www.ebay.com/itm/COMPU-FIRE-20100-DUAL-FIRE-IGNITION-MODULE-20100/192912537773?_trkparms=aid%3D1110006%26algo%3DHOMESPLICE.SIM%26ao%3D1%26asc%3D227673%26meid%3D0fc5e5b8c8cb42169995c57e9ea02628%26pid%3D100005%26rk%3D6%26rkt%3D12%26mehot%3Dpf%26sd%3D233290826443%26itm%3D192912537773%26pmt%3D1%26noa%3D0%26pg%3D2047675%26algv%3DSimplAMLv5PairwiseWebWithBBEV2bDemotion%26brand%3DCompu-Fire&_trksid=p2047675.c100005.m1851 https://www.ebay.com/itm/Dynatek-DS6-1-Electronic-Ignition-System-Dual-Fire-21-7561-133-3001-DS6-1/233290826443?_trkparms=aid%3D1110006%26algo%3DHOMESPLICE.SIM%26ao%3D1%26asc%3D227673%26meid%3D2889f49bd6374d82b5f5816c56931665%26pid%3D100005%26rk%3D4%26rkt%3D12%26mehot%3Dsb%26sd%3D192912537773%26itm%3D233290826443%26pmt%3D1%26noa%3D0%26pg%3D2047675%26algv%3DSimplAMLv5PairwiseWebWithBBEV2bDemotion%26brand%3DDynatek&_trksid=p2047675.c100005.m1851 -
Moduł zapłonowy z czujnikiem położenia wału......???
buba1340 odpowiedział(a) na West68 temat w Mechanika, elektryka, dane serwisowe Harley-Davidson
https://www.ebay.com/itm/Dynatek-D2Ki-1P-Programmable-Ignition-2000i-1970-1999-Harley-Davidson-With-Carb/380974203467?epid=171219111&hash=item58b3d5024b:g:9I4AAOSwbHZaWAE6 https://www.ebay.com/itm/Compu-Fire-Single-Fire-Ignition-70-later-Big-Twin-Harley-SE-20600-60-3266/233645144898?fits=Make%3AHarley-Davidson&hash=item366655fb42:g:AqIAAOSwqzlfB8Ea Dużo tego na Ebay,. W Oemcycles kupowałem, szybko wysyłają do Polski -
Mam Bonnie , jest zajefajny, nawet jak dla mnie za sztywny i za precyzyjny, ale już się najeździłem https://sprzedajemy.pl/triumph-bonneville-t100-15-tylko-5300-mil-rzeszow-2-6bea9f-nr59980432 bardziej leżał mi ten co nie jeździł, ale był z 1978 roku Mam też spasionego sporta i go lubię , ale mam go już za dłuuugo https://sprzedajemy.pl/harley-davidson-sportster-xlh-evo-1988-rzeszow-2-6bea9f-nr58531608 XR kusi, baaardzo kusi, tylko żeby był w takim stanie jak pisze sprzedający ...
-
Witam Do sprzedania części/zestaw do budowy na bazie Harley-Davidson FXDS Dyna 1340 EVO. Bez dokumentów, to co na przyczepie, tylko całość. Cena 4000zł Więcej fot https://www.otomoto.pl/oferta/harley-davidson-fxds-dyna-1340-evo-czesci-rama-hd-ID6BZs9N.html pzdr Piotrek tel 692 061 161
-
Powrót do mechanicznego zapłonu. HD EVO
buba1340 odpowiedział(a) na jacekfedor temat w Mechanika, elektryka, dane serwisowe Harley-Davidson
Ostatniego mechanika miałem w Showlu i się rozsypał w Bieszczadach w połowie lat dziewięćdziesiątych - sprężynki w odśrodkowym się wyprostowały bo koledzy jeździli wówczas Japoniami ;) Z elektroniką w Evo nie miałem problemów - moim zdaniem nie kombinuj i zrób wedle oryginału - będzie działać -
Ooo, sześćseta ? Ja to mlaskałem do tej pięścetki, człowiek sprzedawał i był z Radomia Foto z rozpoczęcia sezonu 1994 (?) w miejscowości Ujazd na zamku Krzyż Topór
-
Dziękuję :) W standardzie i w moim NSU z serii OSL jest zapłon bateryjny, a w przypadku 501 prądnicę Bosch B145. Słyszałem jednak, ze na życzenie można było kupić moto z Magdynem ( Magneto+Dynamo czyli iskrownik + prądnica ;) Poniżej link do mojego NSU na YT :)
-
Tak racja, ale ... Mam NSU 501 OSL z 1937r i BSA WM20 z 1942 i jest podobnie, sprzęgła są suche, na kosze nakłada się dodatkowe osłony blaszane - garnki, a do obudowy wlewa się kilkadziesiąt ccm oleju do smarowania łańcucha i amortyzatora momentu zrywu i niestety są problemy z przedostawaniem się oleju pomiędzy tarcze a przekładki i sprzęgło po jakimś czasie puszcza. Mam też BSA B33 z 1947 r i tam cały układ jest już "mokry" Podejrzewam, że na przełomie lat 60 tych inżynierowie HD byli troszeczkę opóźnieni w tej kwestii w stosunku do innych producentów, a może po prostu szukali własnej drogi, wyszli z założenie, że może być lepiej. Z naszego punktu widzenia i z tego jakie są dziś standardy wiemy że to błąd, to byłą ślepa uliczka, ale szacun, bo nie kopiowali tylko sami próbowali :) pzdr Piotrek
-
Kiedyś w moim FL popełniłem błąd i pomyłkowo zamieniłem przewód odsysający z przewodem przewietrzającym - skutek - poziom oleju prawie do połowy sprzęgła i zniszczone tarcze sprzęgła Czy, wg Ciebie i przy poprawnym podpięciu przewodów przez uszkodzony uszczelniacz możliwe jest zalanie sprzęgła czy "układ odsysający" da radę ? Oczywiście zakładam normalne zużycie uszczelniacza, a nie jego brak - zniszczenie
-
Adam, coś nie tak, Shovel ma suche sprzęgło, smarowany jest tylko łańcuch z pompy, a nadmiar jest przez tą pompę z Primary Cese jest odsysany do zbiornika oleju pod siedzeniem ... Sytuacja ta mogła wystąpić tylko w Evo lub TC