Skocz do zawartości

daniel-f01

Forumowicze
  • Postów

    13
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Informacje profilowe

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skąd
    Wolsztyn

Osobiste

  • Motocykl
    RE Bullet 500, FLH 1976r.
  • Płeć
    Mężczyzna

Ostatnie wizyty

372 wyświetleń profilu

Osiągnięcia daniel-f01

NOWICJUSZ - macant tematu

NOWICJUSZ - macant tematu (8/46)

0

Reputacja

  1. Witam, Shovel FLH 76r, Powiedzcie mi czy felga względem piasty powinna być wycentrowana symetrycznie czy powinna być przesunięta w stronę zębatki lub tarczy hamulcowej? Przednie koło mam wycentrowane symetrycznie natomiast w tylnym kole felga jest przesunięta o 2mm w stronę tarczy hamulcowej -zastanawiam się czy tak ma być czy ktoś kiedyś popełnił błąd przy centrowaniu. Kolejna sprawa to jaka powinna być szerokość felgi? Jedną mam 3.00, a drugą 3,50 cala. I jaki powinien być otwór na wentyl - w jednej feldze mam 8mm a w drugiej 15mm? Obstawiam, że jedno z tych kół nie jest oryginalne tylko nie mogę ustalić które. Z góry dzięki za pomoc!
  2. Ok dzięki za odpowiedź, potwierdzacie to co słyszałem że najlepiej Tomasz to ogarnie.
  3. Witam, Jesteście w stanie polecić sprawdzony warsztat który zregeneruje wał od shovla? Najchętniej wielkopolska. Z góry dzięki Pozdrawiam
  4. Dzięki za odpowiedź. Za chwile pewnie o kolejną pierdołę będę pytać. Pozdr.
  5. Mam jeszcze jedno pytanie odnoście bezpieczników - warto zostawić oryginały wszystkie 4? Czy błędem nie będzie jak np 30A zabezpieczające rozrusznik zostawię a resztę instalacji zabezpieczę 15A zamontowanym na zasilaniu stacyjki, ewentualnie na zasilaniu modułu założę jeszcze jeden 15A? I więcej bezpieczników nie będzie. Stacyjka after market 3-pozycyjna i 3-przyłączeniowa ( 0, I-zapłon, II-zapłon+światła). Czy może lepiej (bezpieczniej?) bezpieczników więcej ale założyć zwykłe płytkowe które łatwiej będzie pochować?
  6. Flascher ze starego Evo tzn dobrze rozumiem chodzi o przerywacz kierunkowskazów? A czym się różni flascher z Evo od jakiegoś zwykłego przerywacza?
  7. Witam Mam pytanie natury elektrycznej. Robię wydumkę na bazie evo z 91r. pozbawioną wszelkich dodatkowych światełek, podświetleń itp, zostanie tylko minimum czyli jeden reflektor z przodu, lampa z tyłu i kierunkowskazy. Oryginalna stacyjka też wyleci. Evo w oryginale ma masę kabli i wielkie kości którymi się one łączą pod zbiornikiem. Czy można sobie jakoś z tym nadmiarem poradzić? Tzn myślę o zrobieniu całej elektryki od nowa po swojemu -kable puszczone w ramie i kierownicy. Wiadomo instalacja zapłonowa wg schematu, a światła, kierunki, stopy i parę kontrolek po swojemu upraszczając maksymalnie bez łączenia wielkimi kostkami. Robił ktoś z Was coś takiego? Z chęcią posłucham wskazówek.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...