Skocz do zawartości

MłodyWilk22

Forumowicze
  • Postów

    1179
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  • Wygrane w rankingu

    7

Ostatnia wygrana MłodyWilk22 w dniu 16 Sierpnia 2022

Użytkownicy przyznają MłodyWilk22 punkty reputacji!

O MłodyWilk22

  • Urodziny 06/13/1982

Informacje profilowe

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Lubię
    Motocykle, komputery, elektrotechnika
  • Skąd
    Polkowice

Osobiste

  • Motocykl
    Hayabusa
  • Płeć
    Mężczyzna

Metody kontaktu

  • Gadu-Gadu
    1414465
  • Strona www
    http://www.bikepics.com/members/MlodyWilk22/

Ostatnie wizyty

1092 wyświetleń profilu

Osiągnięcia MłodyWilk22

MOTONITA - rozmawiający z silnikiem

MOTONITA - rozmawiający z silnikiem (25/46)

21

Reputacja

  1. jak widzę to błędu żadnego nie wywala, więc sam komp nie wiele pomoże A takie falowanie to raczej normlane nie jest... Ps. Wydech był kombinowany?
  2. Żeby wymienić oringi na tych rurkach to trzeba niestety demontować głowice...
  3. Cewko-fajki lubią takie figle płatać mimo iż pomiary według serwisówki są OK
  4. tak jak na schemacie - klapkami w dół.. Zapobiega to cofaniu się spalin do airboxa
  5. Jest jeszcze rozrusznik który potrafi ocierać o obudowę po nagrzaniu... Ale trzeba zacząć od prostych rzeczy typu podmiana aku
  6. Uuuu nie dobrze... Spuszczaj olej i szukaj miedzianych opiłków, bo z panewki żyletka... Ps. na zimnym silniku pewnie dużo ciszej?
  7. Najpierw się rozbiera i weryfikuje, a dopiero później zamawia części...
  8. Jak na starych chodził na 2,5 to i na nowych będzie podobnie. W niektórych sprzętach i bazowy mozna regulować. A tutaj chyba faktycznie jest to nie mozliwe... ale już dokładnie nie pamiętam 😉 ps. Wszystkie fora powoli się zatrzymują... może wszystkie tamaty już wyczerpane 🤔
  9. Z Synchro kombinujesz w miarę oki. Samo Ci to wyjdzie/nauczy podczas synchronizacji, tylko wzoruj się na bazowym cylindrze i tego nie ruszaj 😉 Co do składu mieszanki to trzeba zacząć od ustawień fabrycznych czyli te 2.5 obrotu i zobaczyć po synchro jak silnik schodzi z obrotów. Jak jest przelot, K&N + zużycie silnika to pewnie będzie za ubogo i silnik będzie leniwie opadał z obrotów. Także skończy się zapewne na 3-3.5obr😁 Możesz też podpatrzeć na ile obr były wkręcone śruby w starych gaźnikach. To też duża wskazówka...
  10. Do zrobienia synchro, pomierzyć i ustawić TPS, pomierzyć czujnik temperatury, sprawdzić szczelność podciśnień....
  11. Sprawdź na którym odplywie/bezpieczniku tak Ci siorbie, bo 10A to nie mało...
  12. Przerabiałem temat... Zębatka jest wprasowana na stałe Tylko rozkuty łańcuch wchodzi w grę... Ewentualnie rozpolowienie silnika 🤪
  13. zapewne wypadło któreś z podciśnień... np te które idzie do map sensora
×
×
  • Dodaj nową pozycję...