Skocz do zawartości

madness

Forumowicze
  • Postów

    6
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Osobiste

  • Motocykl
    Yamaha
  • Płeć
    Mężczyzna

Informacje profilowe

  • Skąd
    śląskie

Osiągnięcia madness

CZYTACZ - zupełny świeżak

CZYTACZ - zupełny świeżak (7/46)

0

Reputacja

  1. https://www.otomoto.pl/oferta/yamaha-fz-ID6yLQ1f.html#8c4284eba0 Motocykl sprzedany, proszę o usunięcie. Pozdrawiam.
  2. Jeśli to pojazd zadomowionej w Polsce marki bez problemu powinno udać się to załatwić zakup przez sieć dealerską - tj. salon możliwie najbliższy Twojemu miejscu zamieszkania. Skontaktuj się z salonem oferującym pojazd, Dopytaj czy mogą sciągnąć pojazd do salonu nieoddalonego od Ciebie. W oplu korzystałem z tego rozwiązania dwukrotnie.
  3. Wybrałem cardo scala rider q3, gdyż nie posiada zewnętrznych ruchomych elementów jak np. rozkładana antena w przypadku bt next. Q3 jest też wg mnie lepiej wykonane. Parametry obu urządzeń są podobne. Scala rider przekonała mnie łatwością parowania ze wszystkimi urządzeniami, które posiadam (bt next nie radził sobie garmin zumo 350 - być może konieczność aktualizacji softu była przyczyną). Z subiektywnych odczuć: wydaje mi się, że scala posiada lepszą jakość dźwięku, solidniejszą bazę do mocowania na kasku oraz wyposażenie zestawu ułatwiające mocowanie głośników (rzepy, podkładki, taśmy itp). Na korzyść btnext przemawia natomiast lepsze czucie guzików w rękawicy (różnią się kształtem wytłoczenia, w scala rider jedynie wielkością), większa ilość przycisków, a przez to łatwiejsza obsługa. W scala rider włączanie poszczególnych funkcji jest mniej intuicyjne i wymaga przyzwyczajenia (funkcje obsługiwane tym samym przyciskiem poprzez różną ilość naciśnięć, bądź różny czas naciśnięcia). Oba urządzenia spełniają Twoje kryteria. Są to jedyne, jakie miałem możliwość sprawdzić w działaniu. Dużo pozytywnych opinii słyszałem też o Sena smh5, jednakże nie znalazłem żadnego użytkownika urządzenia. p.s. być może marketing cardo przyczynił się do wyboru urządzenia ;) Q1 i Q3 zostały bowiem wybrane interkomami roku przez webbikeworld. http://www.webbikeworld.com/motorcycles/best-motorcycle-products-2013.htm
  4. Na rynku znajdują się już nowe genereacje urządzeń porównanych w teście. Z dostępnych rozwiązań wybrałem scala rider q3, przy zakupie sugerowałem się m.in. poniższym testem http://www.webbikeworld.com/motorcycle-intercoms/cardo-scala-rider-q1-q3-review/ Podstawowym parametrem, którego szukałem była możliwość parowania z co najmniej dwoma urządzeniami (w moim przypadku gps zumo i telefon). Uważam, że obok wspomnianych przez Kolegów produktów Sena (seria smh5 - dobra relacja ceny do możliwości, łatwa obsługa, tj. pokrętło i guziki), Middland (bt next2, dobrze wyczuwalne przyciski), to najlepsze dostępne rozwiązanie w przyzwoitej cenie. Zastanawiałem się również nad zakupem nowości od cardo, tj. interkomu dla kasków shoei (sho1), jednakże cena jaką ogłosił producent jest moim zdaniem przesadzona. W dyskusjach pojawiających się na forach zauważyłem jedną prawidłowość: szukający interkomów zastanawiają się często nad maksymalną liczbą kierowców mogących łączyć się ze sobą. Ww. z rzadka zauważają, że rozmówcy powinni być wyposażeni w urządzenia tego samego producenta, a najlepiej tego samego typu, bowiem urządzenia różnych producentów zazwyczaqj nie łączą się ze sobą. W praktyce trudno o możliwość jazdy z ośmioma osobami wyposażonymi w identyczne urządzenie.
  5. Pod nosem (Żory) Masz sport klinikę. Dokonują tam cudów w leczeniu urazów, schorzeń. Zdiagnozuj co jest przyczyną. Potem Lecz.
  6. Sprzedany, proszę o zamknięcie tamatu. Dziękuję.
  7. Przebieg: 71000 km (motocykl w stałym użytkowaniu, przebieg rośnie) Cena: 10900 zł brutto Wyposażenie dodatkowe i inne warte uwagi: -sprężyny progresywne Wilbers (zapobiegają nurkowaniu przodu, typowemu dla tdm 900) -gmole Givi -płyta do montażu kufra centralnego Givi (monokey) -stelaż kufrów bocznych Givi (monokey) -podgrzewane manetki Oxford -gniazdo zapalniczki Oxford -nowy łańcuch rozrządu -nowe lagi, uszczelniacze pyłowe i olejowe przedniego zawieszenia -nowe łożyska kół -nowe łożysko główki ramy Stan techniczny: dobry, wykaz czynności serwisowych wykonanych w motocyklu widoczny na jednym ze zdjęĆ Stan łańcucha: bardzo dobry, nowy napęd założony przy przebiegu ~54900km (najmocniejszy z dostępnych na rynku marki DID) Stan ogumienia: opona przód 40% zużycia opona tył (do wymiany po sezonie) Stan tarcz hamulcowych: przednie: 25% zużycia tylna: nowa Stan klocków hamulcowych: przednie: 20% zużycia tylne: nowe Stan wizualny: przeciętny, nie jest to maszyna dla estety, jest użytkowana całorocznie, również w deszczu i wczesną zimą, posiada kilka wizualnych mankamentów: -delikatnie pęknięta obudowa prawego lusterka -drobne ślady szlifu na gmolu i klamce hamulca -niewielkie rysy na osłonie tłumika prawego -malowane boczki (tzw. płucka) -drobne odpryski lakieru na silniku Historia motocykla: -marzec 2007 sprowadzony z Francji po szlifie -marzec 2007 - maj 2011: w posiadaniu poprzedniego właściciela -maj 2011 - nadal: w moim posiadaniu Posiadam historię serwisową motocykla w Polsce: rachunki, paragony i zlecenia na wszystkie wymienione w nim części i płyny eksploatacyjne, jak również czynności wykonywane przez poprzedniego właściciela. Motocykl wciąż dostarcza mi wiele frajdy, mam nadzieję, że dostarczy jej także nowemu właścicielowi. Motocykl do obejrzenia na terenie woj. śląskiego, po którym dużo się poruszam. Negocjacje cenowe możliwe wyłącznie w kontakcie osobistym. O ewentualne wizyty proszę w weekendy. Na Państwa pytania odpowiem mailowo, bądź telefonicznie. Poprzednim właścicielem motocykla był forumowy ILEK Serdecznie pozdrawiam. 533-304-494 [email protected]
  8. Warto regulować częściej, co około 22-25 tysięcy km.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...