Skocz do zawartości

Enduroboj.

Forumowicze
  • Postów

    734
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

O Enduroboj.

  • Urodziny 01/06/1989

Informacje profilowe

  • Lubię
    Enduro\Motocross<br />Dualowanie na rowerzyku<br />Ogólnie wszystko co ma dwa koła i jeźdżi ;) <br />Acha no i jeszcze piłka nożna ;]
  • Skąd
    Małkinia Górna

Osobiste

  • Motocykl
    DR 350N
  • Płeć
    Mężczyzna

Metody kontaktu

  • Telefon
    602105692
  • Strona www
    http://

Osiągnięcia Enduroboj.

KANDYDAT NA MOTONITĘ - klepiący zaworami

KANDYDAT NA MOTONITĘ - klepiący zaworami (21/46)

0

Reputacja

  1. Błotnik to akcesoryjny Polisport, a gaźnik to tak jak mówicie zwykły BST33, TM'a dodaje gratis.
  2. Witam wszystkich, jeżeli ktoś jest zainteresowany kupnem DRki to sprzedaje swojego rumaka, dla poważnie zainteresowanych będą promocje i gratisy. Wszelkie informacje pod numerem telefonu: 602105692 lub na PW. Pozdrawiam http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=M1142989
  3. A poruszaj samą tą dzwigienką od przepustnicy przy gaźniku, chodzi mi o tą do której idą linki, wtedy będziesz wiedział czy problem tkwi w gaźniku czy moze w linkach lub manetce. Jezeli ktoś by chciał mam na sprzedaż zębatke na tył do DR350S 48zębów firmy sunstar, nówka nie śmigana, sprzedam troche po kosztach bo do mojego DRa z kołami od RMXa nie pasuje.....
  4. Siemanko, jakby ktos chcial to ja mam DR350 na sprzedaz. Wiecej info na telefon: 602105692 lub gg: 5056804 http://otomoto.pl/index.php?sect=show&id=M923973
  5. Źle pamiętasz przesiadłem sie z Hondy XLR250. A co więcej to pamiętaj że nie moc silnika robi z ciebie zawodnika :)
  6. To wszystko co piszecie to prawda, brat zostawił mi na kilka dni YZF450 05r i sie troche wznieciłem wyczynem. Zresztą jakiego człowiek motocykla by nie miał to i tak bedzie kombinował i myślał nad zmianą, ale to fakt kasa zainwestowana w DRa i tak sie nie zwróci bo bym musiał wziąć chyba z 8,5tys. Z pracą jest cieżko i jak tylko jest jakaś opcja to sie łapie na nią. Jakoś dam sobie rade. Myśle że puki co bede latał DRem a za jakiś czas spełnie swje marzenie i kupie WR250F albo DRZ 400. A pomysł z HMem narodził sie ponieważ załużmy mając te 6koła za 4 kupuje hma, kupuje nowy zestaw tuningowy na 70-80ccm, nowe opony + inne koszta no i jeszcze zostaje kupe kasy na latanie. Ale coraz bardziej sie przekonuje ze to był tylko głupi impuls :)
  7. Jak coś to DR niestety nie zostaje. Przy tak ograniczonym budżecie czyli około 6tys człowiek ma różne myśli ale niestety chyba masz racje że sie zanudze, z jednej strony wsadziłem w DR kupe serca i pieniedzy, jest w niej zrobione wszyściutko, ale co z tego jak cała kasa poszła na remonty motocykl jest w idealnym stanie ale nie mam kasy na jazde..... I tak sobie dumam powoli. A moze jakiś forumowicz jest zainteresowany DRką ??
  8. Co powiecie na temat HMa CRE 50/80 chodzi mi raczej o motocykl po tuningu, zastanawiałem sie nad takim czymś, co prawda mocy ma nie wiele ale zawias i heble to klasa. Poprostu pomyślałem sobie zeby zakupić lekki motocykl (80kg :rolleyes:) do smigania po lasa i okolicznych terenach, utrzymanie hma jest magicznie tanie. Tylko probem tkwi w mocy, czy jest jej na tyle zeby sprawnie śmigać w terenie czy moze niestety nie ??
  9. Istnieje jeszcze jedna opcja, wałek dźwigni biegów ma takie jakby przedłużenie które opiera sie o nadlew w deklu od strony sprzegła, między nadlewem a przedluzeniem wałka jest minimalna przerwa i dzieki temu wałek niema luzów w poziomie, po zmianie uszczelki te dwa elementy mogą sie o siebie ocierać, przez co biegi wchodzą ciężko i dźwignia nie powraca na pozycje neutralną. Wystarczy zdjąć dekiel i jakimś dremelem zebrać troszke z nadlewu i po sprawie. Ja miałem coś podobnego i teraz jest git.
  10. Odrazu mówię że przejrzałem temat i nie mogłem znaleźć satysfakcjonującej odpowiedzi. Problem dotyczy oleju do skrzyni w motocyklu KTM EXC 125 07rok. Kolega zastanawia się jaki olej zalać, ogólnie do srzyni zalecane są oleje raczej gęste 75W....... itp. Jednak w Serwisówce jest napisane że zaleca sie olej 15W50 do motocykla 4T a sprzedawca w olek motocykle sprzedał mu Castrola R4 o parametrach 10W50. Moim zdaniem skoro w silniku czterosuwowym olej zalewany do silnika odpowiada za smarowanie również skrzyni powinien dać rade również w skrzyni w dwusuwie. Jednak dla pewności chciał bym sie zapytać jaki wy olej lejecie i co o tym sądzicie ?? Z góry dzięki za pomoc :D
  11. A zwróciliście uwage na krzywe mocy i momentu modeli WR250R i WR250F do około 7-8tys. czyli na niskich i średnich obrotach WR250R ma więcej mocy i momentu od wyczynowej siostry. Niestety potem wyraźnie dołuje. To moze być całkiem ciekawy motocykl do endurowania. Mógł by go ktoś w końcu kupić i powiedzieć jak to lata :)
  12. Moim zdaniem jedyną alternatywą dla tego motocykla moze byc DRZ 400E. Osobiście podoba mi sie taka koncepcja motocykla jak WR250R. Motocykl dobrze wykonany z przyzwoitym zawieszeniem, całkiem mocnym silnikiem, do niedzielnego endurowania albo wycieczek off-road idealne. Yamahe mogli byśmy porównać raczej ze sprzetami typu KLX250/300R, XR250R, DRZ250 czy TTR250. Ale dlaczego wybrał bym DRZ ??!! Po pierwsze motocykl bardziej uterenowiony, lepszy zawias, mocniejszy silnik i również tańsze koszty exploatacji nie porównywalne do maszyn wyczynowych. Musisz się zdecydować do czego ma Ci sluzyc ta maszyna, Jezeli do niedzielnej wycieczki w lekki albo średni teren i na asffalt to bierz WR250R. Jeżeli głównie do latania w terenie ale za rozsądne pieniądze ja proponuje DRZ400E (nie S!!),
  13. Ja kupowałem sporo gratów w SUZUKI Jaskłowski. Powinni mieć i wbrew pozorom ceny nie są aż tak straszne. Np za nowy ślizg łańcucha oryginał suzuki made in Japan zapłaciłem 130zł
  14. Mogłeś przynajmniej pokazać omawiany model ;) http://pl.youtube.com/watch?v=qxtNW3bM78w&feature=related
  15. 1. Ja polecam opone o szerokości 110 to takie optimum do motocykla o takiej mocy nie muli a przyczepność jak najbardziej wporządku. Ja latalem na kendach track master. Dobry stosunek jakości do ceny: kosztuje okolo 167-180zł 2. Może wystarczy regulacja obrotów jeżeli masz gaźnik podciśnieniowy to po prawej stronie masz takie pokrętło idące w dół do regulacji położenia przepustnicy. 3, 5, 6 W tak młodym egzemplarzy nie powinno nic sie dziać z tą śróbką aczkolwiek uszczelka dekla bocznego to koszt 20zł a masz 100% pewności. Co do napedu to DID jak najbardziej na tak, jezeli nie szukasz na siłe oszczedności to bierz droższy, firmowy i sprawdzony napęd. Co do rozrządu to radził bym zajrzeć koszt też jakiś tragiczny nie jest a porządnie przygotowany sprzęt to pełnia sukcesu, co z tego ze ma buta, buta bedzie mial az do momentu kiedy rozrzad strzeli i narobi ambarasu który zakończy sie kapitalnym remontem silnika. Polecał bym wymiane rozrządu, oleju z filtrem i regulacje zaworów, ewentualne czyszczenie gaźnika i jeżeli moto tego wymaga to wymiany napędu, wtedy będziesz miał pewność i przy odpukać jakiejś awari nie bedziesz sobie pluł w brode ze chciales zaoszczedzic a teraz masz kilka razy wieksze koszta. 6. Co do spalania w terenie to jak najbardziej norma, 4-5l mozna osiagnac w trasie na asfalcie jadąc na równych obrotach z umiarkowaną prędkością. To by było tyle ode mnie. Pozdroooo
×
×
  • Dodaj nową pozycję...