Skocz do zawartości

zielorz

Forumowicze
  • Postów

    2042
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

O zielorz

  • Urodziny 05/09/1990

Informacje profilowe

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Lubię
    Motocykle, Wędkarstwo, Mechanika
  • Skąd
    Raszków

Osobiste

  • Motocykl
    CB 400Four
  • Płeć
    Mężczyzna

Metody kontaktu

  • Gadu-Gadu
    2020871
  • Telefon
    693-440-437
  • Strona www
    http://www.motocrossostrow.pl

Ostatnie wizyty

1467 wyświetleń profilu

Osiągnięcia zielorz

ADEPT MOTOCYKLIZMU - kreślący na asfalcie

ADEPT MOTOCYKLIZMU - kreślący na asfalcie (29/46)

5

Reputacja

  1. Sprawdź pompke w lewym zacisku. W gl 1800 była na nie akcja serwisowa, jak cofałeś tłoczki nie odkręcając odpowietrzników to mogłeś coś tam wepchnąć i będzie taki efekt.
  2. Sprawdź czy licznik nie ma wymiennej bateryjki do podtrzymania (płaska okrągła) cr3022 czy podobną.
  3. Na stan. W najlepszej opcji ten motocykl ma 23 lata. Jeśli kupisz trupa (90% ofert) przy drugim wyjeździe potroisz jego cene 😉
  4. Jesli dobrze odczytałeś kod błędu to problem tkwi w napędzie zaworu wydechowego znajdującego się obok końcówki wydechowej. Podobno to powszechny problem.
  5. Witam, Bardzo ładny Bandit. Bezwypadkowy, po pełnym serwisie z nowymi oponami, napędem. Do jazdy. https://www.olx.pl/d/oferta/suzuki-gsf-600n-bandit-rejestracja-a2-1-wlasciciel-CID5-IDUU4xz.html Pozdrawiam Michał
  6. Oringi na powrocie oleju z głowicy. Czapka w góre, nowe uszczelki i bedzie dobrze. Dużo ciężkiej pracy przed tobą 🙂 edit: zrób jeszcze zdjęcie z przodu, żeby było widać co jest nad tym kanałem tak dla pewności
  7. 14 rok to już wtrysk czy jeszcze gaźnik ?
  8. Te silniki mają problem z większymi cylindrami. Od niedawna pojawiły się właśnie te 150 ccm i motocykle po zmianie nie chcą się wkręcać, słabo działają. Moim zdaniem albo powrót do oryginału albo akcesoryjny sterownik. Masz do tego komputer malossi dedykowany chyba jeden z tańszych. Jak ktoś ogarnia można postawić na ecu masterze, jest tańszy ale potrzeba więcej pracy żeby go poprawnie zainstalować i dostroić. Można iść na skróty, są dostępne mocniejsze regulatory ciśnienia paliwa lub wtryskiwacze, ale moim zdaniemto pół środki.
  9. Byłem, widziałem było zajebiście. W tym roku też na razie wyjazd jest w planie, tym razem w pełni motocyklowo.
  10. Wygląda jak z ruskiego agregatu prądotwórczego, widać na wale zabierak do korby do odpalania 🙂 piękna sprawa, fajnie chodzi 🙂
  11. zielorz

    Indian scout

    Jeśli nie siedzisz w temacie to NA PEWNO Ci się to nie opłaci 🙂
  12. Przesadza, a że rozrusznik się kręci i zacina to pewnie problem przytartego sprzęgła rozrusznika 😉 Szybka robota do rozbiórki. Potem tylko namierzyć uszkodzone części.
  13. Generalnie bez diagnostyki ciężko będzie to naprawić. Jakbyś chciał się wybrać do Ostrowa to zapraszam na pw.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...