Skocz do zawartości

kazmir

Forumowicze
  • Postów

    214
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Osobiste

  • Motocykl
    HONDA XL600LM
  • Płeć
    Mężczyzna

Informacje profilowe

  • Skąd
    Warszawa

Metody kontaktu

  • Strona www
    http://

Ostatnie wizyty

394 wyświetleń profilu

Osiągnięcia kazmir

ZARAŻONY MOTOCYKLAMI - naciągacz łańcuchów

ZARAŻONY MOTOCYKLAMI - naciągacz łańcuchów (15/46)

0

Reputacja

  1. Układ dekompresatora nic nie ma do regulacji zaworów. Zakładam, ze układ jest sprawny. To że nie masz linki do kopki to oznacza tylko tyle, że nie działa on jako "automatyczny" przy rozruchu kopniakiem. Zanim ustawisz zawory sprawdź luz na wałkach pośrednich.
  2. Cze... Wydaje mi się że najlepszym pomysłem będzie zakup używanej dobrej wiązki elektrycznej od samochodu (szukaj tylnej - najdłuższe przewody) Giełda samochodowa chyba będzie to najtaniej. Z takiej wiązki zrobisz nie jedną wiązkę do moto są też tam kostki róznego rodzaju. Sam tak robiłem.
  3. Ja wlałem DOT 5,1 Motula po rozebraniu i dokładnym oczyszczeniu zacisku i pompy (był DOT 4 na bazie glikolu) DOT 5,1 jest na bazie silikonów. Nic się nie dzieje od 3 lat
  4. Tak mi się wydaje że max. do 0,2 at. Podobno są specjalne małe pompki do pompowania zawiech
  5. Gaźniki w XL 600 są dwa na dodatek mechaniczne. W Dominatorze jest jeden podcisnieniowy być może zaworek pasuje? Mam manual'a do Dominatora ale nic to mi nie da bo nie mam do XL 600.
  6. Trza nawijać kilosy do wymiany oleju Olej drogi. Jasne , że lepiej mieć swierzy olej na zime
  7. Niestety wiele materiałów mam na domowym pececie który nie ma dostępu do netu. Nie wiem gdzie jest ta miejscowość jeśli niedaleko Warszawy to zapraszam na pogawędkę. Jutro może pojadę na zlot „afrykanerów" (Hondy XRV 650 -750) koło Piotrkowa Trybunalskiego miejscowość Biała www.africatwin.prv.pl/ na forum info o zlocie może pojedziesz???
  8. Z tym wierceniem czy rozwiercaniem to spokojnie Trzeba się zorientować ile tam jest „mięsa" pod ta szpilkę. Są w sprzedaży takie wkrętki z drutu przypominające sprężynę niezła sprawa polecam. Mam nadzieję że nakrętki były dokręcane kluczem dynamo-metrycznym?
  9. Luz zaworowy mierzymy zawsze między dźwigienką zaworową a trzonkiem zaworu na zimnym silniku. Wystarczy odkręcić pokrywki. Skład mieszanki na wolnych obrotach spróbuj wyregulować tak żeby silnik pracował równo. Możesz się przejechać ostro jeśli nie gaśnie ładnie się wkręca to na tym zakończ regulację. Jeśli gdzieś przeczytasz w manualu że to ma być 2,5 obr. To nie znaczy że dla twojego silnika (stan techniczny) te wyczytane 2,5 obr będą idealne. Traktuj to tylko jako wartość orientacyjną Powodzenia
  10. Jasne - tłok pierścienie, ale trza sprawdzić prowadnice zaworowe
  11. Cze.... Robiąc głowicę w XL 600 LM 1987 rok człowiek który wymieniał gniazdo zaworowe (inne frezował) stwierdził że gniazda są miękkie. Na wszelki słuczaj lałem do tej pory uniwersalną. Spróbuję spytać się w serwisie po numerze silnika. Tak na marginesie wiele młodych ludzi nie przykłada to tej kwestii uwagi myślę że ze szkodą dla silników. Pozdr....
×
×
  • Dodaj nową pozycję...