Skocz do zawartości

krawcu2

Forumowicze
  • Postów

    286
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

O krawcu2

  • Urodziny 06/05/1982

Informacje profilowe

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skąd
    Krapkowice

Osobiste

  • Motocykl
    suzi k7 600
  • Płeć
    Mężczyzna

Metody kontaktu

  • Gadu-Gadu
    1181877
  • Strona www
    http://

Osiągnięcia krawcu2

ZARAŻONY MOTOCYKLAMI - dwusuwowy rider

ZARAŻONY MOTOCYKLAMI - dwusuwowy rider (16/46)

0

Reputacja

  1. Problem jest od początku jak motor mam lokalizatora nie ma ani nic dodatkowego, jak odłączam licznik to pobór spada do 0 ale tak czy tak po kilku dniach aku puste, elektromechanik mówił że pobór prądu pojawia się nagle ja tego nigdy nie uchwyciłem, on uparcie twierdzi, że to alternator. Odłącze regulator i zobacze po kilku dniach.
  2. Jak miernik ustawiony jest na Ampery i na 200m to pobiera 00,5 i alarmu nie ma
  3. 0.05 A, a czasami zaczyna pobierać kilka amper. No ok ale nie będzie pobierał prądu jak uzwojenie będzie uszkodzone???
  4. No właśnie nie ma nigdzie żadnej informacji, rozmawiałem ze znajomym elektromechanikiem ale samochodowym sprawdzał i mówił, że jak się moto prowadzi to w zależności od położenia magnesu zaczyna pobierać prąd ale nie zawsze dlatego chciałbym się upewnić czy tak jest faktycznie zanim zacznę rozbierać. Podobno przebicie na uzwojeniu da się tylko sprawdzić jak się wyciągnie alternator.
  5. Słuchajcie taki problem. Suzi gsx-r 600 k2 kradnie prąd, ale bardzo nie typowo, otóż po jeździe ostatnio stał tydzień i wszystko ok, potem po 1 odpaleniu (pochodził 20 minut) po około 4 dniach pusty akumulator. sprawdzany pobór prądu miernikiem i nic, tzn minimalny tyle co licznik bierze do pamięci. Aku naładowane, moto stało tydzień i wszystko ok (codzienna kontrola stanu naładowania aku, potem po 2 dniach aku wyładowany do 0. Podejrzenie licznika (odłączony na tydzień bez skutku dalej razładowuje), następnie regulator - też ok. Akumulator nowy i na pewno jest dobry. Podejrzenie padło na alternator i tu moje pytanie czy alternator może mieć na uzwojeniu jakieś przebicie i w zależności od położenia magnesu pobiera prąd albo nie.
  6. zapomnialem podac maila.. [email protected] jak bedziesz mogl to prosil bym o zdjecia z gory dzieki.

  7. czesc znalazlem temat na FM odnosnie wymiany oleju w lagach i podobno masz przyrząd ktory chcialbym zrobic moglbys mi wyslac fotki mniej wiecej jak to wyglada ?

  8. Witam ponownie sparciałych gumek nie mam a koło ma problem zrobić jeden obrót. Jak zrobi się ciepło to zobaczę co to może być i poszukam jeszcze. Kiedyś miałem też taka sytuacje i byłą to wina klocków.
  9. Klocki są po jednym sezonie. Pompa zintegrowana ze zbiorniczkiem ale wszystko wyczyszczone. Tłoczki przesmarowane. (wazelinowym) Tłoczki cofają się. Tarcza nie ma ranta.
  10. Witam moje pytanie dotyczy hamulca przedniego w moim motocyklu, trzyma zacisk objawia sie to tak ze jest wyczuwalny opór jak kręcę kołem, jak ściągnę zacisk to koło obraca się swobodnie wiec to na pewno nie łożyska, rozebrałem zacisk wyczyściłem (nie był brudny w środku) zalałem nowy płyn odpowietrzyłem i niestety koło obraca się dalej tak samo coś je trzyma, czy może ktoś spotkał się już z taka awaria? Dodam jeszcze ze myślałem że pompa jest zapowietrzona ale po pompowaniu jak koło ciężko się kreci odkręciłem odpowietrznik, ale ciśnienia nie było w układzie i koło zachowuje się tak samo na opór. Zastanawiam się jeszcze czy to nie wina klocków hamulcowych. Pozdrawiam
  11. a ja miałem 1 taką przygodę, bo przeważnie nie ścigam się z pod świateł bo po co 150km jest nie do przerobienia przez wszystkie wieśniakowozy razem wzięte. pamiętam jak w tym sezonie w opolu stanął koło mnie infiniti nie znam modelu ale był to suv i jest to znane auto w opolu (ma 400 koni) , pokazał, że chce się ścigać kiwnąłem, że ok oczywiście nie dał rady ale powiem wam, że przyspieszał pięknie i trzymał się jakieś 2 długości za mną, niestety następne światła ostudziły nasze zapędy i nie było więcej okazji.
  12. jak to nie na allegro idzie kupić a ten co kumpel kupił 300zł kosztował w prawdzie używka ale robiła szał :)
  13. Nikt nie wspominał o kominach devil'a, te to dopiero maja stuknięcie, kumpel założył takiego w fzr, jak moto odpalił to brama garażu 5 metrów dalej wpadła w rezonans i dzwoniła w rytm silnika :)
  14. a które gary nie chodziły 1 i 2 czy 1 i 3 nie pamiętam jak idą cewki ale zdaje mi się że lewa jest do 1 i 3 a prawa do 2 i 4 czy jakoś tak na 100% nie idzie lewa do 1 i 2 dlatego jak padły gary z 1 cewki to sprawdź cewke ale ja np. nie chodził 1 gar z 1 cewki i 2 z 2 to nie wierze, żeby to była wina cewek (2 na raz padły no cos za dużo pecha) tak samo z iglicami 2 albo 3 na raz przestańcie kłade prawą ręke, że albo cewka (trzeba sprawdzić które gary nie chodzą ) albo moduł
×
×
  • Dodaj nową pozycję...