
bedok
Forumowicze-
Postów
50 -
Rejestracja
-
Ostatnia wizyta
Informacje profilowe
-
Lubię
ostatnio wyłącznie MOTOCYKLE
-
Skąd
wlkp
Osiągnięcia bedok

NOWICJUSZ - trzecia Mordka (10/46)
0
Reputacja
-
zabezpieczenia przeciwkrdziezowe
bedok odpowiedział(a) na zalmen3 temat w Co, jak i gdzie kupić - dla motocyklisty
Mam w PZU. Niestety drogo (z kradzieżą jakieś 12%), jak wszędzie zresztą... Najtańsze sa pakiety na nowe :mrgreen: Właśnie jutro płacę II ratę ;) Alarm lub immobiliser musi być, oprócz tego zgoda dyrektora inspektoratu ;) Jest też kłopot z wyceną starszego sprzętu, bo nie ma w katalogach, a na moto mało kto się zna. Ale w razie czego jestem spokojny, że będę miał na naprawę lub kupno czegoś innego. -
Caberg Jet Insider - opinie
bedok odpowiedział(a) na PeterS temat w Co, jak i gdzie kupić - dla motocyklisty
Jet Insider jest OK, jakość wydaje się dobra, szczególnie biorąc pod uwagę cenę - jakieś 350 zł. Pomimo tego, że niewiele używana czasami zacina się zapinka i trzeba zdjąć rękawice żeby ją rozpiąć. Szybka duża, fajna, ale kosztuje chyba ze 100zł... Do miasta lub spacery w sam raz, ale gdybym miał jeździć dłuższe trasy, to kupiłbym jeszcze integrala, pewnie też Caberga. Ostatnio miałem w ręce nowego plastika marki "..." - niestety sprawiał wrażenie, że i 80 zł za niego to za dużo... -
u mnie przy bocznej podstawce nie ma wyłącznika zapłonu, parę razy zapomniałem ją złożyć :oops:
-
Zgadza się, - "Ignition switch" to stacyjka, - " Engine stop switch" to przycisk RUN / OFF, który wg instrukcji mojej maszyny jest przeznaczony "as a safety and emergency switch" czyli ma zapewnić bezpieczeństwo w nagłych wypadkach... W rozdziale PARKING jest krótko: - po zatrzymaniu motocykla załącz luz, zamknij kranik i przełącz stacyjkę na off. Ale konsekwentni to nie są, bo w rozdziale FUEL jasno napisali, że kranik powinien być przełączony na pozycję OFF tylko na czas dłuższego postoju (magazynowania) lub na czas serwisowania systemu paliwowego. :roll: I cóż? Zawsze wyłączam silnik pomarańczowym przyciskiem :buttrock:
-
z pamiętnika Lady Shadow...
bedok odpowiedział(a) na Lady Shadow temat w Szkoła jazdy, stunt, wypadki
I ja się przyłączę do gratulacji :buttrock: Pozdrowionka -
W mojej instrukcji jest tak: - ssanie na maxa, - odpalić - zaraz po uruchomieniu silnika zmniejszyć ssanie tak aby utrzymać obroty na poziomie 1500-2500 rpm - po pół minucie od uruchomienia silnika zupełnie zamknąć ssanie, - jeżeli obroty są niestabilne dodać gazu, - kiedy wskaźnik temperatury płynu chłodzącego osiągnie niebieskie pole silnik JEST WYSTARCZAJĄCO CIEPŁY ŻEBY ROZPOCZĄĆ JAZDĘ. (the engine is warm enough for the motorcycle to be ridden). pozdr
-
Kupiłem zestaw kluczy imbusowych za 5 zł, ten najbardziej potrzebny skończył mi się na 4 czy 5 śrubie :oops: teraz mam zestaw z Norauto za jakieś 30zł i wygląda na to, że starczą na jakieś 10 lat... :D Kiedyś w markecie kupiłem "urządzenie" do pomiaru ciśnienia w oponach - było naprawdę jednorazowego użytku - w pierwszym kole 2atm, w drugim 1 atm, w 3 i 4 - 0 atm ... :D Sprawdza się stare porzekadło, że biednych nie stać na kupowanie tanich rzeczy, coś w tym jest...
-
No, ale teraz mam zrobione przez PRAWDZIWEGO mechanika, i jeździ EXTRA !!! :D Właściwie gdyby nie to, że uszczelniacze od larssona nie pasowały, to sam był naprawił...
-
i co się okazało ??? że to co było w ladze, to nie żaden uszczelniacz, tylko nie wiadomo co.... a z kolei uszczelniacze z larssona miały zły rozmiar i dlatego ciekły. Mam nadzieję, że w poniedziałek wieczorem sprzęt będzie gotowy!!!
-
Stary wyszedł bez problemu po wyjęciu zapinki, był całkiem luźny, pewnie dlatego w końcu puszczał olej :D Nowy nałożyłem z wielkim trudem, po wsunięcie na miejsce teleskop pracował z dużym oporem... Mam jeszcze drugi (lewego teleskopu nie ruszałem ) i mogę spróbować założyć odwrotnie, ale najpierw pojadę do serwisu sprawdzić, jakie oni mają w katalogu. Pozdrowionka
-
-
Witam, Dzisiaj osobiście wymieniiłem uczczelniacz w prawej ladze. poszło świetnie, po zmontowaniu całości ostro pobujałem motocyklem, wszystko ok, teraz trzeba delikatnie napompować. Machnąłem 2 razy pompką ręczną a tu z teleskopu potop... :D :D :D Aha, uszczelniacz miałem z Larssona i trochę się różnił grubością, od tego który wyjąłem , poza tym nowy ma sprężynki... Już nie wiem, co o tym myśleć, najprościej jechać do Poznania do serwisu ale: - 50 km z cieknącym teleskopem, - kupa forsy i brak pewności, czy dobrze zrobią, - sam też już umiem (?) Cholerka, lekarz kazał się nie denerwować a tu ciśnienie rośnie :oops:
-
W mądrość ludową już od dawna nie wierzę, ;) zobacz, jaką popularność ma Andrzej L. :ehz: A MAGNA ??? Jak dla mnie super sprawa !!! :mrgreen:
-
Wyglądają extra, ale jeździć na TYM ??? Chyba tylko po Autostradzie ministra Marka P. :lol:
-
Znalezienie "pełnoletniego" sprzętu w dobrym stanie jest trudne, ale nie niemożliwe, polecam :mrgreen: