Skocz do zawartości

majsterM

Forumowicze
  • Postów

    22
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

O majsterM

  • Urodziny 02/24/1977

Osobiste

  • Motocykl
    singiel 800ccm
  • Płeć
    Mężczyzna

Informacje profilowe

  • Skąd
    kalisz

Metody kontaktu

  • Strona www
    http://

Osiągnięcia majsterM

NOWICJUSZ - macant tematu

NOWICJUSZ - macant tematu (8/46)

0

Reputacja

  1. majsterM

    Słowenia

    dzięki za odpowiedzi, jakbym miał pytania to będe pisał pozdrawiam
  2. majsterM

    Słowenia

    witam W czerwcu wybieram się do Słowenii, w związku z tym szukam informacji o ciekawych miejscach oraz dobrych i tanich kempingach :biggrin: na miejscu i gdzieś w Austrii na trasie. Jeśli byście znali jakieś linki z opisami wypraw to będę dźwięczny :smile: . pozdrawiam
  3. witam niestety nie - już kiedyś sprawdzałem pozdrawiam
  4. dodam jeszcze coś od siebie : http://s131.photobucket.com/albums/p302/ma...romania2007.flv
  5. ok dzięki panowie za odpowiedzi a może znacie jakiś dobry serwis w Poznaniu ,Łodzi lub Wrocławiu ?
  6. od 100 za regulację desmo?? coś nie za mało?? ale dzięki za odpowiedź
  7. Witam, mam pytanie : gdzie najlepiej odstawić ducata do regulacji zaworów i wymiany pasków?? I ile to mniej więcej kosztuje??
  8. U mnie MZ TS 250/1 :smile: MZ ETZ 251 :cool: :flesje: Yamaha RD 250 :lapad: chociaż pół polski zwiedziła Suzuki GSX 550 EF :smile: :D i wreszcie Suzuki DR 800S BIG :P pozdrawiam
  9. Bierz tylko orginalny, nie baw się w inne. Ja osobiście trafiłem D.I.D. (balansowy) starczył na 5tys km zamiast 50. Dobrze, że sprawdziłem ( zboczenie mechanika :P ) bo jeszcze trochę a silnik by zrobił BUM. pozdro
  10. zobacz czy napinacz dociąga łańcuszek, najlepiej zdejmij góre i sprawdź jak jest naciągnięty łańcuszek i czy nie ma dosyć - widać czy dobrze dolega do zębatki
  11. witam A może to twój łańcuszek ma już dosyć życia :icon_twisted: pozdro
  12. Głównie duże enduro i być może URAL i XJ 600 - jeszcze się okaże,
  13. Najlepiej żebyś przetestował też 800, oczywiście nie jest tak agresywny jak KTM, ale też potrafi pokazać kły :icon_twisted: . Tak si ę składa, że mam do dyspozycji 750 i 800 jest między nimi duża różnica w momencie . Jeśli będziesz chciał używać biga głównie w turystyce i trochę w lekkim terenie to najlepiej kupić model SR43, jeśli terenu ma być więcej to jak wspomniał mutomb najlepiej poszukać modelu SR42 wychodził tylko rok (1990 )- silnik 800 w kaście 750 oto on : http://www.advrider.pl/viewtopic.php?t=22
  14. witam tak się składa, że z małą ekipką z Kalisza będziemy w Rumunii na początku sierpnia - jeśli się wybierzecie to możemy się umówić na :icon_razz: :wink: mały browarek gdzies w górach Rumunii
  15. według mnie to on wygląda na przerośnięty RSE i brakuje mu najbardziej charakterystycznego i klimatycznego elementu BIGA - DZIOBA !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :lapad: :buttrock: :biggrin:
×
×
  • Dodaj nową pozycję...