-
Postów
1185 -
Rejestracja
-
Ostatnia wizyta
O Paolo350
- Urodziny 12/04/1982
Informacje profilowe
-
Płeć
Mężczyzna
-
Skąd
Przemyśl
Osobiste
-
Motocykl
VS 1400 i FJ 1200
-
Płeć
Mężczyzna
Metody kontaktu
-
Gadu-Gadu
7816781
-
Telefon
787-991-390
-
Strona www
http://
Ostatnie wizyty
565 wyświetleń profilu
Osiągnięcia Paolo350

MOTONITA - rozmawiający z silnikiem (25/46)
0
Reputacja
-
Witam. Jak w temacie - wystawiam swoje moto, ktore dzielnie przez trzy sezony przemierzalo ze mna kolejne kilometry. http://allegro.pl/suzuki-vs1400-intruder-wer-usa-sakwy-poler-piekny-i6833573302.html Pozdrawiam.
-
Witam. Jak w temacie - sprzedam amorki szykowane do Mojego Intruza (zycie naszkicowalo inny tok wydarzen - zamiast przerobki moto trzeba odzyskiwac co sie da........ech; Szczegoly tutaj; http://allegro.pl/amortyzatory-30-5cm-suzuki-vs-1400-intruder-ideal-i6807281276.html#thumb/2
-
Witam; Jak w tytule - sprzedam wydech zdjęty z mojego Intruza (jeździł trzy sezony i pora na zmiany). Link do aukcji ze zdjęciami poniżej; http://allegro.pl/wolny-wydech-suzuki-vs-1400-intruder-tlumiki-rury-i6697840834.html Chętnie wymienię części z Intruza 1400 (siodło Corbin i wydech z aukcji powyżej - bądź oryginalny wydech) na silnik do remontu do Pannonii TLF; Pozdrawiam;
-
Witam; Jak w tytule - sprzedam siodło dedykowane do Intrudera 1400, które miało być przeznaczone do mojego sprzętu, lecz koncepcja się zmieniła; Link do aukcji ze zdjęciami poniżej; http://allegro.pl/siedzenie-corbin-suzuki-vs-1400-intruder-siodlo-i6697855244.html Chętnie sprzedam, bądź wymienię również inne części do Intruza 1400 (amortyzatory tylne, wolny wydech, oryginalne tłumiki); Pozdrawiam.
-
INTRUDER VS1400 trochie pytan do użytkownikow
Paolo350 odpowiedział(a) na pino temat w Cruiser/Chopper
- 204 odpowiedzi
-
- Intruz 1400
- VS1400
-
(i 3 więcej)
Oznaczone tagami:
-
INTRUDER VS1400 trochie pytan do użytkownikow
Paolo350 odpowiedział(a) na pino temat w Cruiser/Chopper
Hmmm - nigdy tego nie widziałem, gdyż na motocyklu jeżdżę od wczoraj, a VS to moja pierwsza maszyna; Proszę o wybaczenie resztę czytających, ale wydaje mi się, że to najlepsza odpowiedź na tego typu posty.................................starałem się zapytać rzeczowo - i miałem nadzieję na uzyskanie konkretnej odpowiedzi - a odpowiedzi typu "a po co", albo "a widziałeś" to zwykłe bicie piany i nabijanie licznika postów; Panu komentującemu już podziękuje - i pozdrawiam;- 204 odpowiedzi
-
- Intruz 1400
- VS1400
-
(i 3 więcej)
Oznaczone tagami:
-
INTRUDER VS1400 trochie pytan do użytkownikow
Paolo350 odpowiedział(a) na pino temat w Cruiser/Chopper
Z takiego samego powodu, dla którego montuje się szeroką kierownicę, pusty wydech, bądź przemalowuje zbiornik...........................bo komuś się to podoba i chciałby mieć coś takiego w swojej maszynie (a mnie się akurat wirujące za szybką sprzęgło bardzo podoba) :D- 204 odpowiedzi
-
- Intruz 1400
- VS1400
-
(i 3 więcej)
Oznaczone tagami:
-
INTRUDER VS1400 trochie pytan do użytkownikow
Paolo350 odpowiedział(a) na pino temat w Cruiser/Chopper
Witam; Ciekaw jestem czy jeszcze ktoś z posiadaczy "czternastki" jeszcze zagląda na Forum - ale jeśli tak, to mam pytanie; Panowie - czy ktoś z Was przerabiał temat przezroczystej pokrywy sprzęgła do VS? Ja noszę się z myślą zrealizowania takiego projektu (od zeszłego sezonu nawiasem mówiąc - lecz troszkę się to odwlekło w czasie). Jeśli ktoś miałby jakieś sugestie to chętnie przyjmę wszelkie rady; Pozdrawiam;- 204 odpowiedzi
-
- Intruz 1400
- VS1400
-
(i 3 więcej)
Oznaczone tagami:
-
Witam; Jak w temacie - poszukuję namiaru na sprężyny sprzęgła do Intruza 1400 (powszechnie dostępnego zamiennika brak - a na oryginał trzeba czekać ponad 2 tygodnie); Zastanawiałem się czy istnieją np. wzmacniane zestawy sprężyn o Intruza - a jeśli tak to jak je znaleźć? Jeśli ktoś ma jakieś pomysły lub namiary to proszę o info. Pozdrawiam.
-
....ech - niestety większość osób stąd wywiało :sad:
-
Witam; Jak w temacie - poszukuję przedniego zawieszenia bądź samych lag z goleniami (bez półek) do Yamahy FJ 1200, wersja 3CW (1988-1991), oczywiście prostych i co najważniejsze bez luzów na panewkach ślizgowych ;) Jeśli ktoś "przypadkiem" posiada takie podzespoły (lub jakieś inne części, np. ładny lewy tłumik "anodowany", ładny pług pod silnik, pokrętło regulacji reflektora, lusterko prawe) i chciałby się ich pozbyć to proszę o kontakt (chętnie oddam w rozliczeniu jakieś "graty" do FJ 1100 - np. wał korbowy z tłokami i cylindrami, głowicę, alternator, wahacz tylny z amortyzatorem, reflektor przedni do 1200 z lat 86-87, pompę oleju, itp..........lub po prostu kupię); Pozdrawiam;
-
...to może ja dorzucę swoje "trzy grosze"; Skoro chcesz ją "w taki sposób" malować......to lepiej nie rób tego w ogóle... Odczyść i zakonserwuj oryginalny lakier, dokup oryginalny przedni błotnik (da się taki dostać w fabrycznym lakierze), wyczyść powłoki galwaniczne (to nic, że widać na nich rdzawe ślady") i zakonserwuj je przed dalszą korozją - w takim stanie będzie wyglądała dużo ładniej niż "pociapkana czarną farbą i srebrzanką na baku" (a przede wszystkim zachowa swój oryginalny stan.........); Pozdr.
-
Trzeba by posłuchać dokładnie silnika, żeby wiedzieć co się tam tłucze (i to na pewno nie jest przez "te gumki na zaworach" :biggrin: ); Jeśli tłucze się łańcuch wstępnego przeniesienia, to będzie go słychać tak do 1500 obr (bynajmniej mój CBX tak miał......a i w FJ mam to samo - z tym, że Yamaha ma łańcuch alternatora) - powyżej "grzechotanie" ustaje; Z góry może być słychać luźny łańcuch rozrządu (a napinacz jest automatyczny), lub popychacze zaworowe (a to moto ma "pełną hydraulikę") - więc jeśli okaże się, że łańcuch jest OK, a w silniku jest "stan oleju" to niestety któryś z samoregulatorów może być uszkodzony....... Teorie "rzekomego stukania" można by pewnie mnożyć bez końca, a do sedna da się pewnie dojść dopiero po "dokładnych oględzinach" ;)
-
Hej; Co się dzieje z alternatorem - nie ładuje całkiem czy tylko na wolnych obrotach? CBX faktycznie ma bezszczotkowy altek, który z zasady nie działa na wolnych obrotach (zdaje się, że dopiero po przekroczeniu "tysiąc iluś tam obrotów" pojawiało się pełne ładowanie (bynajmniej w mojej byłej maszynie tak było ) - a jedyne problemy z elektryką wynikały ze "śniedziejących połączeń na wszelkich przewodach" ;) ; Jeśli chodzi o Nighthawka to części, w tym alternator, powynny bez problemu podejść (w końcu to nic innego jak amerykańska wersja CBX-a) ;) ; Ps; Z wyjęciem uzwojenia z alternatora "nie ma większych problemów" - jest to dość proste; Proszę bardzo; http://www.cmsnl.com/honda-cb650sc-1984-nighthawk-650-usa_model7227/partslist/E++10.html#results Powodzenia przy renowacji;
-
Customy na rzędówkach
Paolo350 odpowiedział(a) na tadeo temat w Custom/Trajki/Wynalazki/Własne wydumki
W zeszłym roku na Werner Party w Zakrzówku Szlacheckim spotkałem dwóch braci z Radomia na przebudowanych FJ 1200 (a z racji tego, że sam posiadam taki motocykl postanowiłem przyjrzeć im się bliżej); Jedna z nich miała jedynie zmieniony przód.....natomiast druga to mega ciekawy drag.....taki typowy "motocykl niespodzianka" - niepozorny a potrafi osiągami dorównać niejednemu "plastikowi" :biggrin: (z rozmowy dowiedziałem się, że gość ma go już 11 lat); https://picasaweb.google.com/117606216459743909098/28Lutego2013#5849876724113715362 https://picasaweb.google.com/117606216459743909098/28Lutego2013#5849877405753465138 https://picasaweb.google.com/117606216459743909098/13Lipca2012?authkey=Gv1sRgCLv8_Mj_xaHlTA#5764527138532793202 https://picasaweb.google.com/117606216459743909098/13Lipca2012?authkey=Gv1sRgCLv8_Mj_xaHlTA#5764527791607196322