Skocz do zawartości

drbig800

Forumowicze
  • Postów

    236
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

O drbig800

  • Urodziny 08/07/1988

Informacje profilowe

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skąd
    zach-pom Kalisz pomorski

Osobiste

  • Motocykl
    bmw f650
  • Płeć
    Mężczyzna

Metody kontaktu

  • Strona www
    http://

Osiągnięcia drbig800

ZARAŻONY MOTOCYKLAMI - naciągacz łańcuchów

ZARAŻONY MOTOCYKLAMI - naciągacz łańcuchów (15/46)

0

Reputacja

  1. witam poacient do dyna na wtrysku czy orientuje sie ktos co steruje kontrolka ladowania w tym motorku. Ladowanie jest na poziomie 14v ale kontrolki na zgaszonym silniku brak czy ktos z szanownych kolegow moze wie gdzie szukac przyczyny
  2. przeciesz ta sruba na zdjeciu to regulacja wolnych obrotow, moze zle zalozyles przepustnice
  3. przy laczeniu 2 gaznikow jest w tym trojniku tai maly filterek pewnie jest zapchany sprawdz go
  4. cos masz zapchane na drodze do gaznika poprostu nie nadarza naleciec do komory plywakowej zobacz czy jak ci zgasnie i otworzysz korek wlewu to zrobi psssyt
  5. to nie jawa tloki chodza parami 2 w srodku i 2 na zewnatrz tylko ze jeden z pary ma wydech a drugi prace tak po krotce czyli 1i4 u gory oraz 2i3 na dole tak mniej wiecej wyglada wal
  6. pewnie zawory do regulacji albo wypalony zawór
  7. regiel byl ok pozbylem sie kostki przy nim i po lutowalem przewody, przewody juz sa tylko letnie czyli wszystko opanowane prawdobodobnie przez aluminiowe koncowki w tej kostce takie cyrki sie dzialy
  8. ale te przewody sie nagrzewaja az parzą nie idzie ich utrzymac w reku a teraz jak jest na dworzu goraca to 5 minut i jest masakra normalnie az izolacja na nich robi sie miekka
  9. witam mam taki problem chyba, strasznie grzeje sie mi regulator oraz 3 zolte kable idace od alternatora co jest grane moze ktos podpowiedziec ldnowanie bez swiatel od 14,2 do 14.8 ze swiatlami od 13.8 do 14.2 w czym tkwi problem motocykl to bmw f650 96r
  10. no to cudów nie ma gdzies nie jest szczelne albo komora korbowa pusicila i cisnienie ucieka do skrzyni
  11. to gdzies masz przedmuch zobaczy uszczelki8 pod głowica i cylindrem o raz simeringi
  12. zalej olejem w cylinder i wtedy zmierz jak sie podniesie kompresja to pierscienie puszczaja
  13. to raczej chyba ten miernik cos nie hallo jak by bylo 4v to moto by zgaslo
×
×
  • Dodaj nową pozycję...