Skocz do zawartości

Strzalek

Spec
  • Postów

    4737
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

O Strzalek

  • Urodziny 03/29/1982

Informacje profilowe

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Lubię
    Motocross, Enduro, Freestyle, Audio
  • Skąd
    Ostróda

Osobiste

  • Motocykl
    Kawasaki ER5
  • Płeć
    Mężczyzna

Metody kontaktu

  • Strona www
    http://

Ostatnie wizyty

742 wyświetleń profilu

Osiągnięcia Strzalek

MOTOCYKLISTA - nocny jeździec

MOTOCYKLISTA - nocny jeździec (37/46)

1

Reputacja

  1. Samo łożysko jak jest mocno zmęczone też może stukać. Poczekaj aż zdejmie góre i rozłoży wszytko, wtedy na pewno zagadka sie wyjaśni.
  2. Niestety te dźwięki nie są normalne dla tego motocykla. W innych, oglądanych takich samych modelach tego nie było mimo że były w dużo gorszym stanie. Stukanie jest słyszalne z obu stron tak samo, dochodzi także z dołu silnika dlatego stawialiśmy wcześniej na panewki.
  3. To nie jest taki przelicznik, zależy ile motocykl pali
  4. Tą część narzędziową zakłada się do tyłu na plecy, tki pasek jest luźny to tkz sam on nie daję ochrony tylko mniejsce na narzędzia lub tel i wode. Ps nerkowy jest szeroki i cały rozciągliwy. Co do użyteczności to praktycznie są takie same, wybierasz tylko jaki Ci sie bardziej podoba. np taki http://allegro.pl/item664212406_fox_pas_ne...ad.html#gallery
  5. Mnie po jeździe bez pasa nery bolą a tak pas sciska flaki w kubie a także chroni miekkie części przed obiciami.
  6. Ja mam 177cm i dla mnie jest akurat. Co do dołu to może nie tyle o słabszy tylko łagodniejszy. W serwisowaniu będzie tak samo prosty jak sxf . Jeżdzę juz kilka dobrym lat i mi mocy nie brakuje. Wiadomo, że jak będziesz miał kilometrową prosta to wykrecisz na maxa i Ci zabraknie nawet w 450. Zaworki ma tytanowe, Rama rózni sie materiałem dlatego wygląda inaczej. Niby ma być sztywniejsza ale ja nie czuje róznicy.
  7. Ja mam Honde i nie narzekam. Wybrałem ją bo przypasowała mi jak się prowadzi i w łagodny sposób oddaje moc, nie to że jest słaba tylko nie męczy tak mocno jak np KTM
  8. Napisałem to z przekąsem lub jak kto woli z ironią :bigrazz:
  9. Dokładnie, potem jak już wyciskasz wszystko z sety to na 4t 250 jesteś kozak kierownik w druga strone juz nie jest tak kolorowo.
  10. Obecnie latam 4T i niedawno przejechałem sie zdrową setą. Po tym porównaniu już wiem, że podjełem właściwą decyzję kupując 4paka. Na torze mniej męczy, lepiej sie zbiera w każdym zakresie obrotów szczególnie na dole, do tego hamowanie silnikiem. Za 2T przemawiają tylko : waga i prostota budowy oraz koszty które tak naprawdę są mniejsze niż w 4T.
  11. SX 125 03 z prawie pełnym bakiem na wadze pokazał równo 100kg
  12. a potem kup jakieś części do tego :icon_mrgreen:
  13. Wata musi być luźno, z tego co widziałem to np cz 125 516 prawie każda miała gumki między żeberkami, więc u Ciebie napewno to coś da ale na cuda nie licz
  14. Ale przyznasz Marcinie, że miałeś sporą przerwę zanim powróciłeś na dobre
×
×
  • Dodaj nową pozycję...