Ja polecam polskie cylindry kupiłem taki i juz 4 rok smigam na nim i jest z nim taka sprawa fakt ze poerscienie mieniam co 9 miesiecy ale za to na cylindrze nie ma sladu wiec polecam
Ustaw i wyczyść przerywac a nastepnie zmnien świeca i sprzwdz czy koło magnesowe nie ociera o cewki i powinno być dobrze aha jeszcze sprawdz czy kondensator nie wysuną sie bo u mnie tak było jak tak to go docisnij i w droge :)
krzywki które mocuja stator do karteru sa wygiete musisz je lekko podgiąć i juz powinno byc dobrze po warunkiem ze nie marz duzych luzów na wale i jesli koło magnesowe nie zaczepia o cewki
Wszystkim posiadaczom simków polecam wymiane dławików w tłumiku na wieksze ja to zrobiłem a efekt był super miał wiecej mocy a zaczał chodzić podobnie jak mz 150 :icon_mrgreen:
Ja jak składam simka to na uszczelki nie urzywam silikonu bo jak trzeba bedzie puzniej rozebrac (i nie ma sie drugiej na zapasie) to uszczelka sie niszcy a pozatym jesli sie złorzy na sucho to nie ma rzadnych wycieków i jest ok