Miałem kiedyś zębatkę 19 w 251 przyspieszenie zdecydowanie lepsze ale przy większych prędkościach nie ma na co zredukować bieg np.przy wyprzedzaniu, przy redukcji z 5 na 4 przy 70km/h było hamowaanie silnikiem.
Znam ten ból ci sprzedawcy powinni w spożywczym sprzedawać a nie zajmować się motocyklami. Ja trafiłem na oryginalną linkę z nadrukiem MZ ETZ 251 i z osłonami gumowymi. Wymiary to dla MZ 250 : A 1010 - 910 - 82
Czyli już wiesz jak zdjąć, teraz zostaje problem z założeniem a konkretnie z dokręceniem śrub na głowicy :arrow: potrzebny jest do tego klucz dynamometryczny
No i dzisiaj powtórka z rozrywki sprzęgło spadło :crossy: Na stożku nie ma zadr i nierówności ale za to są na tej części sprzęgła która wchodzi na stożek Próbowałem ponownie nałożyć sprzęgło i weszło na stożek do takiej odległości ze jeszcze widać z 1mm (patrząc od strony silnika) tej zębatki na którą wchodzą płytki sprzęgła
Dzisiaj założyłem sprzęgło, dokręciłem pokrywę, zalałem silnik olejem i odpalam sprzęta i co silnik dzwoni jak holera :( :( :evil: normalnie się z deka wkurzyłem Na szczęście to tylko nie było dokręcone elastyczne zawieszenie silnika :D :D :D
No i sprawdziły się wasze przypuszczenia ściągnąłem lewą pokrywę silnika i co się okazało SPRZĘGŁO spadło ze stożka Teraz pytanie jak je włożyć z powrotem Czy taki sposób jest dobry: nakładam sprzęgło na stożek nakładam element dystansowy 15mm i dokręcam to wszystko nakrętka od obrotomierza I jeszcze jedno z jaką siłą dokręcać :?: :?: :?: