Skocz do zawartości

Yamaha R1 vs CBR 929 Co Kupic?


Rekomendowane odpowiedzi

Szukam nowego motocykla na przyszly sezon. Miala to byc R1 ale zaczynam sie rozmyslac nad CBR 929. Wybor pomiedzy:

1. Yamaha R1 2000- 2002

2. Honda CBR 900 RR SC44 2000-2002

Niby wszyscy chwala R1 ale widze ze ona mocno traci watrosc, ceny spadly chocby od poczatku tego roku.moza juz ja kupic za ok 13000zl

http://moto.allegro.pl/search.php?string=r...&price_to=16000

Czemu tak jest?

Prosze o opinie uzytkownikow i mechanikow R1 i CBR 929 . Porownania mile widziane.

 

No dalej;) Poradzcie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mozna kupic za 13 tys, ale to parch bity przynajmniej 3 razy. Ceny sa dlatego takie niskie, ze kolesie chcą pogonić te sprzety. Te same sprzety stały po 17 tyś i jak kupujacy na to patrzą to pozal sie boze - dlatego ceny jadą w dół bo nik nie chce sie bujać ze sprzetem rok.

Jesli mialbym cos doradzić - to lepiej kupić starszy sprzet za te pieniadze.Zalezy czy tez przywiazujesz wage do wygladu. Jak ktoś ma dobre moto - to sprzedaje za dobrą cene. Mimo ze ma trudnoscie to sprzeta nei odda za darmo, ajak juz pojedziesz i poogladasz to sam zobaczysz ze wybierzesz droszszy sprzet lub starszy za tą kase.

 

powodzenia

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz pewny i sprawny motocykl to moj kolega sprzedaje cbr 929rr. Jest on rownież użytkownikiem tego forum "ABG"

http://moto.allegro.pl/item269357791_cbr_9...uper_stan_.html

Dzieki widzialem to ogloszenie juz. 929 taka sobie znalazlem ;) http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=M556681

cos mam z tym Repsolem...

Edytowane przez PiotrekRR
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

juz mi sie podoba ta 929

http://moto.allegro.pl/item269357791_cbr_9...uper_stan_.html

"...Jeszcze jedno: nie oddam jej dla dresa albo innego koleżki który zmienia Betę na coś bardziej dupowyrywczego. "

http://forum.motocyklistow.pl/index.php?sh...ic=83471&hl=abg

Ja Was prosze o opinie na temat tych dwoch motocykli a nie o ogloszenia :biggrin:

 

Nic mi nie pomozecie?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nic mi nie pomozecie?

 

daj ludziom szansę, niektórzy jeszcze do komputera się zdążyli usiąść... dopiero dziś po południu pytanie zadałeś, coś taki niecierpliwy..? poczekaj kilka dni, nie zaglądaj tu, a potem sobie poczytasz :icon_mrgreen:

jsz

„Warunkiem istnienia dyktatury jest ciemnota tłumu, dlatego dyktatorzy bardzo o nią dbają, zawsze ją kultywują.”
[R. Kapuściński]
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hehehehe, widzę, że wszyscy moją Franię polecają, a nikt nie chce kupić, ba! nikt nawet obejrzeć nie był :icon_mrgreen:

 

Ten Repsol fajny. Podpowiem Ci tylko, że z moich ostatnich doświadczeń po szlifie wynika, że jeżeli nie będziesz chciał tego zbiornika szpachlować to powrót do oryginału wyniesie Cię 1500-2000zł.

 

Co do treści tematu.

Pisałem ostatnio komuś, że odkąd ja jestem na forum to osobą najbardziej wiarygodnie wypowiadającą się na temat porównań R1 i 929 był a!ntek, który już na forum (to forum) nie zagląda, ale w archiwum są jego posty.

Wiedział co mówi bo miał w garażu jednocześnie obydwa modele.

Oto jeden z linków, poszukaj sobie resztę bo na pewno były i inne : http://forum.motocyklistow.pl/index.php?sh...6215&hl=cbr+929

 

 

No i powodzenia.

 

AAAA, jeszcze jedno. Tak, odkąd obserwuję rynek motocykli sportowych to wszystkie modele CBR praktycznie nie zmieniają cen z upływem czasu.

929 kosztują podobnie jak 2 lata temu. F3 po trzech sezonach sprzedałem z utratą bodajże 1,5 tys. zł.

Rozglądając się za egzotykiem CBR 400RR dla mojej połówki stwierdzam, że w dobrym stanie nie ma możliwości kupna poniżej 10 tys. zł rocznika 92-94!!!

Artykuły w prasie i w internecie mówią o tym niesamowitym zjawisku (zwłaszcza za granicą). Co ciekawe, w testach CBR potrafią przegrywać tylko i ze względu na fakt : "rynkowe ceny tego rocznika są nienormalne, po kilkadziesiąt procent wyższe niż konkurencji z tych samych lat".

Tak już jest pomimo tego, że "genialność" CBR wcale nie zasługuje na takie zachowanie rynku.

Edytowane przez ABG
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

AAAA, jeszcze jedno. Tak, odkąd obserwuję rynek motocykli sportowych to wszystkie modele CBR praktycznie nie zmieniają cen z upływem czasu.

929 kosztują podobnie jak 2 lata temu. F3 po trzech sezonach sprzedałem z utratą bodajże 1,5 tys. zł.

Rozglądając się za egzotykiem CBR 400RR dla mojej połówki stwierdzam, że w dobrym stanie nie ma możliwości kupna poniżej 10 tys. zł rocznika 92-94!!!

Artykuły w prasie i w internecie mówią o tym niesamowitym zjawisku (zwłaszcza za granicą). Co ciekawe, w testach CBR potrafią przegrywać tylko i ze względu na fakt : "rynkowe ceny tego rocznika są nienormalne, po kilkadziesiąt procent wyższe niż konkurencji z tych samych lat".

Tak już jest pomimo tego, że "genialność" CBR wcale nie zasługuje na takie zachowanie rynku.

No i pewnie dlatego nie chca sie sprzedawac,nie ABG??? :lapad:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ABG dzieki za linka, troche mi w glowe sie rozjasnilo :icon_twisted: A czy z Twoja 929 jakies klopoty miales?

PS A Twojej nie chca kupic bo sobie ograniczyles grono potencjalnych klientow tym ostrzezeniem ze dresowi nie sprzedaz :icon_twisted:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No i pewnie dlatego nie chca sie sprzedawac,nie ABG??? :)

 

Chcą, ale trzeba być cierpliwym :)

 

 

ABG dzieki za linka, troche mi w glowe sie rozjasnilo :) A czy z Twoja 929 jakies klopoty miales?

PS A Twojej nie chca kupic bo sobie ograniczyles grono potencjalnych klientow tym ostrzezeniem ze dresowi nie sprzedaz :)

 

Z Franią nigdy nic się nie działo, ten model nie ma typowych usterek.

 

Jeżeli link do wypowiedzi a!ntka rozjaśnił Ci w głowie to masz taki, który teraz Ci wszystko zaciemni.

Artykuł jest obszerny i jest po angielsku. Opis 929 z porównaniem do reszty klasy z tych roczników....i co?....

 

"So why should you buy a 929RR when the magazines are all saying that the Suzuki is top of the sport bike tree, and the R1 is probably in second spot? "

 

:)

 

Miłej lektury. http://www.motorcycle-usa.com/Article_Page...cleID=45&Page=1

Edytowane przez ABG
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kup motocykl ktore jest w najlepszym stanie,i tyle.

 

Dodam tylko ze 2000-2001 R1 sa gaznikowe natomiast 2002 ma nowe owiewki,rame, wahacz , bardzo dobrze dzialajacy wtrysk paliwa i poprawiony EXUP wydech ktory nie powoduje duzej utraty mocy na gorze jak to w przypadku 98-01.

 

2000-2001 CBRy to sa 929 natomiest 2002 jest to juz 954,duzo mocniejszy silnik.929 jest relatywnie anemiczne w porownaniu do R1,jezeli jest to wazne to pozostaje tylko 954.

 

929/954 i R1 sa trwale i niezawodne i o ile jakis cymbal nie jezdzil 10 km na kole i wie jak zmieniac biegi to przejada one wiele dziesiatkow tysiecy km bez problemu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...