Skocz do zawartości

K-750 Kupić czy nie kupić


radekk
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam.

Mam zamiar kupićsobie K-750. Roku produkcji nie znam niestety. Motor jest sprowadzony ze wschodu i ponoć w stanie bardzo dobrym. Ale domyślem ,się, że renowacji, ani pożadnych napraw to on nie przechodził. Sprzedawca chce ok 4 500 zł. Ja niestety nie znam się kompletnie na motorach. Potrzebuję motoru do wyjazdu w teren z wykrywaczem metali. Pozatym zawsze podobały mi się ruskie motorki i dlatego napaliłem się na kupno takiej maszyny. Pewnie napiszecie, żebym lepiej nie kupował skoro się kompletnie nie znam, bo usterki mogą mnie zniechęcić, ale jako były posiadacz Alfy Romeo nauczyłem sie cierpliwości i wyrozumiałości do maszyn :P

Chodzi mi o to, czy motor w stanie dobrym, na którego nic tylko wsiaść i jechać jest wart tej ceny...

Dodam jeszce, że motor jest z wózkiem- wersja wojskowa z uchwytami na łopatę, asaperkę, i chyba ze skrzynką.

Motor planuję kupić za tydzień tak więc niewiele czasu mi pozostało by zasiegnąć opini na ten temat :notworthy:

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

pierwsza uwaga, a ktorej sobie nie odmowie zwrocic

motor masz w pralce.. :)

 

druga uwaga- 4,5tys to duzo za ruska- zwlaszcza sprowadzonego od sasiadow.

trzecia- najpierw karz sobie pokazac zdjecia. bo jezeli blacha do roboty, a sam stan jest nieciekawy- to nie jest warty tej ceny (chociaz posiada papiery?)

cztery- predzej tu mowa o MW 750 niz kasce. w teren, najlepszy jest naped, ktory owy emwiak posiada- + produkcji wojskowej z solidnym wykonaniem czesci w porownaniu do pozniejszej siostry jego K-750.

piec- wszystkiego mozna sie nauczyc, a najwazniejsze sa checi- moge byc tego przykladem. literatura, schematy w lape, odpowiednia pomoc i jada nasi..

 

Goska

Edytowane przez wild

Dzika, tak jak natura chciała

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach