fv Opublikowano 5 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 5 Sierpnia 2006 Próbowałem odkręcić miarkę oleju w Suzuki GS 500 - nie dało się. Ani na zimno ani na ciepło. Jak to zrobić? Jak (czym) sprawdzać ciśnienie w oponach? I głupie pytanie ale nie wiem: pompować na stacjach benzynowych, tak? Czy w garażu też coś można mieć? Kiedyś miałem pompkę którą ojciec pompował oponki w maluchu. Czy da się wyczyścić filtr powietrza nie mając kompresora? To prosta czynność i szkoda mi z tym jechać do serwisu... A może powinienem? Ile kosztuje średnio w Warszawie synchro i regulacja gaźników? Co powinienem zrobić po zakupie motocykla i ile to będzie mniej-więcej kosztowało? Jeśli zatrzymuję się na chwilę - powiedzmy 3 minuty (rozmowa przez tel. na przykład) to powinienem gasić silnik, czy nie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kris02 Opublikowano 5 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 5 Sierpnia 2006 Jak (czym) sprawdzać ciśnienie w oponach? I głupie pytanie ale nie wiem: pompować na stacjach benzynowych, tak? Czy w garażu też coś można mieć? Kiedyś miałem pompkę którą ojciec pompował oponki w maluchu. Na zwykłej stacji benzynowej możesz sprawdzić ciśnienie Czy da się wyczyścić filtr powietrza nie mając kompresora? To prosta czynność i szkoda mi z tym jechać do serwisu... A może powinienem? Też możesz podjechać na stacje i psiknąć, ale jeżeli jest strasznie zabrudzony to lepiej wymienić na nowy Ile kosztuje średnio w Warszawie synchro i regulacja gaźników? około 200zł Co powinienem zrobić po zakupie motocykla i ile to będzie mniej-więcej kosztowało? Wymienić wszystkie płyny, oleje. Sprawdzić filtry, klocki, łancuch, opony. Zrobic regulacje zaworów i synchro wraz z regulacją gaźników. Jeśli zatrzymuję się na chwilę - powiedzmy 3 minuty (rozmowa przez tel. na przykład) to powinienem gasić silnik, czy nie? Nie musisz ale możesz, o to sie nie martw Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Shinigami Opublikowano 9 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 9 Sierpnia 2006 (edytowane) Ja mam takie małe pytanko, czy ciężko jest samemu bez żadnych serwisów naprawiać tego typu silniki jak w GS500 ? mówie o 4 cylindrowych i ewentualnie V-kach. Co rozumiem przez naprawić : wymienić tłoki, korbowód, wyjąć silnik do rozłożenia wyczyszczenia i poskładanie tego do kupy. Pytanie powstało wtedy gdy dowiedziałem się że prawie połowa 250-tek ma 4 cylindry ( nie śmiać, jestem zapalony samochodziaż to nie wiem :icon_twisted: ) i nie wiem czy będę w stanie to ogarnąć. A jak ktoś przy okazji zna koszta jazd do serwisu to też nie pogardze ;] EDIT Jeśli zatrzymuję się na chwilę - powiedzmy 3 minuty (rozmowa przez tel. na przykład) to powinienem gasić silnik, czy nie? Jakbyś miał turbine to lepiej żebyś nie gasił :buttrock: Edytowane 9 Sierpnia 2006 przez shiningami Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Domel Opublikowano 9 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 9 Sierpnia 2006 Pytanie powstało wtedy gdy dowiedziałem się że prawie połowa 250-tek ma 4 cylindry ( nie śmiać, jestem zapalony samochodziaż to nie wiem :icon_twisted: ) i nie wiem czy będę w stanie to ogarnąć. 4cylindry to chyba nie-250ccm to najczęsciej są 1-2cylindrowe. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafauM Opublikowano 9 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 9 Sierpnia 2006 Próbowałem odkręcić miarkę oleju w Suzuki GS 500 - nie dało się. Ani na zimno ani na ciepło. Jak to zrobić? Najprościej jak weżmiesz francuza, owiniesz wystający płaski element korka papierem toaletowym albo koszulą (żeby go nie zniszczyć) zaciśniesz francuza na tym płaskim pierdolniku i zaczniesz odkręcać. Będziesz miał wtedy dźwignię i pójdzie łatwo. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Shinigami Opublikowano 9 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 9 Sierpnia 2006 4cylindry to chyba nie-250ccm to najczęsciej są 1-2cylindrowe. No właśnie nie bo np. Kawasaki ZXR 250 Ninja to 4cyl ale moje pytanie w zasadzie odnosi się do motorów klasy 250 z więcej niż jednym cylindrem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
loko Opublikowano 9 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 9 Sierpnia 2006 no są ale jak już to najczęściej na rynku japońskim w europie tylko kilka takich modeli było sprzedawanych i nie są one zbyt popularne najczęściej spotkasz 1 lub 2 a jeśli nawet będziesz chciał kupić 250 jakąś 4 cylindrową to nie polecam bo będzie bardzo duży problem z częściami jak się sypnie coś Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Shinigami Opublikowano 9 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 9 Sierpnia 2006 no są ale jak już to najczęściej na rynku japońskim w europie tylko kilka takich modeli było sprzedawanych i nie są one zbyt popularne najczęściej spotkasz 1 lub 2 a jeśli nawet będziesz chciał kupić 250 jakąś 4 cylindrową to nie polecam bo będzie bardzo duży problem z częściami jak się sypnie coś Narazie to szukam części do Hondy XR 125 a konkretnie tłoka i nigdzie nie ma ale ja nie o tym, mnie interere czy taki człowiek jak ja ( nastolatek z dwoma motorami ) będzie w stanie zajmować się 2 cylindrowym motorem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.