Skocz do zawartości

..stopniowo coraz silniejsze sprzety?


Gość yeuop
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Jestes zwykly manipulant. Jakby wiedzial, to zdaje sie (dokladnie nie pamietam, ale raczej dobrze podaje), na 5 wypadkow motocyklowych 4 powoduja kierowcy samochodow. To po pierwsze. wiec nie jest tak zle.

 

lepsze to niż ignorancja i uparte trwanie w błędzie... co ma piernik do wiatraka i wypadkowość młodych kierowców do przyczyny jaką są inni użytkownicy?

 

Daleko nie trzeba szukac. Przypominam ostatnio kogo widzialem na 2 kolkach jak jezdzilem: wczoraj 3,4 skuterowcow po 16-18 lat, 2 dni wczesniej - przyjrzalem sie im - moze 18-21 - jeden na naked cos okolo 600 i drugi tez w tym wieku na cbr600 sportowej - chyba nowka z salonu.

 

statystycznie rzecz ujmując nie jest to próbka reprezentatywna :P

a wytłumaczyć jest prosto: większość ciut starszych osób jeszcze przy takiej pogodzie nie pcha się na motocykl, z czystej rozsądnej oszczędności własnego zdrowia...

 

Druga kwestia panie manipulatorze, (...)

 

próbujesz zdyskredytować moje wypowiedzi chamskimi odzywkami ad personam? sugeruję zmienić ton, bo pewnie przeprosin się nie doczekam od tak "poważnej, światłej persony w słusznym wieku" :icon_evil:

 

I dowiedz co jest przyczyna wypadkow sposrod tej grupy mlodych wsrod ktorej dochodzi do wypadku - glownie nadmierna predkosc, (...)

 

zapoznaj się z łaski swojej z sąsiednią dyskusją i komentarzami na temat jakości tych policyjnych statystyk, bo ich wiarygodność jest doprawdy niewielka. po prostu pały jak nie mają ochoty na dochodzenie przyczyn wypadku, to bezmyślnie wpisują "nadmierną prędkość" i mają papierki zamknięte; a dzieje się tak zwłaszcza u nas

 

Ty i tobie podobni - wam zal dupe sciska, (...)

 

następna taka odzywka pod adresem kogokolwiek na tym forum zakończy się dla Ciebie przerwą w korzystaniu z niego. obowiązuje tutaj pewien poziom kultury, człowieku. jeśli nie potrafisz prowadzić dyskusji bez obrażania współrozmówców, to proponuję odreagowywać nerwy się w innym miejscu

 

 

BTW gdybyś jeszcze się nie zorientował, o co w podobnym zacietrzewieniu nietrudno, to KS z którym dyskutujesz, jak również prezentujący również na tym forum zbieżne opinie Tomek Kulik, są instruktorami nauki jazdy i czynnymi motocyklistami. i tym się różnią w swoich wypowiedziach od teoretyków, którzy mają za sobą (praktycznie) motorower i skok na 150KM, że mieli okazję po wielekroć sprawdzać skuteczność swoich opinii na absolwentach swoich kursów; ba, w praktyce skutecznie z nich korzystają w codziennej pracy

 

a propos inteligencji: może zaprezentujesz swoje stanowisko firmom ubezpieczeniowym? bo jak widać wszystkie na świecie się mylą, uzależniając stawki od wieku i doświadczenia kierowców, zamiast po prostu przeprowadzać testy iq. gdyby to "odkrycie" się potwierdziło, zbiłbyś na tym kokosy :icon_twisted:

 

podsumowując: grubo się mylisz w swoich twierdzeniach. pozostaje mieć nadzieję, że nikomu nimi nie zaszkodzisz

jsz

„Warunkiem istnienia dyktatury jest ciemnota tłumu, dlatego dyktatorzy bardzo o nią dbają, zawsze ją kultywują.”
[R. Kapuściński]
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

I napisalem wyraznie: "W tym i tylko w tym aspekcie polecam te motocykle. Czyli moze dla 2-3% mlodziezy".

 

Myślę, że możesz dawać 16 latkom R1 z krzywa ramą i nie wymagać od nich żadnej wiedzy z zakresu ruchu drogowego i więcej niż 3% z nich przeżyje. Co nie zmienia faktu, że to był by kiepski pomysł, tak samo blackbird czy hayabusa na pierwsze moto :banghead: :banghead:

 

I napisalem wyraznie: "W tym i tylko w tym aspekcie polecam te motocykle. Czyli moze dla 2-3% mlodziezy".

 

Myślę, że możesz dawać 16 latkom R1 z krzywa ramą i nie wymagać od nich żadnej wiedzy z zakresu ruchu drogowego i więcej niż 3% z nich przeżyje. Co nie zmienia faktu, że to był by kiepski pomysł, tak samo blackbird czy hayabusa na pierwsze moto :banghead: :banghead:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

lco ma piernik do wiatraka i wypadkowość młodych kierowców do przyczyny jaką są inni użytkownicy?

Ano taka, ze skoro wypadek w wiekszosci przypadkow nastepuje z winy kierowcy puszki to nie ma znaczenia czy na 500 czy na 1100 jechal motocyklista. Wiec ma to duzo do rzeczy. Potem statystyki o nazwie: %-owy udzial motocyklistow w wypadkach ze wzgledu na pojemnosc motocykla zamazuja obraz bo juz nie mowia kto byl winny itp., co bylo przyczyna tylko odwoluja sie do pojemnosci.

Potem wiekszosc interpretuje to w sposob prosty: no tak - najwiecej wypadkow jest na 600-sportowych. A to ze to najtanszy, najpopularniejszy motocykl w segmencie uzywanych to juz nikt nie bierze pod uwage. Skoro duza czesc na takich jezdzi to sa wypadki.

próbujesz zdyskredytować moje wypowiedzi chamskimi odzywkami ad personam? sugeruję zmienić ton, bo pewnie przepro]sin się nie doczekam od tak "poważnej, światłej persony w słusznym wieku" :icon_evil:

I kto to mowi? Ja powiedzialem ni mniej ni wiecej ze sa osoby 19 letnie ktore spokojnie moga zaczac przygode z motocyklem a zostalem zasypany argumentami w ogole niedorzecznymi wrzucajacymi wszystkich 19-latkow do wspolnego worka.

Wasza teza brzmi mniej wiecej tak: 19-letni czlowiek po prawku jest za glupi zeby wsiadac na litra. I stosujecie do wszystkich jak leci.

I nazywam rzeczy po imieniu. Przedstawiasz czyste statystyki, suche fakty, bez zaglebienia sie w istote tego. To nie zadna inwektywa. Nie pisalem ze jestes glupi np. a ze jestes manipulantem - to zadna inwektywa - nazywam rzeczy po imieniu. Manipulujesz faktami.

Przytaczasz statystyki tobie wygodne, zeby tylko obronic teze, ze motocykl 1 litrowy nie nadaje sie w zadnym wypadku dla 19-latka. Zadnego 19-latka.

zapoznaj się z łaski swojej z sąsiednią dyskusją i komentarzami na temat jakości tych policyjnych statystyk, bo ich wiarygodność jest doprawdy niewielka. po prostu pały jak nie mają ochoty na dochodzenie przyczyn wypadku, to bezmyślnie wpisują "nadmierną prędkość" i mają papierki zamknięte; a dzieje się tak zwłaszcza u nas

Jasne, wy eksperci wszystko wiecie najelpiej. Te statystyki ktore wam sa wygodne - to sie na nie powolujecie,

A te, tworzone przez policje - to juz wy wiecie najlepiej w jakim stopniu sa przez policje przeklamywane.

Robiles jakies badania w tym kierunku zeby je podwazac? Podwazasz bo kolega z forum tak powiedzial?

Zatem skoro zarzucasz to w ile % i w ktora strone przeklamuja?

I to jest manipulowanie: statystyki ktore ci pasuja - powolujesz na nie - te ktore sa niewygone - negujesz.

To jest zwykla manipulacja a czlowiek ktory tak robi to manipulant. I malo to ma wspolnego z jaimikolwiek inwektywami.

następna taka odzywka pod adresem kogokolwiek na tym forum zakończy się dla Ciebie przerwą w korzystaniu z niego. obowiązuje tutaj pewien poziom kultury, człowieku. jeśli nie potrafisz prowadzić dyskusji bez obrażania współrozmówców, to proponuję odreagowywać nerwy się w innym miejscu

BTW gdybyś jeszcze się nie zorientował, o co w podobnym zacietrzewieniu nietrudno, to KS z którym dyskutujesz, jak również prezentujący również na tym forum zbieżne opinie Tomek Kulik, są instruktorami nauki jazdy i czynnymi motocyklistami. i tym się różnią w swoich wypowiedziach od teoretyków, którzy mają za sobą (praktycznie) motorower i skok na 150KM, że mieli okazję po wielekroć sprawdzać skuteczność swoich opinii na absolwentach swoich kursów; ba, w praktyce skutecznie z nich korzystają w codziennej pracy

Kolego, jako moderator jestes po prostu zalosny. Jeszcze jedna taka odzywka... To popatrz sobie "BEZSTRONNY' moderatorze, jakich slow pod moich adresem uzyl KS-RIDER. Jakbys mial amnezje, to cytuje:

"oszczedz wiec sobie wypowiedzi typu czy litr czy hayka na pierwszy motocykl bo zal 4 litery sciska."

Odpowiedzialem dokladnie jego jezykiem. Aaaa - rozumiem, on uzyl kulturalnie 4 litery. No w rzeczy samej. To zmienia postac rzeczy...

 

Czemu wtedy nie reagowales? Bo to twoj koles forumowy pisal?

 

A moze mam ci przytoczyc watek. jak ty i tobie podobni ludzie bronili stanowiska, ze mozna wyprzedzac niekiedy na linii ciaglej bo nie kazda linia ciagla jest przeciez wlasciwie ustawiona?! Takie debilizmy szerzycie wsrod mlodych ludzi? Jak jeden powie ze mozna to i drugi powie ze tez mozna. Ja zaraz powiem, ze mozna po 1 piwie wsiasc na motor. Drugi powie ze w jego przypadku to i po 3 pwiach da rade. To jest relatywnosc ktora szerzysz ty i twoi forumowi kolesie. Wyzej napisales, zebym uwazal, ze ktos przez moje rady sie nie zabil. Uwazaj zeby ktos sie nie zabil wyprzedzajac na linii ciaglej czytajac wasze wypowiedzi.

Gdzie wtedy byles moderatorze? Stac cie bylo tylko na zamkniecie watku i nic ponadto? Mam ci przypomniec jezyk jakim poslugiwal sie uzytownik z avatarem Lukaszenki? Zwrociles mu uwage? Wtedy to poziom dyskusji byl OK? Zamknij i ten - o tak - to potrafisz najlepiej.

 

A co do przytaczanych instruktorow i osob z tak zwanym doswiadczeniem - jeden doswiadczony kierowca rajdowy, Z ogromnym doswiadczeniem zginal na przejezdzie kolejowym. Z niesamowitymi zdolnosciami psychomotorycznymi.

http://www.auto-motor-i-sport.pl/wiadomosc...ezawa-5208.html

 

Tak tez jego umiejetnosci sprawdzily sie w realu. Rozgladania sie na przejezdzie niestrzezonym wymagaja na prawo jazdy - na egzaminie. To warunek zeby egzaminator jadacy za motocyklista go nie oblal.

Mozesz miec super umiejetnosci, mozesz byc super instruktorem, mozesz miec super wiedze z zakresu prowadzenia motocykla/samochodu - a wystarczy jeden blad i pozamiatane. Zgubila goscia rutyna. Czlowiek inteligentny - jak pisalem wyzej - to taki ktory ma rozne zainteresownai w zyciu. Jak jedzie to mysli nie Bog wie o czym ale o jezdzie. O bezpieczenstwie. Wie, ze nie moze pozwolic sobie ani na 1 blad. Moze miec nawet 19-lat - siedziec na 2 litrach - i tak bedzie poprawnie jezdzil. Bo priorytetem nie jest dla niego zamkniecie oponki a bezpieczne dojechanie do celu. Takze powolywanie sie na opinie ekspertow z braku argumentow jest troche bezsensowne. Bezpieczenstwo na drodze zalezy w glownej mierze od przewidywalnsci (odstep od pojazdu, zwolnienie przy skrzyzowaniach nawet jak ma sie pierwszenstwo, nie jechanie rownolegle do puszki, szybkie, pewne wyprzedzanie w odpowiednim odstepie od puszki - to daje wlasnie 1 litr, rozgladanie sie na przyjazdach, -patrzenie czy sa dzieci wzdluz pobocza bawiace sie, czy jedziemy w lesie - zwierzeta, sarny itp. - i wiele innych roznych rzeczy nad ktorymi wystarczy wczesniej pomyslec a technika i zdolnosci psychomotryczne to zupelnie na koncu.

 

Wiec nie wiem w jakim punkcie sa zbiezne stanowiska tych ekspertow? Na pewno zgodza sie z tym co wyzej napisalem.

 

a propos inteligencji: może zaprezentujesz swoje stanowisko firmom ubezpieczeniowym? bo jak widać wszystkie na świecie się mylą, uzależniając stawki od wieku i doświadczenia kierowców, zamiast po prostu przeprowadzać testy iq. gdyby to "odkrycie" się potwierdziło, zbiłbyś na tym kokosy :icon_twisted:

Bez sensu. Nie rozumiem w ogole o czym ty piszesz.

 

Co ma stawka ubezpieczeniowa OC do tego czy dany 19-latek moze czy nie moze wsiasc na motocykl?

 

Ubezpieczyciel nie filozofuje czy mlody czy stary, jakie ma IQ tylko patrzy na fakty. Patrzy na fakty a fakty sa takie ze wiekszosc wypadkow powoduja ludzie mlodzi. On nie bedzie sie zastanawial kto w jakim wieku ile wypadkow bedzie powodowal tylko patrzy w jakiej grupie powstaje najwiecej szkod i na jakiej traci najwiecej kasy. I faktem jest ze najwiecej szkod powstaje w grupie osob mlodych bo takich najwiecej sie porusza po drogach. Stad stawka jest wyzsza. Jesliby drastycznie wiecej zaczelo jezdzic osob w wieku 40-60 lat- wypadkow w tej grupie byloby moze troche mniej niz mlodszych kierowcow ale ogolnie stawka i tak by podskoczyla bo zwiekszylby sie odsetek osob powodujacych wypadki kolizje tez w tej grupie wiekowej. Kalkulacja jest prosta - zwieksza sie wypadkowosc w danej grupie - podwyzsza sie stawke.

 

PS.

Szkoda mi czasu rzucac grochem o sciane. Mam nadzieje, ze madry 19-latek. czytajacy uwaznie to co napisalem skorzysta z moich rad przy wyborze moto, czyli taki, ktory mysli, ma rozne zainteresownia zyciowe, motocykl nie jest dla niego Bogiem - potrafi skupic sie na drodze, nie zamyka jak ten ciolek wyzej w linku co podalem oponki na zakrecie i nie wyprzedza na ciaglej linii. Bo warto - litr sportowo-turystyczny to fajny sprzet, daje duzo satysfakcji. Trzeba tylko umiejetnie z glowa z niego skorzystac. A czy nadaje sie dla konkretnego 19-latka - to juz on sam musi sobie na to pytanie odpowiedziec. Sam bym chetnie sie Haybusa przejechal choc ten moj mi sie podoba. Moze sie skusze na jakas jazde testowa u dealera.

NIe ma sensu przechodzic z motocykla na motocykl moim zdaniem stopniowo bo problem lezy zupelnie gdzie indziej - w psychice mlodego 19 letniego czlowieka, jego podejsciu do zycia, swojego, innych na drodze publicznej.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Teraz po w sumie 2 miesiacach jazdy ta CBR-ka to dla mnie taki wiekszy rowerek z silniczkiem. Nic ponadto. Obecnie full control, czucie itp.

Serio? Mówisz o XX-ie? :eek:

 

Fotografia ślubna, dziecięca, portretowa, akty, etc...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Odpowiedzialem dokladnie jego jezykiem. Aaaa - rozumiem, on uzyl kulturalnie 4 litery. No w rzeczy samej. To zmienia postac rzeczy...

 

nie. KS odniósł się do treści twojej wypowiedzi. ty - znieważasz ludzi, którzy się wypowiadają

jeśli kiedyś uda ci się zrozumieć różnicę, być może podyskutujemy dalej

jsz

„Warunkiem istnienia dyktatury jest ciemnota tłumu, dlatego dyktatorzy bardzo o nią dbają, zawsze ją kultywują.”
[R. Kapuściński]
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Teraz po w sumie 2 miesiacach jazdy ta CBR-ka to dla mnie taki wiekszy rowerek z silniczkiem. Nic ponadto. Obecnie full control, czucie itp.

 

Serio? Mówisz o XX-ie? :eek:

 

A czemu myślisz, że nie da się? Ja po dwóch miesiącach też już miałem full control i czucie całego motocykla ;)

Np czułem cały motocykl, jak siedziałem na miejscu pasażera to czułem, że to siedzenie pasażera. Jak się oparzyłem o kolanko, to wiedziałem, że to kolanko, jak dotykałem metalu, to wiedziałem, że to metal więc czucie motocykla było ;)

Co do full control, to wiedziałem gdzie jest gaz, gdzie hamulec, gdzie sprzęgło, więc kontrola też była ;) (bo przecież nie próbowałem gazować lewą manetką :icon_razz: )

A co do rowerka z silniczkiem, to mój motocykl też mi się wydaje że jest większy od rowera.

 

Czyli wszystko by się zgadzałoby. Nie wiem skąd to niedowierzanie wypowiedzi kolegi :bigrazz:

 

 

A co do mojego komentarza do całej tej dyskusji to patrz sygnaturka ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Serio? Mówisz o XX-ie? :eek:

 

Boa , no co Ty nie doczytales ? Najpierw jest

 

Nie wstawie. Ale moge opisac: ma pasek na srodku i nówka po bokach. Tak jezdzil poprzedni wlasciciel. I widac dobrze jezdzil bo ani jednego szlifa nie mial i ani jednego wypadku. Tez bede tak jezdzil na drogach publicznych.

 

a potem reszta :icon_mrgreen:

 

A przy okazji zapewniam, ze potrafie zamknac oponke niemalze do przytarcia tlumika. Tylko tego swiadomie nie robie.

 

Teraz po w sumie 2 miesiacach jazdy ta CBR-ka to dla mnie taki wiekszy rowerek z silniczkiem. Nic ponadto. Obecnie full control, czucie itp.

 

Stwierdzam, ze jednak w porownaniu z " hondzia " to cienki bolek jestem i nic nie potrafie, :icon_mrgreen:

 

:notworthy: :lalag: :icon_mrgreen:

 

:crossy:

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hondzia żyjemy w takich czasach że prawie każdego stać na kupienie sobie nowej zabawki .W twoim przypadku jest to XX i chwala Ci za to .Kupiłeś ,jeździsz ,lansujesz się i grasz mega kozaka bo masz między nogami 150 konny silnik ale niestety brak Ci umiejętności a te starasz sie nadrobic "gadką".Dla mnie ososbiście jestes przykladem typowego "pozera"co to w teorii potrafi zamknąć oponę ( przypominjmy fakt iz to twój pierwszy motocykl i smigasz nim ......tfu kulasz sie nim 2 miesiące :smile: )ale nie chcesz .

Ok nie chcesz twoja sprawa ale do takiej jazdy mogleś kupic sobie powiedzmy fazera 600 ,pytanie dlaczego nie kupileś ?Opowiedź prosta jak drut chcesz przykozaczyć przed innymi litrowym silnikiem bo tak wypada.

Teraz Twoja teza ktora rozbawila mnie najbardziej...........cytat "Teraz po w sumie 2 miesiacach jazdy ta CBR-ka to dla mnie taki wiekszy rowerek z silniczkiem. Nic ponadto. Obecnie full control, czucie itp."

Wnioskuje że pracujesz za granica i teraz czas wrocic do Polski nabywszy prz okazji motocykl coby ludzie widzieli :biggrin: jaki to z ciebie tfardziel .

Gwożdziem do trumny jest twoja wypowiedź

http://forum.motocyklistow.pl/index.php?ac...ost&pid=1403229

ktorą sam potwierdziles że jestes typowym zakompleksionym przykladem małointeligentnego "pufona: za kierownicą :wink: Przedstawiasz siebie jako inteligenta a takie zachowanie z inteligencja nie ma nic wspólnego . :wink: wręcz przeciwnie.

Sprawa zamykania opon ,jakie ty masz full control nad maszyna skoro nawet nie umiesz nią wchodzić w zakręty ??Po prostu ze*rałbyś sie w majty wchodząc w zakręt więcej niź 80km/h :biggrin: do tego trzeba miec troche przejechane kaemow ,oleju w glowie ,odwagi i umiejętności czego niestety tobie brakuje .

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A jadac puszka, takim koło, ktorzy jada na motorze i chca mnie wyprzedzic na ciaglej, daje do zrozumienia ze nie warto, robiac lekko ruch w lewo tak oby gosciu na motorze mial mokro w porach.

 

:banghead:

 

Powiem krotko o ile nie skonczony debilizm to conajmnei wtorny, zakompleksienie, malpia zlosliwosc i üare innych epitetow ktorych nie mam ani czasu ani ochoty pod Twoim adresem napisac- totalna zenada, ze ktos taki jest na tym forum.

 

Koło drugim razem nauczy sie kultury, ze nie stoi ponad prawem i kulturalnie ma jechac jak na motocykliste przystalo.

 

:banghead:

 

Nie no w tym przypadku to raczej Ty jestes ponad prawem. Ciekawe kto Tobie dal " prawo " do wymierzania sprawiedliwosci na drodze ?

 

Moze to Ty naucz sie najpierw kultury a co wazniejsze podstawowych zasad brania udzialu w publiczym ruchu drogowym w ktorym moim zdaniem nie powinienes brac udzialu i powinienes byc z niego usuniety w jak najszybszym tempie.

 

Swoja droga chcialbym widziec Twoje pekln egacie gdy natkniesz sie dokladnie na takiego samego TYPA jakim jestes.

 

W - M -ciekawe co to ma oznaczac ? - Wiocha - Miejska ? ? ?

 

Nie fatyguj sie z odpowiedzia, i tak wiem, ze sie do niej nie ustosunkujesz :biggrin:

 

:crossy:

Edytowane przez ks-rider
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie będę odpisywał niektórym bo nie warto...\

 

Ale za to wrócę do przewodniego tematu:

 

Najpierw miałem Hondę VT500C starą jak świat :)

Dwa sezony

Potem zakupiłem Virago 535

jeden sezon

Następnie przesiadłem się na XJ900 Diversion i jestem zadowolony, choć nie do końca przekonany czy oby w 90% panuję nad tym motocyklem. (tylko nie pomyślcie że jestem ciapa, po prostu jestem zdolny do samokrytyki :) )

 

I wiecie co?

żałuję tylko jednego, że zamiast virago nie kupiłem sobie jakiejś CB500 czy czegoś podobnego.

 

Dla początkującego motocyklisty moim zdaniem najważniejsze jest to, żeby na pierwszy motocykl kupić coś, co będzie wybaczało błędy i łatwo się prowadziło. Czyli najlepiej coś zbliżonego do maszyn używanych do nauki. I raczej nie więcej niż 500ccm.

 

To są oczywiście moje osobiste doświadczenia i można się z nimi nie zgadzać. Ale uważam, że stopniowanie trudności w naszej dziedzinie ma sens. Większa maszyna nie wybacza braków tak jak mniejsza a człowiek ZAWSZE uczy się na błędach a czasem nawet i błędy nie pomagają :)

 

Pozdrawiam.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

O kurna co ja tu czytam :icon_mrgreen:

 

Sory za to i z czystą świadomością proszę o karę Jeszue ale powiem to głośno - HONDZIA TO DEBIL :icon_mrgreen: a to że posiada motocykl to jakiś nieszczęśliwy zbieg okoliczności i zdarzeń w jego życiu w celu podbudowania HOREGO EGO i pisania NIEDORZECZNYCH HEREZJI jw. :biggrin:

 

Nie no w tym przypadku to raczej Ty jestes ponad prawem. Ciekawe kto Tobie dal " prawo " do wymierzania sprawiedliwosci na drodze ?

 

Moze to Ty naucz sie najpierw kultury a co wazniejsze podstawowych zasad brania udzialu w publiczym ruchu drogowym w ktorym moim zdaniem nie powinienes brac udzialu i powinienes byc z niego usuniety w jak najszybszym tempie.

 

Swoja droga chcialbym widziec Twoje pekln egacie gdy natkniesz sie dokladnie na takiego samego TYPA jakim jestes.

 

W - M -ciekawe co to ma oznaczac ? - Wiocha - Miejska ? ? ?

 

Nie fatyguj sie z odpowiedzia, i tak wiem, ze sie do niej nie ustosunkujesz

 

Dokładnie :buttrock:

 

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam niezla polewke :biggrin:

Co do tekstu na temat wyprzedzania na linii ciaglej...

 

Towarzystwo mlodych, ale mentalnie moherowych beretow na motocyklach.

Ciekawe kto tu jest ojciec dyrektor? :icon_mrgreen:

 

Na swoim pasie specjalisci moge robic co mi sie podoba. Moge odbic do osi jezdni jak mi sie podoba. Lekko, gwaltownie i fige kogo to obchodzi. Powodem moze byc np. ... dziura na drodze :biggrin:

 

Jesli ktos ma watpliwosci, radze zaznajomic sie co kodeks drogowy mowi na temat:

- wyprzedzania na podwojnej ciaglej rozdzielajacej 2 przeciwne pasy ruchu

- na temat samego manewru wyprzedzania (jest tam zdaje sie stwierdzenie, ze kierowca ma zachowac szczegolna ostroznosc).

 

Jasne, szczegolna ostroznosc i wyprzedzanie na ciaglej ida idealnie w parze :biggrin:

 

Wyprzedzajcie na ciaglej, jebnijcie sobie jeszcze przed tym kielicha. No bo jak wyprzedzac mozna na ciaglej to co tam piwo jedno czy setka? Szerokiej drogi :crossy:

 

Wazne to, ze mam fajnego literka. Czy wam sie podoba czy nie, fajnie mi na nim sie jezdzi. Czuje sie na nim swietnie, jak ryba w wodzie. I nic wam do tego - ZAZDROSNICY. Mozecie sie pienic, mowic co wam sie zywnie podoba ale to ja wiem co potrafie dlatego te wypowiedzi wasze mnie bawia. Wydalem mnostwo pieniedzy na to moje cudo i nie pozwole, zeby mu cos sie stalo! Bede jezdzil ostroznie, czasami jak najdzie mnie ochota poczuc ducha sportowej jazdy, wezme zakret, widoczny w super zlozeniu jak na torze wyscigowym :icon_mrgreen: Ale glownie, bede mistrzem prostej, bo do tego sluzy literek.

 

Ogranicze sie raczej do czytania dzialu technicznego, bo reszta to wasza nic nie warta paplanina.

 

Ciao :biggrin:

EOT

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...