rafik Opublikowano 5 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 5 Listopada 2005 bardzo podobaja mi sie te motocykle, ale jest jedno ale, w jaki sposób zamątowac do nich stelarze, wiem ze to są motocykle typowo miejskie, ale co tam, czy ktos używał ich do turystyki, chodzi mi o nawijanie 500 - 1000 km z pasazerka i bagazami, bo na krete drogi i serpętyny podobno są rewelwcyjne,Pozdro. Cytuj www.sokolriders.com--- jezdze bo lubie --- Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zajc Opublikowano 5 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 5 Listopada 2005 No wlasnie z tego co wiem to nie bardzo sie na zakrety nadaja. We wszystkich testach tych motocykli pisza o zbyt miekkim zawieszeniu utrudniajacym ostre winklowanie. A patrzac na te dwa nalesniki zwane "siedzeniem" to na dalsze wypady w dwie osoby tym bardziej sie to nie nadaje. Lepiej pomysl o Fazerce :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maniek6r Opublikowano 5 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 5 Listopada 2005 ale mowisz o tych nowych modelach czy starych oldschoolowych ?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
01kriters Opublikowano 5 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 5 Listopada 2005 No wlasnie z tego co wiem to nie bardzo sie na zakrety nadaja. We wszystkich testach tych motocykli pisza o zbyt miekkim zawieszeniu utrudniajacym ostre winklowanie. A patrzac na te dwa nalesniki zwane "siedzeniem" to na dalsze wypady w dwie osoby tym bardziej sie to nie nadaje. Lepiej pomysl o Fazerce Niekoniecznie... przeciez jest tez wersja z750 z owięwką.... i płaskim siodłem http://www.kawasaki.pl/index2.php?adres=sz....php&id_menu=93 (gadalem też z kolesiem co na Z1000 zrobił 70 tys km i to nie po mieście) ps. też kiedyś myślałem o z750 ... ludzie dziwili czemu mi się to podoba... ale mi się te moto b. podoba tylko że w wersji gołej.... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kodi Opublikowano 5 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 5 Listopada 2005 .... czy ktos używał ich do turystyki, chodzi mi o nawijanie 500 - 1000 km z pasazerka i bagazami,.... Przy takich wypadach turystycznych (500-1000 km), nie zabiera się bagażu jakbyś jechał na koniec świata :-D wystarczy ci kondon przeciwdeszczowy który upchniesz w plecak pasażerki(a) :) firma GIVI powinna mieć jakiś sympatyczny zestaw kuferków dedykowany pod ten model(e) PozdroKodi Apropos i tak większość czasu spędzamy jeżdząc po mieście :-D Cytuj " Im więcej jeżdzę tym mniej czuję się motocyklistą " . "The Nightrider, that is his name. The Nightrider. Remember him when you look at the night sky". Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafik Opublikowano 6 Listopada 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Listopada 2005 nie lubie motocykli z owiewkami, a nowa wersja Z bardzo mi sie podoba, tylko przyglądajac siem im uwaznie nie moge dojsc sposobu jak mątuje sie w nich stelarze,a propo zakretó to w jakins brytyjskim tesciena najlepszy motocykl w winklach Z750 zajoł 2 miejsce wsod wszystkich motocykli, zreszta ten test był pokazywany na forum. Cytuj www.sokolriders.com--- jezdze bo lubie --- Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cabaniero Opublikowano 6 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 6 Listopada 2005 Po co zaraz kufry ??? firma Oxford robi fajne elastyczne sakwy do sportowych motocykli... na Z ecie tez sie beda dobrze prezentowaly.. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kodi Opublikowano 6 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 6 Listopada 2005 Kufry są praktyczne i nie musisz ich taszczyć ze sobą jak idziesz gdzieś zjeść lub zwiedzać zabytki,pola ,łąki.... :lol: Cytuj " Im więcej jeżdzę tym mniej czuję się motocyklistą " . "The Nightrider, that is his name. The Nightrider. Remember him when you look at the night sky". Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bratek Opublikowano 7 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2005 kurcze, bardzo i mnie interesuje ten temat, nawijam na Horneciku już drugi sezon i jak się zastanowiłem co dalej to po dłużeszej chwili namysłu padło na Z750 :evil: jednak pojawiło się jednocześnie dokładnie takie samo pytanie, czy daje radę się nim wybrać gdzieś dalej poza miasto :D rafik dzięki za poruszenie tematu, na pewno będę go śledził :D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
CosmoSquig Opublikowano 8 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 8 Listopada 2005 Co do Z750 i 'nienadawania się' do jazdy po zakrętach, to widziałem na alpejskich winkielkach trochę tych sprzętów i 'nienadawać' to się może najwyżej jeździeć :evil: Moto daje radę. Być może na torze wyścigowym wyszłyby jakieś straty w czasie przejazdu, ale na szosie złożenia widziałem bardzo solidne. W kwestii mocowania kuferków - Ten sprzęt ma wydech poprowadzony dołem, więc sakwy bez problemu się założy. Do tego tankbag i plecak pasażerki i można się na spory wypad zabrać. Kufry może i są wygodniejsze niż sakwy, ale1) wymagają zamontowania stelaża, który będzie mocno szpecił sprzęta podczas jazdy bez kufrów2) w tak małym motocyklu zamontowanie średnich kufrów może spowodować, że tył będzie dość znacznie szerszy od przodu, co trochę utrudnia jazdę w mieście. Można pokusić się o sam topcase, ale nie wiem jak będzie wyglądać 52 litrowy Givi na zadzie tak małego sprzęta :D Przy większym topkejsie może być problem z ilością miejsca dla pasażerki. U Givi jest dostępny do tego sprzęta tylko stelaż pod topkejs w cenie 120 EUR. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.