falki Opublikowano 17 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2007 Chce wymienic moto.Biore pod uwage Honda Daeuville,Yamaha TDM850 oraz BMW R850R.O ile dwa pierwsze moto sa niezle opisane to na temat BMW nie wiem nic i trudno znalezc cos na jego temat.Prosze zatem o Wasze opinie i porady. POZDRO. :banghead: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ks-rider Opublikowano 18 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2007 Siemka ! Szkoda, ze nie napisales czy nowe czy urzywane, rocznik lub do jakiej kasy, no i co Cie w BMW interesuje. Pozdrawiam :) Cytuj <p><a href="https://www.youtube.com/user/Koch1210/Videos">https://www.youtube.com/user/Koch1210/Videos</a></p> <p> </p> <p><a href="http://picasaweb.google.com/ksrider/">http://picasaweb.google.com/ksrider/</a>[/url]</p> Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jarcio Opublikowano 18 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2007 Szkoda, ze nie napisales czy nowe czy urzywane, rocznik lub do jakiej kasy, no i co Cie w BMW interesuje. Jeśli wśród ewentualnych opcji występuje TDM 850 - czyli maksymalnie 2001r - to oznacza cenę w porywach do +/- kilkunastu patoli. Dobrze kombinuję? :icon_mrgreen: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
falki Opublikowano 18 Lutego 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2007 Jeśli wśród ewentualnych opcji występuje TDM 850 - czyli maksymalnie 2001r - to oznacza cenę w porywach do +/- kilkunastu patoli. Dobrze kombinuję? :clap:Sorry za malo podalem info.Kombinujesz dobrze. Na zakup chcialbym przeznaczyc ok 13tys PLN. O BMW nie wiem zupelnie nic i boje sie serwisu.Szukam wygodnego turystyka o dobrych wlasciwosciach jezdnych.Kilka lat temu mialem operowany kregoslup, stad dbalosc o wygodna pozycje w jezdzie.Dodam ze do najlzejszych nie naleze i bardzo czesto jezdze z 50kg plecaczkiem.Moje dotychczasowe moto to VX800, pozycja na nim super,nie odpowiada mi jednak jego fatalna gemetria(rama to Intruder) i slabe hamulce co moim zdaniem przeszkadza w jezdzie czesto miejskiej. Pozdrawiam i prosze o pomoc. :icon_mrgreen: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jeszua Opublikowano 19 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 19 Lutego 2007 każda pliszka...modele r czyli roadstery są nie bardzo turystyczne. polecałbym rozglądnąć się za starym (92-94) modelem r1100rs - sam takiego mam i wiem, że nie zamienię na nic innego. chyba, że młodsze bmw :>wygoda w porównaniu ze znakomitą większością japonii perfekcyjna, możliwości regulacji siodła, kierownicy, szyby. do tego genialne przednie zawieszenie, przeważnie również abs, kufry fabryczne 35l mieszczące się w szerokości kierownicy (zobacz sobie, jak podobne wyglądają na stelażu na tdm... koszmar formatu ciężarówki), pędzony kardanem (oj, dopiero po przesiadce kardan-łańcuch-kardan wiem, że nie ma lepszego sposobu przeniesienia napędu; no, może jeszcze pasek jest podobnie przyjemny). siodło wygodne nie tylko dla kierowcy, grube wygodne podnóżki, podgrzewane manetki w standardzie, część ma wyświetlacz np. poziomu paliwa. a przy tym silnik na wtrysku, który ciągnie potężnie od samego dołu, a powyżej 5,5kobr dostaje pięknego kopa. v-max ponad 200 (tylko po co?)ja polecam, a co zrobisz z tą wiedzą - to już twoja sprawa :icon_mrgreen:jsz Cytuj „Warunkiem istnienia dyktatury jest ciemnota tłumu, dlatego dyktatorzy bardzo o nią dbają, zawsze ją kultywują.” [R. Kapuściński] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wieczny student Opublikowano 19 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 19 Lutego 2007 A "R" to nie jest przypadkiem nazwa boxerów/singli? Tak jak "K" dla rzędówek :icon_rolleyes:? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jeszua Opublikowano 20 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 20 Lutego 2007 A "R" to nie jest przypadkiem nazwa boxerów/singli? Tak jak "K" dla rzędówek :banghead:? które r? :buttrock: trzeba było sobie sprawdzić, zanim wyskoczysz jak filip z konopii. jeśli potem piszę o modelu rs, to... widziałeś gdzieś oznaczenie na bmw rs1100r..?r_r - roadster, czyli nakedr_rs (obecnie r1200st) - sportowo-turystycznyr_rt - turystycznyseria k faktycznie oznacza rzędową czwórkę; tyle, że ta literka jest z _przodu_ nazwy. czyli k1200r nadal oznacza roadstera czyli po ichniemu nakeda. paniał..? :) aha, z oznaczeniem innych silników bywa już nie tak fajnie, bo f jako nazwa serii oznacza zarówno single (f650gs na przykład) jak i najnowszą rzędową dwójkę (f800s/st)jsz Cytuj „Warunkiem istnienia dyktatury jest ciemnota tłumu, dlatego dyktatorzy bardzo o nią dbają, zawsze ją kultywują.” [R. Kapuściński] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wieczny student Opublikowano 20 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 20 Lutego 2007 Nie zrozumiałem Twojej wypowiedzi. Sporo mi wyjaśniłeś. Będę dzięki temu lepiej obeznany z materią. Pozdrawiam, Filip. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jeszua Opublikowano 20 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 20 Lutego 2007 :icon_rolleyes: niama problemai jeszcze dodam, że ostatnią nowością jest seria g650, na singlu, w kilku odmianach w tym enduro/supermoto a w temacie: na temat tdm jedyne, co złego mówili jej użytkownicy, to że mimo wszystko nie ma silnika ponad litrowego (ale to po jakimś czasie się takie narzekania zaczynają), i u jednego widziałem i słyszałem właśnie temat szerokości dużych kufrów bagażowych przy wąskiej fabrycznej kierownicy natomiast nt650v... znajmy moturniczy chorował na nią kilka lat, by potem po sezonie stwierdzić, że wprawdzie wystarcza - ale to nie to. jednak silniczek 650ccm dla doświadczonego jeźdźca jest ciutkę niewystarczający. poza tym zdaniem owego znajomego fabryczna szyba to porażka, a duża mra i tak nie daje wystarczającego komfortu powyżej 130kmh żeby nie było, to ja na swoją kanapę też narzekam w zakresie szyby: mam wysoką i szeroką turystyczną mra (z fabryczną nie jechałem, ale na pewno byłaby dla mnie za mała) - niestety pozbawiona jest szczeliny wyrównującej strugę, i nie ma żadnego deflektora na szczycie; efektem jest stały podmuch na kask przy obniżonej lub turbulencje za szybą przy podniesionej. ale to dopiero powyżej prędkości kodeksowych :>jsz Cytuj „Warunkiem istnienia dyktatury jest ciemnota tłumu, dlatego dyktatorzy bardzo o nią dbają, zawsze ją kultywują.” [R. Kapuściński] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
falki Opublikowano 20 Lutego 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Lutego 2007 JESZUA Widze ze duzo wiesz na temat BMW, opisz wady i zalety r-ek,gdzie serwisujesz swoja na co zwrocic uwage przy zakupie? :icon_twisted: Moze ktos jeszcze sie przylaczy i pomoze mi podjac decyzje :icon_idea: Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jeszua Opublikowano 20 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 20 Lutego 2007 zapraszam na vortal boxer-motor.com :icon_mrgreen: wiem tyle, ile zdążyłem się dowiedzieć przez okres szukania dla siebie motocykla do turystyki (pół roku), potem szukania dobrego egzemplarza (następne pół roku), i wreszcie ostatnie pół roku jazdy na nim ;)wad póki co specjalnie nie stwierdziłem: może ta pierwsza, że w naszym kraju dzikiego kowalstwa jest cholernie trudno kupić taki motocykl, który będzie w dobrym stanie technicznym. niby jak szukałem kilka było do sprzedania, ale... no właśnie: jak nie pordzewiałe, to na inne sposoby wadliwe. jest o ile pamiętam wątek na forum boxer-motor, w którym kilka osób opisało swoje doświadczenia z szukania rs-a dla siebie. w związku z tym drugim mankamentem jest cena: w polsce niby wystawia się w ogłoszeniach np r1100rs z roczników 93-94 w cenie 12-13kzeta. tyle, że te same roczniki w niemcowie kosztują w przeliczeniu ca 16kzeta - jakim więc cudem są u nas o 1/4 tańsze..? i tak za swój zapłaciłem cenę "niemiecką", ale przynajmniej nie narzekam - nie mam na co więcej uwag o kupowaniu jest w stosownym artykule na bokserowym vortalu, ja tylko powiem tak: albo zlecić sprowadzenie komuś, kto się na tym zna, sprawdzonemu i wiarygodnemu; albo kupować od krajowych beemiarzy, z ich polecenia i z błogosławieństwem. w moim odczuciu grupa trzyma się mocno - szansa, że ktoś wpuści cię na minę i zrobi "dobrze" koledze, który chciał się pozbyć "złoma" jest niewielka. ja kupiłem od człowieka, dla którego było to 3 czy 4 bmw; następne też ma, tylko inny model. w tym układzie potwierdza się stwierdzenie, że bmw jest ostatnim motocyklem dla wielu ludzi. później nie chcą innej marki :> może jeszcze moje kryteria wyboru r1100rs: miał być turystyk z częściową owiewką, bo pełna mi się nie podoba ;) duży bak, umiarkowane zużycie paliwa, wygodny, ale z sylwetką lekko pochyloną dla odciążenia... khem, pośladków. ale nie za bardzo, bo nie lubię wisieć na nadgarstkach i okulary mi wtedy nie wystarczają do patrzenia na drogę :icon_razz: silnik z mocnym dołem, najlepiej v2 (stanęło na bokserze, bo alternatywy nie było), moc maksymalna bez znaczenia, powyżej litra - to już wystarcza do zapewnienia odpowiedniego komfortu podróżowania. najlepiej z fabrycznymi kuframi lub zestawem dedykowanym, żeby objuczony nie przypominał tira. wygodny dla pasażerki. pędzony kardanem. cena około 15kzeta - tyle miałem. aha, odpadały tzw szosowe enduro - źle się czuję na takim wysokim motocyklu (jednak zaczynałem jeździć z siodłem na wysokości ca 80cm...) serwisuję u mechanika, który się bmw nie boi - ale facet wie, co w nim gra. dobry, sprawdzony, warty tego co mu płacę. solidny zalet mnóstwo: jak pisałem wygodny, mocny silnik, ma przeciętny apetyt na paliwo, spory zbiornik, dobre wyposażenie, fabryczne kuferki po zdjęciu nie zostawiają widocznego stelaża. no i dla plecaczka wygodny :cool: wad niewiele: głównie drobiazgi typu plastikowego zbiornika, do którego nie da się przypiąć magnetycznego tankbaga. no i mimo wszystko cena: za te same pieniądze można mieć znacznie młodszą japonię...jsz Cytuj „Warunkiem istnienia dyktatury jest ciemnota tłumu, dlatego dyktatorzy bardzo o nią dbają, zawsze ją kultywują.” [R. Kapuściński] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
falki Opublikowano 21 Lutego 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Lutego 2007 Dzieki JESZUA :clap: Mysle ze BMW moze byc tym czego szukam,a najwiekszym problemem bedzie znalezienie moto w dobrym stanie i mechanika do jego serwisowania :bigrazz: Roznica cen EUROPA-POLSKA polega na tym ze tam moto zawiera czesci fabryczne u nas rowniez tylko z kilku roznych bolidow skleconych w komorce w jedna calosc. No i jeszcze te przebiegi,czym starszy tym mniej jezdzony. CZESC Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
falki Opublikowano 21 Lutego 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Lutego 2007 (edytowane) ... (sry podwoiłem posta) Edytowane 21 Lutego 2007 przez falki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kaszpir Opublikowano 21 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 21 Lutego 2007 (edytowane) Dzieki JESZUA :) Mysle ze BMW moze byc tym czego szukam,a najwiekszym problemem bedzie znalezienie moto w dobrym stanie i mechanika do jego serwisowania :biggrin:Jest taka firma http://www.motomirek.prv.pl i Właściciel [email protected] Zajmują się sprowadzeniem, sprzedażą i serwisowaniem motocykli BMW. Spróbuj zapytać tam.Z tego co mi powiedzieli każdy zakupiony u nich motocykl ma gwarancję na 30 000 km. Rozmawiałem z nimi w sprawie sprowadzenia R1100RS i chyba coś z tego będzie.Pozdrawiam Edytowane 21 Lutego 2007 przez Kaszpir Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.