wueska Opublikowano 22 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 22 Października 2006 hey;) Ostatnio nabrałamnie ochota na troche poprawek w silniku MZ;) Ze znalazłem kilka materiałów o mebranach chciałem zaadaptowac jedna do MZ;) Chodzi mi o silnik TS 250/1. Chiałbym zebrac spostrzezenia i toroche wiecej informacji;] Moze coś podpowiecie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
skizo Opublikowano 22 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 22 Października 2006 Z tego co się orientuję to nie da się zamontować zaworka membramowego do mz a chośby się dało to z wielkim problemem bo trzebaby wyciąć proatokątne okno w cylindrze aby zamontować zawór.A tak poza tym to ten zabieg niemiałby większego sensu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
max264 Opublikowano 22 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 22 Października 2006 wszystko sie da:D membrana od rd350...polecm klubik Mz Club:D niedawno poruszalismy ten temat Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Strzalek Opublikowano 22 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 22 Października 2006 Z tego co się orientuję to nie da się zamontować zaworka membramowego do mz a chośby się dało to z wielkim problemem bo trzebaby wyciąć proatokątne okno w cylindrze aby zamontować zawór.A tak poza tym to ten zabieg niemiałby większego sensu.Da się. Mój znajomy w 251 miał mebrane. Efekt był taki, że motocykl stał się elastyczniejszy i ciut żywszy. Mocy raczej nie dało. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
max264 Opublikowano 22 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 22 Października 2006 Da się. Mój znajomy w 251 miał mebrane. Efekt był taki, że motocykl stał się elastyczniejszy i ciut żywszy. Mocy raczej nie dało. a mogłbyś cos wiecej sie dowiedzie na ten temat?? od czego membrana, w jaki sposob zamontowana?? bo sam ciekaw jestem..byłbym wdzięczny :icon_mrgreen: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
malys Opublikowano 23 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 23 Października 2006 Omawialiśmy taki temat na forum cz cross, i jeden z użytkowników ma 125 z membraną. Różnica w mocy chyba nie jest jakaś specjalnie duża ale moto "ciągnie" od dołu, ma lepszą reakcję na manetkę itp. Tutaj: http://www.bikepics.com/members/luczas/part/ jest parę fotek z tą przeróbkę, jest tam membrana od jakiejś japońskiej sety crossa. Jeżeli chciałbyś przerabiać to pomyśl najlepiej od razu nad lepszym gaźnikiem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
max264 Opublikowano 23 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 23 Października 2006 Omawialiśmy taki temat na forum cz cross, i jeden z użytkowników ma 125 z membraną. Różnica w mocy chyba nie jest jakaś specjalnie duża ale moto "ciągnie" od dołu, ma lepszą reakcję na manetkę itp. Tutaj: http://www.bikepics.com/members/luczas/part/ jest parę fotek z tą przeróbkę, jest tam membrana od jakiejś japońskiej sety crossa. Jeżeli chciałbyś przerabiać to pomyśl najlepiej od razu nad lepszym gaźnikiem. a jaki Bys gaznik proponowal....hmm kurcze wlasnie nie mam pomyslu jak wmontowac ta mombrane...bo napewno membrana pasuje od rd 350..tego jestem pewien Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wueska Opublikowano 23 Października 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Października 2006 problem w tym ze ja wiem co poprawi mebrana;] Problem jest inny! jak to badziewie działa, z czego jest zbudowane, jak powinno byc zamontowane, jak sie wtedy przedstawia sprawa długosci dolotu itp;] Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zoltecek Opublikowano 23 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 23 Października 2006 ja mam pewna teorie:otorz myslałem ze najprostrzym sposobem na załozenie membrany jest wyciecie w karterach na wysokosci wału dziury a pozniej nawierceniu i nagwintowaniu otworow takie rozwiazanie jest w sqterach i swietnie by rozwiazywało problemy z odległoscia gaznika poza tym wiadome jest to ze jak załozysz membrane to zniknie problem za bliskiej odległosci gaznika (zawirowaniem mieszanki i cofaniem sie jej) w sumie takie rozwiazanie ogło by soie sprawdzic ale jest tez ryzykowne bo to moje gdybanie teoretyczne oczywiscie stara dziura powinna zostac zakleiona i trzeba by wstawic nowa tuleje a kanały płuczace nalezałoby powiekszyc bo wydaje mi sie ze napełnianie byłoby pełniejsze Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wueska Opublikowano 23 Października 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Października 2006 widzicie... podstawowe informacje to ja mam ! ja chce konkretów np. jak to umiescic zeby nie było do dupy, jak to puxniej zestroic itp. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zoltecek Opublikowano 24 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 24 Października 2006 mysle ze bys musiał porozmawiac z kims kto juz takich oprzerobek dokonał albo badz prekursorem :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wueska Opublikowano 24 Października 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Października 2006 juz dobry miesiac szukam odpowiedzi na dreczace mnie ptania i nikt ich niezna;] Niema na tym forum zadnego mechanika który rasuje 2T;| Przeciez takie osoby powinny wiedziec jak to działa i jak to poprawnie umiescic, wyregulowac;| Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pikus91 Opublikowano 24 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 24 Października 2006 http://www.bikepics.com/pictures/667799/ przyjzyjcie sie na ta fote jak to jest zrobione pozniej z sowmiarka kartka linijka do lapy i rysunek techniczny zrobic nasepnie do warszatu lub jakiegos slusaza i prosisz aby Ci takie cos zrobil pozniej kupujesz mebrane i ta koncowke co wchodzi gaznik szukasz montujesz dostrajasz gaznik i wszystko no ale to tanio napewno nie wyjdzie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krzysiek8104 Opublikowano 25 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 25 Października 2006 juz dobry miesiac szukam odpowiedzi na dreczace mnie ptania i nikt ich niezna;] Niema na tym forum zadnego mechanika który rasuje 2T;| Przeciez takie osoby powinny wiedziec jak to działa i jak to poprawnie umiescic, wyregulowac;| Jeśli widziałeś membranę to zauważyłeś że ma ona cienkie blaszki. One nie pozwalają wylatywać mieszance ze skrzyni korbowej do gażnika. Działa na podobnej zasadzie jak zawór jednokierunkowy. Mieszanka wpływając do skrzyni przez membranę powoduje odchylenie się blaszek, przez co jest możliwe wypełnienie skrzyni korbowej.Jeśli wiesz na jakiej zasadzie działa 2T to zapewne wiesz że mieszanka cofa się spowrotem do gaźnika. W klasycznych silnikach aby uniemożliwić wypłynięcie mieszanki zasłaniał okno tłok. Tutaj tą funkcję pełni membrana.Przez zastosowanie membrany długość układu dolotowego nie jest tak znacząca. Co do przeróbek to nie znamy wymiarów membrany, nikt z forum nie jest jasnowidzem i dlatego nikt w konkretny sposób nie napisze ci w jaki sposób to zrobić aby nie dać ciała. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pikus91 Opublikowano 25 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 25 Października 2006 przepraszam dalem cialapierw kupuje sie mebrane a nastepnie do niej sie dopasowoj wymiary Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.