martyn Opublikowano 1 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 1 Września 2008 Witam! Kupiłam mężusiowi owiewkę, taką: Owiewka Diablo 4 Niestety, sprzedawca przy pytaniu jak mamy ją podłączyć powiedział tylko: no tak jak chcecie. Sytuacja na chwilę obecną wygląda tak: Przy włączeniu świateł postojowych zapalają sie dwie skrajne lampki. Przy mijania 3cia od lewej + postojowe.Przy drogowych 2ga od lewej + postojowe.Przy migawce wszystkie cztery lampy. Czy to jest dobrze podłączone? Czy nie powinno być tak, że przy przełączeniu na drogowe świecą się wszystkie cztery? tak jak przy migawce? Szukałam i niestety nie znalazłam żadnych informacji jak to podłączyć, ani jak to powinno działać. Bardzo proszę o pomoc, Dzieki i pozdrawiam, martyn Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qurim Opublikowano 1 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 1 Września 2008 No właśnie - podłącz tak jak chcesz/jak się podoba... możliwości masz sporo.Jakie żarówki masz w tej owiewce? 1- czy 2-włóknowe? Oczywiście chodzi mi o te większe światła.Jeśli są 1-włóknowe to lipa. Moźesz podłączyć tak że małe są jako mijania a duże jako drogowe ale nie będziesz dobrze widoczna na drodze z tym.Inny problem jest taki że musisz zapomnieć o jeżdżeniu po zmierzchu, te owiewki oswietlaja drogę na kila metrów tylko. Poza tym , w UK przeważnie nazywają się Alien, nie Diablo. Są popularne wśród kurierów moto w Londynie. Ja akurat używałem innych owiewek. pzdr. Cytuj MotorcycleStorehouse Dealer. Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla! Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
martyn Opublikowano 1 Września 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Września 2008 (edytowane) No właśnie - podłącz tak jak chcesz/jak się podoba... możliwości masz sporo.Jakie żarówki masz w tej owiewce? 1- czy 2-włóknowe? Oczywiście chodzi mi o te większe światła.Jeśli są 1-włóknowe to lipa. Moźesz podłączyć tak że małe są jako mijania a duże jako drogowe ale nie będziesz dobrze widoczna na drodze z tym.Inny problem jest taki że musisz zapomnieć o jeżdżeniu po zmierzchu, te owiewki oswietlaja drogę na kila metrów tylko. Poza tym , w UK przeważnie nazywają się Alien, nie Diablo. Są popularne wśród kurierów moto w Londynie. Ja akurat używałem innych owiewek. pzdr. dzięki qurim, 1) nie mam zielonego pojęcia jak sprawdzić czy żarówki sa jedno czy dwuwłóknowe. Większe środkowe są trochę mocniejsze 2) jestes absolutnie pewien że są za słabe? wczoraj na parkingu po zmierzchu sprawdzaliśmy jak są mocne i muszę przyznać że nieźle dają po ślepkach i dobrze było widać drogę, byc moze to nie jest żaden wykładnik. Co do połączenia kabli to wykombinowałam że podłączymy swiatelko mijania z przełącznikiem na drogowe i bedzie pieknie. ->Kolejna sprawa: czy trzeba cos kombinowac z kątem nachylenia owiewki (zarówek?) ->no i jeszcze jedno pytanie: jak się ma założenie takiej owiewki w kwestii prawnej? czy to legalne? trzeba to zgłosić gdzieś? czy mozna teoretycznie dostac za to mandat? Pzdrmartyn Edytowane 1 Września 2008 przez martyn Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PiotrekRR Opublikowano 2 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 2 Września 2008 Jesli ta owiewka ma homologacje, to mozesz sie nie martwic o mandat. Jesli ma.Na strone ogloszenia napisali, ze zarowki to 4X35Watt. I lampy chyba sa soczewkowe, wiec nie bylbym tak pewny ich poprawnego oswietlania trasy. Co do konta nachylenia to pewnie trzeba bedzie cala owieke odpowiednio zamontowac. Bo ragulacji tam nie widac. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
emil11 Opublikowano 2 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 2 Września 2008 (edytowane) Co do pierwszej konfiguracji to jest to poprawne podlaczenie. U mnie akurat w zarowce h4 (dwuwloknowa) przy migawce pala sie oba wlokna, przy mijania - wlokno mijania, a przy drogowych - wlokno drogowych.A przerabiac mozna na rozne sposoby. A regulacja pewnie na uchwytach.Pzdr Edytowane 2 Września 2008 przez emil11 Cytuj Fotograf ślubny WarszawaZdjęcia ślubne Ostrów Mazowiecka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vinyl Opublikowano 7 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 7 Września 2008 martyn - jestem ciekawy jak to wygląda na GSku, dasz fotke ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość brys Opublikowano 8 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 8 Września 2008 (...)Owiewka Diablo 4(...)Sytuacja na chwilę obecną wygląda tak: Przy włączeniu świateł postojowych zapalają sie dwie skrajne lampki. (...)No jeśli one faktycznie mają 4x35W to ja wymiękam. Moc 70W na postojowych robi wrażenie :P. Czy ta owiewka nie jest przypadkiem wyposażona w takie żarówki:http://www.allegro.pl/item427759595_zarowk...16_35w_12v.htmlhttp://www.allegro.pl/item427759616_zarowk...11_35w_12v.html? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
martyn Opublikowano 13 Września 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Września 2008 martyn - jestem ciekawy jak to wygląda na GSku, dasz fotke ? Wygląda lepiej niż ze światełkiem od syrenki :Da tak serio - wygląda jak dla mnie supa, nie tak... hm... nie tak cipkowato :crossy: wrzucę fotkę jak uda mi się jakąś zrobić. Generalnie nie chcieli dać przeglądu z tymi światłami - brak homologacji oraz niemożność ustawienia ogniskowej czy coś takiego, no i musiał mężuś zapitalać z powrotem, zmieniać swiatło, przegląd i znowu zmiana :( jechałam i światła w nocy mocno dają. oczywiście co do ich wartosci merytoryczno-technicznej nie jestem przekonana, ale coż. No jeśli one faktycznie mają 4x35W to ja wymiękam. Moc 70W na postojowych robi wrażenie :banghead:. Czy ta owiewka nie jest przypadkiem wyposażona w takie żarówki:http://www.allegro.pl/item427759595_zarowk...16_35w_12v.htmlhttp://www.allegro.pl/item427759616_zarowk...11_35w_12v.html? Lampki są pewnie te bo na aukcji napisali że mają taką moc: 12V / 35 W. I bez przesady, z dosyć daleka można mieć wrażenie że jedzie samochód, bo są serio mocne... I nie przejmuję się tym, że bez homologacji, na pewno jest mega widoczniejszy, nawet drogowych nie będzie trzeba używać... heh :biggrin: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wojtek2812 Opublikowano 13 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 13 Września 2008 I bez przesady, z dosyć daleka można mieć wrażenie że jedzie samochód, bo są serio mocne... I nie przejmuję się tym, że bez homologacji, na pewno jest mega widoczniejszy, nawet drogowych nie będzie trzeba używać... heh :biggrin: Tylko że w nocy może nie być to takie bezpieczne jak ktoś oślepiony przez takie własnie reflektory wyjedzie na czołówke :( Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
martyn Opublikowano 13 Września 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Września 2008 Tylko że w nocy może nie być to takie bezpieczne jak ktoś oślepiony przez takie własnie reflektory wyjedzie na czołówke :icon_eek: Jasne, jak również to, że niektórzy motocykliści jeżdżą na drogowych 24/7 tylko dlatego, że chcą być widoczni i żeby ich nie przejechano przypadkiem. Może masz rację ale w jakiś sposób zwiększa to widoczność motocykla - co jest sam przyznaj, ważne. Co do oślepiania - postaram się w najbliższym czasie wykonać eksperyment i wyjade w autku sobie na przeciwko GSki i zobacze jak to wygląda - bo mimo wszystko ważny jest też kąt padania światła - najwyżej się troszkę zmieni pozycję owiewki... Pzdrmartyn Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość brys Opublikowano 13 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 13 Września 2008 (...)Generalnie nie chcieli dać przeglądu z tymi światłami - brak homologacji oraz niemożność ustawienia ogniskowej czy coś takiego, no i musiał mężuś zapitalać z powrotem, zmieniać swiatło, przegląd i znowu zmiana :) (...)Lampki są pewnie te bo na aukcji napisali że mają taką moc: 12V / 35 W.(...) No to ja się nie dziwię. Też bym nie podbił przeglądu... Jasne, jak również to, że niektórzy motocykliści jeżdżą na drogowych 24/7 tylko dlatego, że chcą być widoczni i żeby ich nie przejechano przypadkiem.(...)Na drogowych jeśli już to jeździć tylko w dzień. W nocy to naprawdę daje po gałach. Osobiście tego nienawidzę i sam też nie robię. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
martyn Opublikowano 14 Września 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Września 2008 No to ja się nie dziwię. Też bym nie podbił przeglądu...Na drogowych jeśli już to jeździć tylko w dzień. W nocy to naprawdę daje po gałach. Osobiście tego nienawidzę i sam też nie robię. Zgadzam się z tym, że nie powinien dawać przeglądu, bo MUSI MIEĆ PODSTAWY DO JEGO WYDANIA, jak sam powiedział. Zresztą wie ile motocyklistów zakłada takie oświetlenie i jeżdżą normalnie. Tylko, że poza swiatlami bez homologacji, motocykl chodzi tip-top i jest bezpieczny (był gruntownie sprawdzony). A nie to co odwalają co poniektórzy... Znajomi znajomych jechali jakimś dosyć wiekowym busem i w czasie jazdy oderwało im się koło, które przywaliło następnie w jakiegoś osobowego peugeota, któremu od siły uderzenia wypadł silnik. Z tego wynika, że taki samochód nei powinien być dopuszczony do ruchu. Wina kogo? Osoby, która pewnie podbila właścicielowi za kase przegląd. Za kasę mniejszą niż by wyniosła naprawa auta. Więc co do kwestii dawania, nie dawania przeglądów to róznie bywa i różnie wychodzi. Co do drogowych w nocy - nieprzyjemne uczucie, ja się zagalopowałam w swojej tezie, ale proszę mi wybaczyć jako wybiórczemu laikowi. Podsumuję: światła działają dobrze, są to halogeny więc mocniejsze niż zwykłe, ale nie oślepiają. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.