michal17 Opublikowano 7 Kwietnia 2003 Udostępnij Opublikowano 7 Kwietnia 2003 witammam takie pytanie czy ktos wie jak odblokowac yamahe dt 125 .mam taki sprzet ale jest tragicznie zdlawiony i osiaga od 80-90kmh :D ludzie pomozcie co moze byc w nim zrobione -nie jest dowalony bo sprezanie ma dobre :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dc-Lx-Vi Opublikowano 7 Kwietnia 2003 Udostępnij Opublikowano 7 Kwietnia 2003 Jak znasz niemiecki: http://www.dt125.de/ Chyba najlepsza stronka o YAMAHA DT 125 R... Na pewno znajdziesz to, co cię interesuje. POZDRAWIAM :!: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michal17 Opublikowano 21 Kwietnia 2003 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Kwietnia 2003 znam ta stronke mam ja sciagnieta do ulubionych ale nic nie rozumiem tzn tylko niektore slowa w zdaniach a to za malo zeby zaczacz grzebac:(i dlatego zwrocilem sie z tym na forum ale trudno...dzieki za odpowiedz Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MICZA Opublikowano 21 Kwietnia 2003 Udostępnij Opublikowano 21 Kwietnia 2003 Z którego roku masz to cacko? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Strzalek Opublikowano 24 Kwietnia 2003 Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia 2003 Ja mam dt 125 z 85r z elektrycznym atackiem. moja była zdławiona na wydechu i ataku.z kolana wywaliłem wszystkie przegrody i załozyłem koncówke o wolnym przelocie. ustawiłem a tak tak zeby sie na górze otwierał. róznica niesamowita poprostu nie ten sam motocykl. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
konrad1f Opublikowano 25 Kwietnia 2003 Udostępnij Opublikowano 25 Kwietnia 2003 mam ten sam problem z moją rd :!: Cytuj Zestaw naprawczy zacisku hamulcowego Brembo BMW R850 R1100 K1200 K100 K1 K1100 https://allegro.pl/oferta/zestaw-naprawczy-zacisku-brembo-przod-bmw-r-1100-850-k-1200-gs-r-rs-s-rt-lt-14830948090 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michal17 Opublikowano 24 Maja 2003 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Maja 2003 Moja dt jest z 96 roku ale jest tak chu.. zdlawiona ze po prostej jedzie od80-90 zalezy jak wiatr zawieje Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michal17 Opublikowano 24 Maja 2003 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Maja 2003 pomozcie mi bo nie wiem co mam robic a wakacje juz tuz tuz jak ktos wie co mam z nia zrobic to piszcie na gg4093344 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dc-Lx-Vi Opublikowano 24 Maja 2003 Udostępnij Opublikowano 24 Maja 2003 Może zmień zębatkę z tyłu na mniejszą, jak Ci zależy na v-max :? :? :? POZDRAWIAM :!: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 4 Sierpnia 2003 Udostępnij Opublikowano 4 Sierpnia 2003 Witam Skoro jet to detetka z 96 to posiadasz blokade 6 biegu. Znajduje sie ona pod kapą od stronu sprzegla w dolnym lewym rogu przy automacie od zmiany biegow. Jest to taka blaszka hamujaca ktora najlepiej jest usunac. Posiadasz prawdopodobnie odwrucony zawor w cylindrze (YPVS) najlepiej odkrec wydech i obadaj czy jest gladki przelot czy wypukle cos. Jesli tak to odwruc go o 180 w dol. i Sprawdz wtedy jak wyglada wylot. obadaj takrze czy w wydechu nie masz wbitej tulei zaraz przy jego wlocie. Tak pozatym ta DT nie posiada elektronicznych blokad. Acha i co do zaworu to jak bedziesz regulowal go to u mnie najlepiej DT chodzi jak jest ustawione to male okienko od regulacji na gornej kresce a nie na tej dziorce. Pozdrawiam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
thors Opublikowano 4 Sierpnia 2003 Udostępnij Opublikowano 4 Sierpnia 2003 podstawa to przekrecic zawor o YPVS (yamaha power valve system) o 180 stopnipozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michal17 Opublikowano 19 Sierpnia 2003 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Sierpnia 2003 Jak narazie wybilem tulejke ,obrocilem walek od YPVS,i motor jest nie do poznania Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
enduro_boy Opublikowano 19 Sierpnia 2003 Udostępnij Opublikowano 19 Sierpnia 2003 Ile Ci teraz jedzie po tych zabiegach? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michal17 Opublikowano 23 Sierpnia 2003 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Sierpnia 2003 teraz tarmosi ok 120-130 tzn 130 to najwiecej ile udalo mi sie wydusic a do 120 to bez problemu czy sam jade czy kims Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michal17 Opublikowano 23 Sierpnia 2003 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Sierpnia 2003 ale predkosc w takim motorze nie jest az tak wazna:) na 2 normalnie idzie na kolo wystarczy lekko podbic kierownice i jedziemy:) ok25-30m na kole to jest bez probolemu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.