adamus377 Opublikowano 17 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 17 Czerwca 2008 Witam.mam problem z ustawieniem pływaków w gaźnikach.czy ktoś mógłby mi szczegółowo wyjaśnic krok po kroku jak to zrobic?? motocykl gdy sie rozgrzeje po przejechaniu około 10 km przy ruszaniu na wolnych obrotach zawsze sie zadławi i nie chce odpalic.a czasami gdy odpali to zero reakcji na gaz.na odkręconej manetce max 1000 obr. czy przyczyną może byc poziom paliwa?prosze o radę. z góry dzieki za pomoc.pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zib Opublikowano 17 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 17 Czerwca 2008 Zacznij od wyczyszczenia gaznikow,moze syf sie odlozyl i zapycha dysze,pozniej synchro by sie przydalo.Moim zdaniem poziom w komorze nie ma w tym przypadku nic do rzeczy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adamus377 Opublikowano 17 Czerwca 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Czerwca 2008 No tak rozkładałem je i czyściłem juz pare razy i nic.w manualu wyczytałem ze poziom pływaków ma wynosic 14.7 mm ale nie wiem dokładnie w jakiej pozycji to się mierzy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bread Opublikowano 17 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 17 Czerwca 2008 (edytowane) -hmm przypomniałeś mi ten problem,proponuje poczytać tutaj:http://forum.motocyklistow.pl/index.php?showtopic=71231&hl= mały wycinek:..."Na zimnym silniku wszystko było ok, natomiast po przejechaniu kilkunastu kilometrówzaczynały się jaja już podczas jazdy, gdy zawróciłem z trasy wjechałem w miasto, atam raz, drugi ruszałem z trudem ze skrzyżowania, i za trzecim tak się zalał że musiałemdopchać drania do chałupy.Więc zacząłem się bujać z tym problemem, w końcu zadzwoniłem do kumpla (jest odwielu lat serwisantem Yamahy i miał dwie FZRki). Opisałem problem i odpowiedział,że mam poprzecierane iglice i rozpylacze, a jedyna doraźna pomoc toOBNIŻENIE IGLIC NA SAM DÓŁ. Tak więc zrobiłem i pomogło, motoru już więcejnie musiałem pchać, natomiast przypadłości o których Piszecie występują (zostały zminimalizowane)przy mocno rozgrzanym silniku, zatem niebawem przyjdzie wymieniać iglice i rozpylacze(około 360 zł)"... Edytowane 17 Czerwca 2008 przez bread Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adamus377 Opublikowano 18 Czerwca 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Czerwca 2008 Oki.dzieki za podpowiedz z tymi iglicami.spróbujemy!!! ale i tak jesli ktoś by mógł pomoc w sprawie tyego ustawienia poziomu paliwa to prosze o rade bo troszke pogrzebałem w tych ustawieniach help???? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qurim Opublikowano 18 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 18 Czerwca 2008 Serwisówki szukaj tu:http://rapidshare.com/files/115425097/SUZU...Manual.pdf.htmlsam zapodałem na rapidshare. Teraz lece do sklep, ale jak wroce to poczytam ją i napsizę coi jak z poziomem. Gaźniki musza byc ustawione w konkretnej pozycji do pomiaru, czasem do góry nogami a czasem pod jakimś kątem. Cytuj MotorcycleStorehouse Dealer. Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla! Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adamus377 Opublikowano 18 Czerwca 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Czerwca 2008 (edytowane) ok rozumiem to czekam na odp. z opisem jak dokładnie ustawić ten poziom,bo już sie męczę tyle czasu i nerwy puszczają,z góry dzięki Edytowane 18 Czerwca 2008 przez adamus377 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dariusz L Opublikowano 18 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 18 Czerwca 2008 (edytowane) Wyniki wyszukiwania :crossy: Edytowane 18 Czerwca 2008 przez Dariusz L Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qurim Opublikowano 18 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 18 Czerwca 2008 (edytowane) Ok. Wróciłem, poczytalem i piszę co i jak. W sumie to niewiele tam jest, krótki, zwięźle i na temat tylko 2 zdania byly. Ale to wystarczy. Otóż gaźniki obróć do góry nogami i tak aby plywak tylko dotykał zaworka iglicowego. Ja zwykle robię tak że zakłądam wężyk na wlot paliwa do gaźnika i lekko dmucha i wtedy widzę kiedy zaworek tylko dotyka pływaka a kiedy zamyka dopływ.Ok. Trzymaj pływak tak aby tylko dotykał lekko zaworka, ale nie niaciskał go za mocno i wtedy mierz wysokość od płaczszyzny komory do dolnej krawędzi pływaka jak na poniższym rysunku. http://wbv.pl/gallery.php?entry=images/ijv...yltnmjkngiz.jpg Powyższy wymiar powinien być 14.7 +/- 1.0mm. pozdro. PS. Mierząc suwmiarką trzymaj ją prostopadle do plaszczyzny komory. Jeśli będziesz trzymał pod kątem tak aby jedno ramię sięgnęło pływaka to otrzymasz fałaszywy pomiar. trzeba cierpliwości zeby dobrze zrobic pomiar na 4 gaznikach. Zazdroszczę. :crossy: Ja robiłem w Harley`u a mam tylko 1 gaźnik i długo to trwało. Ale w efekcie odkryłem ze poziom paliwa byl prawie 10mm za wysoki i stąd powód ze palił 13/100km. Edytowane 18 Czerwca 2008 przez qurim Cytuj MotorcycleStorehouse Dealer. Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla! Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adamus377 Opublikowano 18 Czerwca 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Czerwca 2008 Dzieki bardzo.wyregulowałem poziom, chyba jest ok.ale chyba jeszcze trzeba synchronizacji i fachowej ręki bo cos ciezko sie wkreca i na jaden garnek nie chodzi.pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.