Skocz do zawartości

suzuki gsxr 750w 94r- jak ustawic poziom paliwa w gaźnikach???


adamus377
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam.mam problem z ustawieniem pływaków w gaźnikach.czy ktoś mógłby mi szczegółowo wyjaśnic krok po kroku jak to zrobic?? motocykl gdy sie rozgrzeje po przejechaniu około 10 km przy ruszaniu na wolnych obrotach zawsze sie zadławi i nie chce odpalic.a czasami gdy odpali to zero reakcji na gaz.na odkręconej manetce max 1000 obr. czy przyczyną może byc poziom paliwa?prosze o radę. z góry dzieki za pomoc.pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

-hmm przypomniałeś mi ten problem,

proponuje poczytać tutaj:

http://forum.motocyklistow.pl/index.php?showtopic=71231&hl=

 

mały wycinek:

..."Na zimnym silniku wszystko było ok, natomiast po przejechaniu kilkunastu kilometrów

zaczynały się jaja już podczas jazdy, gdy zawróciłem z trasy wjechałem w miasto, a

tam raz, drugi ruszałem z trudem ze skrzyżowania, i za trzecim tak się zalał że musiałem

dopchać drania do chałupy.

Więc zacząłem się bujać z tym problemem, w końcu zadzwoniłem do kumpla (jest od

wielu lat serwisantem Yamahy i miał dwie FZRki). Opisałem problem i odpowiedział,

że mam poprzecierane iglice i rozpylacze, a jedyna doraźna pomoc to

OBNIŻENIE IGLIC NA SAM DÓŁ. Tak więc zrobiłem i pomogło, motoru już więcej

nie musiałem pchać, natomiast przypadłości o których Piszecie występują (zostały zminimalizowane)

przy mocno rozgrzanym silniku, zatem niebawem przyjdzie wymieniać iglice i rozpylacze

(około 360 zł)"...

Edytowane przez bread
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Serwisówki szukaj tu:

http://rapidshare.com/files/115425097/SUZU...Manual.pdf.html

sam zapodałem na rapidshare.

 

 

Teraz lece do sklep, ale jak wroce to poczytam ją i napsizę coi jak z poziomem. Gaźniki musza byc ustawione w konkretnej pozycji do pomiaru, czasem do góry nogami a czasem pod jakimś kątem.

MotorcycleStorehouse Dealer.

Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla!

 

Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ok. Wróciłem, poczytalem i piszę co i jak. W sumie to niewiele tam jest, krótki, zwięźle i na temat tylko 2 zdania byly. Ale to wystarczy.

 

Otóż gaźniki obróć do góry nogami i tak aby plywak tylko dotykał zaworka iglicowego. Ja zwykle robię tak że zakłądam wężyk na wlot paliwa do gaźnika i lekko dmucha i wtedy widzę kiedy zaworek tylko dotyka pływaka a kiedy zamyka dopływ.Ok. Trzymaj pływak tak aby tylko dotykał lekko zaworka, ale nie niaciskał go za mocno i wtedy mierz wysokość od płaczszyzny komory do dolnej krawędzi pływaka jak na poniższym rysunku.

 

http://wbv.pl/gallery.php?entry=images/ijv...yltnmjkngiz.jpg

 

Powyższy wymiar powinien być 14.7 +/- 1.0mm. pozdro.

 

PS. Mierząc suwmiarką trzymaj ją prostopadle do plaszczyzny komory. Jeśli będziesz trzymał pod kątem tak aby jedno ramię sięgnęło pływaka to otrzymasz fałaszywy pomiar. trzeba cierpliwości zeby dobrze zrobic pomiar na 4 gaznikach. Zazdroszczę. :crossy: Ja robiłem w Harley`u a mam tylko 1 gaźnik i długo to trwało. Ale w efekcie odkryłem ze poziom paliwa byl prawie 10mm za wysoki i stąd powód ze palił 13/100km.

Edytowane przez qurim

MotorcycleStorehouse Dealer.

Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla!

 

Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...