Sienkos Opublikowano 16 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 16 Czerwca 2008 Witam,Chciałbym zapytać Was jaka jest różnica w charakterystyce miedzy tymi dwoma silnikami? WR ma 5 biegów natomiast YZF ma dłuższe 4.. konkretnie chciałbym zapytać czy to prawda ze w YZF nie występuje efekt hamowania silnikiem? Albo jest on dość znacznie ograniczony? czy to samo tyczy sie porównując CRF 450R z CRF 450X?Głównie chodzi mi o silniki 450 cm. Dzięki wielkie za wszelka pomoc. pzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zbychuda Opublikowano 16 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 16 Czerwca 2008 gdzieś na forum było bardzo dokładne porównanie wr 400 a yzf 400 poszukaj sobie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sienkos Opublikowano 16 Czerwca 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Czerwca 2008 No to jestem slaby w szukaniu bo coś nie mogę znaleźć.. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piasektt Opublikowano 17 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 17 Czerwca 2008 Oczywiscie ze hamowanie silnikiem występuje. Tylko dzięki czujnikowi w gaźniku i innym module silnik podbija wyżej obroty. różnica w charakterystyce miedzy crossówka a enduro jest spora. Inne walki rozrzadu, gaźniki, moduły,wydech. Co w sumie daje to ze enduraki oddają tą moc znacznie płynnie, mniej agresywnie. Krzywa momentu duzo wczesniej sie zaczyna od crossowej siostry. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zbychuda Opublikowano 17 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 17 Czerwca 2008 http://forum.motocyklistow.pl/index.php?sh...31090&hl=wr+40010 post Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sienkos Opublikowano 17 Czerwca 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Czerwca 2008 Jezu, dziękuje Wam baaardzo.. :icon_mrgreen: uratowaliście mnie :banghead: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mario_PL Opublikowano 18 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 18 Czerwca 2008 quote]natomiast YZF ma dłuższe 4..P.S YZF 450 w nowszych rocznikach maja juz 5 biegów Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sienkos Opublikowano 5 Sierpnia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Sierpnia 2008 A powiedzcie mi która skrzynia będzie lepsza do enduro? Jazda po lesie, łąki, pola i takie klimaty, toru crossowego raczej nie przewiduje..Zawsze myślałem ze 4 biegowa skrzynia, rozumiem ze te biegi są dłuższe niż w 5, będzie lepsza do takiej jazdy ze względu na mniejszą potrzebę mieszania biegami.Do dej pory jeżdżę TT 350, 6 biegowa i mnie irytuje ta potrzeba ciągłego mieszania..:rolleyes:Dzieki za opinie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ghollum Opublikowano 5 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 5 Sierpnia 2008 A powiedzcie mi która skrzynia będzie lepsza do enduro? Jazda po lesie, łąki, pola i takie klimaty, toru crossowego raczej nie przewiduje..Zawsze myślałem ze 4 biegowa skrzynia, rozumiem ze te biegi są dłuższe niż w 5, będzie lepsza do takiej jazdy ze względu na mniejszą potrzebę mieszania biegami.Do dej pory jeżdżę TT 350, 6 biegowa i mnie irytuje ta potrzeba ciągłego mieszania..:biggrin:Dzieki za opinie.No wiesz WR jest to enduro a YZF to cross, jaki sens mialo by robienie enduro gdyby lepsza do tego byla YZF :rolleyes: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sienkos Opublikowano 5 Sierpnia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Sierpnia 2008 (edytowane) Spoko, spoko.. pytam pod względem technicznym.. dlaczego tu montują takie skrzynie a tu takie..:rolleyes: nie daje mi to spokoju po prostu..a kto pyta nie błądzi :) , chyba że się mylę..:biggrin: Edytowane 5 Sierpnia 2008 przez Sienkos Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ghollum Opublikowano 6 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 6 Sierpnia 2008 Ogólnie YZF jest przeznaczona na tor, a na torze wiadomo co się robi ,zapier***a się na maksa (to znaczy ile kto potrafi :) ) stąd 4 długie biegi są lepsze bo nie trzeba w nich często mieszać, a wiadomo że konieczność zmiany przełożenia powoduje straty czasowe. W enduro sytuacja jest nieco inna ,często jeździmy po terenie który jest o wiele bardziej zróżnicowany , większa ilość krótszych biegów pozwala na lepszy dobór przełożenia zależnie do warunków. Zwłaszcza przy przeprawach długie biegi raczej by się nie sprawdziły. ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sienkos Opublikowano 6 Sierpnia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Sierpnia 2008 (edytowane) Czaje. Właśnie przeczytałem jakiś arty porównujący te dwie maszynki(http://www.motorcycle-usa.com/Article_Page.aspx?ArticleID=68&Page=1) i w sumie padł taki sam wniosek..do jazdy technicznej w lesie terenie WR będzie lepsza..kurde teraz muszę wymyśleć czy 250 czy 4XX.. :) Edytowane 6 Sierpnia 2008 przez Sienkos Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.