TATAKIS Opublikowano 25 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 25 Lipca 2008 (edytowane) Vpower, ale ja się z Tobą całkowicie zgadzam. Ponieważ też poznałem oczekiwania Shipp'a to tym bardziej listę akceptuję, choć z dostaniem ubranego VTX1800 do 30k. pln będzie problem, chyba że z USA. A duże HD mnie kręcą, ale oferują mniej niż mój RS, za dwa razy wyższą cenę (za snobizm trzeba płacić), bo ducha Road 66 to one już dawno nie mają. :bigrazz: Edytowane 25 Lipca 2008 przez TATAKIS Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
shipp Opublikowano 30 Lipca 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Lipca 2008 Lista rzeczywiście bardzo godna uwagi i przemyślana.Bardzo zastanawia mnie VTX 1300. Silnik niedużo większy, ale bardzo ciekawa linia motocykla, moim zdaniem dużo ciekawsza od Shadow. Faktycznie, że sporo tych Dragów jeździ po drogach. Może jednak Honda...? Jedno jest pewne, 1100 to minimum i niekoniecznie będę się tego trzymał /tylko w górę, nigdy w dół of kors/. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vpower Opublikowano 30 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 30 Lipca 2008 Lista rzeczywiście bardzo godna uwagi i przemyślana.Bardzo zastanawia mnie VTX 1300. Silnik niedużo większy, ale bardzo ciekawa linia motocykla, moim zdaniem dużo ciekawsza od Shadow. Faktycznie, że sporo tych Dragów jeździ po drogach. Może jednak Honda...? Jedno jest pewne, 1100 to minimum i niekoniecznie będę się tego trzymał /tylko w górę, nigdy w dół of kors/. Kumpel teraz chce opchnac swojego VTX1300R tyle, ze nie za male pieniadze. Za moto recze. Co do VTX jako maszyny - lepiej jezdzi jak Intruz 1500, jest poreczny i ma naprawde kopa. Wada - pojedyncza tarcza z przodu ale przyzwyczaic sie do wszystkiego mozna. Cytuj AWO Sport -> AWO Sport -> Kawasaki Vulcan 800 -> Honda VT1100 Shadow C3 -> Yamaha Road Star Silverado 1,7 -> HD Road King Custom Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
shipp Opublikowano 31 Lipca 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 31 Lipca 2008 No właśnie, teraz... U mnie zakup sprzęta wchodzi w grę dopiero w lutym 2009. Teraz nie mam kasy na nic właściwie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gładzior Opublikowano 2 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 2 Sierpnia 2008 A Triumph Rocket III w wersji Touring? Potężny, mocy ci nie zabraknie... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Stan Opublikowano 3 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 3 Sierpnia 2008 (edytowane) anglia = jakosc taka se3 gary = gang taki secena = za wysoka Edytowane 3 Sierpnia 2008 przez Stan Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Belgu Opublikowano 3 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 3 Sierpnia 2008 (edytowane) A Triumph Rocket III w wersji Touring? Potężny, mocy ci nie zabraknie...zastanow sie co piszesz... wyraznie okresli sie Shipp w jakie sprzety oscyluje... a nie wyskakujesz z 2,2 litra pojemnosci za 80 000 PLN. Edytowane 3 Sierpnia 2008 przez Belgu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bartasarte Opublikowano 3 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 3 Sierpnia 2008 nawiazujac do tematu - dopiero po litrze zaczyna sie zabawa! :icon_mrgreen: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Belgu Opublikowano 4 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 4 Sierpnia 2008 nawiazujac do tematu - dopiero po litrze zaczyna sie zabawa! dla niektorych wtedy sie juz konczy ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bartasarte Opublikowano 5 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 5 Sierpnia 2008 ba! do pojemnosci to trzeba podchodzic z glowa :icon_eek: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marek73 Opublikowano 8 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 8 Sierpnia 2008 ba! do pojemnosci to trzeba podchodzic z glowa :icon_rolleyes: To jest nawet bardziej kwestia "głowy" niż pojemności. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fazzi Opublikowano 8 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 8 Sierpnia 2008 Uwazam, ze jesli ktos chce dzisiaj kupic moto warto pamietac o tym ze ceny uzywek w Polsce stoja w miejscu a euro spada ciagle na dol wiec czasami w salonie mozna kupic cos nowego w cenie motoru ktory na allegro ma 7 lat i pare bajerow+ burzliwa przeszlosc.Nowy VN900 kosztuje 7,700 euro a drag star1100 kosztuje 8200 i przy zakupie mozna wytargac jakies gmole lub oparcie jak sie to pomnozy razy 3 to nijak sie to ma do drag stara z roku 2001 za 30 tys zlotych na allegro. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grzegorz9139 Opublikowano 9 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 9 Sierpnia 2008 Uwazam, ze jesli ktos chce dzisiaj kupic moto warto pamietac o tym ze ceny uzywek w Polsce stoja w miejscu a euro spada ciagle na dol wiec czasami w salonie mozna kupic cos nowego w cenie motoru ktory na allegro ma 7 lat i pare bajerow+ burzliwa przeszlosc.Nowy VN900 kosztuje 7,700 euro a drag star1100 kosztuje 8200 i przy zakupie mozna wytargac jakies gmole lub oparcie jak sie to pomnozy razy 3 to nijak sie to ma do drag stara z roku 2001 za 30 tys zlotych na allegro. Witam. Dwa tygodnie temu kolega z Forum wyszukal w mobile.de w Berlinie DS 1100 2005/06. Stan idealny, 21 tys.km ,szyba, gmole, sakwy i kilka innych drobiazgöw-wszystko z Yamahy. A najwazniejsze, ze mial rachunki na wszystkie przeglädy-co bylo wymieniane, rachunki na dokupione rzeczy, ksiäzka serwisowa i ostatni przegläd 4 lipca z regulacjä zaworöw, gazniköw, wymianä olejöw, tarcz i klocköw cham.itp, itd. Gwarancja na moto konczy sie 15 sierpnia. Moto czarne oczywiscie i na tyle nowy Dunlop. Dal za niego 7800€. To jest jego pierwsze moto ... Witam. Dwa tygodnie temu kolega z Forum wyszukal w mobile.de w Berlinie DS 1100 2005/06. Stan idealny, 21 tys.km ,szyba, gmole, sakwy i kilka innych drobiazgöw-wszystko z Yamahy. A najwazniejsze, ze mial rachunki na wszystkie przeglädy-co bylo wymieniane, rachunki na dokupione rzeczy, ksiäzka serwisowa i ostatni przegläd 4 lipca z regulacjä zaworöw, gazniköw, wymianä olejöw, tarcz i klocköw cham.itp, itd. Gwarancja na moto konczy sie 15 sierpnia. Moto czarne oczywiscie i na tyle nowy Dunlop. Dal za niego 7800€. To jest jego pierwsze moto ... Klocki hamulcowe (cham :) ) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fazzi Opublikowano 9 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 9 Sierpnia 2008 (edytowane) Witam. Dwa tygodnie temu kolega z Forum wyszukal w mobile.de w Berlinie DS 1100 2005/06. Stan idealny, 21 tys.km ,szyba, gmole, sakwy i kilka innych drobiazgöw-wszystko z Yamahy. A najwazniejsze, ze mial rachunki na wszystkie przeglädy-co bylo wymieniane, rachunki na dokupione rzeczy, ksiäzka serwisowa i ostatni przegläd 4 lipca z regulacjä zaworöw, gazniköw, wymianä olejöw, tarcz i klocköw cham.itp, itd. Gwarancja na moto konczy sie 15 sierpnia. Moto czarne oczywiscie i na tyle nowy Dunlop. Dal za niego 7800€. To jest jego pierwsze moto ... Klocki hamulcowe (cham :biggrin: ) Tak sie zastanawiam czego dowodzi to co piszesz bo jesli uwazasz ze to tanio to ten DS1100 ma tyle samo lat, 2 razy mniejszy przebieg i kosztuje o wiele mniej http://www.segundamano.es/vi/11795672.htm?ca=28_sPiszac post do ktorego sie odniosles chodzilo mi o to ze spadek wartosci euro do zlotowki sprawil ze roznica cen miedzy tym samym modelem w Polsce a np w salonie hiszpanii to okolo 10 tys zl czyli przewaznie 25% mniej. Nie odkryje Ameryki piszac ze lepiej kupic uzywane moto kompletnie ubrane i troche dolozyc niz golasa uzywanego o pare groszy taniej.Osobiscie jednak jesli mam wybierac nowy lub uzywany za te same pieniadze to ja wole nowego golasa tym bardziej ze po zakupie tego uzywanego posciagal bym z niego wiekszosc zabawek :evil: Ale to juz sprawa indywidualna jedni lubia jak ich drag wyglada jak choinka a inni staraja sie wywalic co sie da i ja ich wszystkich rozumie. Edytowane 9 Sierpnia 2008 przez fazzi Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Stan Opublikowano 9 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 9 Sierpnia 2008 Witam. Dwa tygodnie temu kolega z Forum wyszukal w mobile.de w Berlinie DS 1100 2005/06. Stan idealny, 21 tys.km ,szyba, gmole, sakwy i kilka innych drobiazgöw-wszystko z Yamahy. A najwazniejsze, ze mial rachunki na wszystkie przeglädy-co bylo wymieniane, rachunki na dokupione rzeczy, ksiäzka serwisowa i ostatni przegläd 4 lipca z regulacjä zaworöw, gazniköw, wymianä olejöw, tarcz i klocköw cham.itp, itd. Gwarancja na moto konczy sie 15 sierpnia. Moto czarne oczywiscie i na tyle nowy Dunlop. Dal za niego 7800€. To jest jego pierwsze moto ... Klocki hamulcowe (cham ;) ) zastanawiam sie kto wymienia w motocyklu z 2005 roku po 3 latach i takim przebiegu tarcze hamulcowe ?no chyba ze w cos przywalil i pokrzywil i nie bylo wyjsciapewnie stad taka okazja :Dturki z niemieckimi paszportami prezentow nie robia Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.