Skocz do zawartości

M1800R ( VZR1800R , M109R ) - temat zbiorczy


maq
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Zadzwoń pod nr 600474433 - Marek, gwarantuję jakość, profesjonalizm i obsługę. Powołak się na Wierzcha (to ja) wtedy łatwiej będzie negocjować.

Pozdrawiam i powodzenia.

 

Uwaga Marek K. - to nie jest dealer Suzuki chociaż robi wszystko, żeby wyglądać bardzo podobnie do dealera.

Jeśli chcesz kupić nowy motocykl to sprawdź warunki gwarancji, przede wszystkim sprawdź kto jest gwarantem zadaj sobie trudu i zajrzyj na zaplecze zobacz jak wygląda serwis tego gwaranta.

Sprawdź wcześniej kto wystawi Ci fakturę.

Jeśli dostaniesz cenę dużo ale to dużą niższą niż w salonie wtedy kup u niego.

 

Sprawdź ceny nowych modeli z rocznika 2009.

Życzliwy :)

 

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Terz myslę o alarmie ale ten dział co podałeś to ostatni post jest z 2006r (...)

 

nie wiem, na jakie daty patrzysz - posty są pisane regularnie, a ostatni jaki widzę z podanego przeze mnie linka do wyszukiwania jest z 22.05.2010

ponawiam prośbę o pisanie w odpowiednich działach

jsz

„Warunkiem istnienia dyktatury jest ciemnota tłumu, dlatego dyktatorzy bardzo o nią dbają, zawsze ją kultywują.”
[R. Kapuściński]
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Uwaga Marek K. - to nie jest dealer Suzuki chociaż robi wszystko, żeby wyglądać bardzo podobnie do dealera.

Jeśli chcesz kupić nowy motocykl to sprawdź warunki gwarancji, przede wszystkim sprawdź kto jest gwarantem zadaj sobie trudu i zajrzyj na zaplecze zobacz jak wygląda serwis tego gwaranta.

Sprawdź wcześniej kto wystawi Ci fakturę.

Jeśli dostaniesz cenę dużo ale to dużą niższą niż w salonie wtedy kup u niego.

 

Sprawdź ceny nowych modeli z rocznika 2009.

Życzliwy :)

Dzięki Dzidek jak mam wydać tyle kasy to napewno to sprawdzę narazie szukam w swoim rejonie i najgorzej martwią mnie przebiegi takie małe po 15000km bez żadnych dokumentacji serwisowych pewnie te papiery są ale sprzedający ich nie chce pokazać chciałem sobie kupić moto tak do 35 000pln a to już nowego za tyle się nie kupi (moje rozumowanie jest takie sprzedając taki motor z takim przebiegiem prawie jak nowy i tyle tańszy to albo naprawdę mam problemy finansowe albo tyle już się najeździłem że wystarczy czas na drugi ewentualnie mam z nim problemy ale to tylko sam tak sobie rozumuję ) Wolę żeby miał 50 000km i to było udokumentowane przez serwis bo jak kogoś stać na takie moto to napewno go stać i na serwis

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki Dzidek jak mam wydać tyle kasy to napewno to sprawdzę narazie szukam w swoim rejonie i najgorzej martwią mnie przebiegi takie małe po 15000km bez żadnych dokumentacji serwisowych pewnie te papiery są ale sprzedający ich nie chce pokazać chciałem sobie kupić moto tak do 35 000pln a to już nowego za tyle się nie kupi (moje rozumowanie jest takie sprzedając taki motor z takim przebiegiem prawie jak nowy i tyle tańszy to albo naprawdę mam problemy finansowe albo tyle już się najeździłem że wystarczy czas na drugi ewentualnie mam z nim problemy ale to tylko sam tak sobie rozumuję ) Wolę żeby miał 50 000km i to było udokumentowane przez serwis bo jak kogoś stać na takie moto to napewno go stać i na serwis

No to powiem tak ja mam swoją SUZI jakieś dwa lata jest fajna bo w wersji LE biało - niebieskiej aktualny przebieg ok 12000 mil ma całą mase dodatków nawet kanapę z pasami jak na całej reszcie moto. Inni mówią że jest naprawde SUPER ale ...... już mi się znudziłą. Ma robione przeglądy, nigdy żadnego szlifu ale już przesiadłbym się na coś innego. Jak widac po moim przypadku jest to możliwe:-)

 

No to powiem tak ja mam swoją SUZI jakieś dwa lata jest fajna bo w wersji LE biało - niebieskiej aktualny przebieg ok 12000 mil ma całą mase dodatków nawet kanapę z pasami jak na całej reszcie moto. Inni mówią że jest naprawde SUPER ale ...... już mi się znudziłą. Ma robione przeglądy, nigdy żadnego szlifu ale już przesiadłbym się na coś innego. Jak widac po moim przypadku jest to możliwe:-)

Sorry niebiesko-białej w wersji na Stany:-)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No to powiem tak ja mam swoją SUZI jakieś dwa lata jest fajna bo w wersji LE biało - niebieskiej aktualny przebieg ok 12000 mil ma całą mase dodatków nawet kanapę z pasami jak na całej reszcie moto. Inni mówią że jest naprawde SUPER ale ...... już mi się znudziłą. Ma robione przeglądy, nigdy żadnego szlifu ale już przesiadłbym się na coś innego. Jak widac po moim przypadku jest to możliwe:-)

Sorry niebiesko-białej w wersji na Stany:-)

Zgadzam się z tym bo sam robię 3000km w sezonie jeżdżę wtedy kiedy mogę chodzi mi o to żeby było to udokumentowane motocykl 2 letni powinien być serwisowany i wtedy widać jest ile ma przejechane kilometrów jeżeli ma już 4lata i cały czas jest ten sam właściciel oczywiście po gwarancji nie musi już jeździć do serwisu by wymienić olej ale można już to sobie w jakiś sposób wyliczyć

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Chciałbym się przywitać ze Wszystkimi fanami modelu M109R :icon_biggrin:

W ten poniedziałek nabyłem wersję Boulevard L.E niebiesko-białą z 2007r. która najbardziej mi się podoba :icon_mrgreen:

Sprzęt odbieram we wtorek ( już się nie mogę doczekać , a do poniedziałku jestem na urlopie )

Jazda próbna położyła mnie na łopatki , jeżdzi i wygląda po prostu cudownie :icon_mrgreen:

jakby wczoraj wyjechał z fabryki, przejechane ma 3 tys. km z małym hakiem.

Przeczytałem temat od dechy do dechy i zmartwiło mnie kilka rzeczy, najbardziej temat tylnej tarczy hamulcowej i przewodu od wtrysku ( na 99 % nie ma tej kropki przy nr vin ale w 100% sprawdzę we wtorek )

Nie zwróciłem uwagi podczas jazdy próbnej na żle pracującą skrzynię ( pewnie dlatego że byłem tak zajarany :icon_mrgreen: ) moto zalane jest motulem.

A i jeszcze jak to w końcu jest da się zmienić te mile na km. czy nie ?

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam pytanie do użytkowników z mazowieckiego, jestem ciekawy gdzie serwisujecie swoje moto i czy jesteście zadowoleni , czy w wawie lub okolicy jest ktoś taki jak Tomek Sq9jkt z Dąbrowy Górniczej ?

Czy jestem skazany na ASO ?

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ostatnio słyszałem niepotwierdzone plotki na temat nowego modelu intrudera 1800, ze male zmiany, podobno wskaźnik biegów itd, czy ktos wie może coś wiecej?

 

 

Wskaźnik biegu jest już w wersji 2010

 

tak wygląda "kokpit"

Obrotomierz jest wbudowany w lampę

http://www.bikez.com/pictures/suzuki/2010/...0-%20Suzuki.jpg

Edytowane przez Dzidek
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam

Sprawdź luzlinki srzęgła , powinien mieć 1cm na końcu klamki i wylej ten olej!! on się do vzr nie nadaje bo będziesz miał co chwile problem z sprzęgłem i skrzynią, zalej castrol 10w50

Pozdrawiam

No i tu jest kicha,przed spaleniem poprzedniego sprzęgła był zalany Castrol ,wymiana tarcz ,500 km przejechane i śliska się sprzęgło .Luzu było nawet więcej docierałem tarczki spokojnie [tak radzono bo się mogą zeszklić] Motul-Castrol.Myślę że to coś innego-błąd w sztuce lub ??

 

Dzięki za radę.

 

No i udało się, po nocy nieprzespanej i pomocy kol z Motorowni sprzegło działa bez uślizgu[błąd w sztuce] odpukać w niemalowane.

Jeśli to tylko to komuś się może przydać jak będzie miał ten sam przypadek[wyjaśnię z chęcią na priv]

Edytowane przez Intruder
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam !

 

Pozwolę sobie jednak podrążyć temat .......W moim Intruderze , wymieniono olej na Castrol 10W50 ..i nic to nie dało ...O co chodzi ??

 

Od nowości przy troszkę ostrzejszym ruszaniu szarpie sprzegło ....zgloszone na serwisie i odpowiedż ..." duża moc , ew. nieumiejętne ruszanie ( taaa ....po 30 latach jeżdżenia moto ) ale ok ....niech im tam będzie , zmieniony olej z Motula na Castrol i nadal szarpie .... :icon_evil:

 

Mam nakulane 14000 i cały czas ten sam ból .....koleś ma Warriora , może odpierdzielać krechy i nic się nie dzieje :biggrin:

 

Czy ma ktoś sensowną podpowiedż ....( podobno wymiana tarcz na niefirmowe załatwia sprawę ) ale to jest ingerencja w sprzęgło i po gwarancji .....

 

pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Coś temat zamiera , do klawiatur Panowie :icon_exclaim:

Ja u siebie zmieniłem na przeglądzie olej na shell 15w50 pełny syntetyk i jest trochę lepej z przełączaniem biegów ( może gęstszy olej to poprawia ) , natomiast co do szarpania to u mnie nic takiego się nie dzieje i jest to raczej kwestia zużycia lub regulacji sprzęgła a nie lepkości oleju.

Na stronie f-my "Factory Pro" ze stanów jest taki zestaw do sprzęgła o nazwie " Evo shift star kit " który podobnow 100% eliminuje twarde wskakiwanie biegów i szarpanie sprzęgła.

Koszty akceptowalne ok. 170 USD

Testował ktoś :icon_question:

 

 

No i tu jest kicha,przed spaleniem poprzedniego sprzęgła był zalany Castrol ,wymiana tarcz ,500 km przejechane i śliska się sprzęgło .Luzu było nawet więcej docierałem tarczki spokojnie [tak radzono bo się mogą zeszklić] Motul-Castrol.Myślę że to coś innego-błąd w sztuce lub ??

 

Dzięki za radę.

 

No i udało się, po nocy nieprzespanej i pomocy kol z Motorowni sprzegło działa bez uślizgu[błąd w sztuce] odpukać w niemalowane.

Jeśli to tylko to komuś się może przydać jak będzie miał ten sam przypadek[wyjaśnię z chęcią na priv]

 

Kolego opisz swój przypadek szerzej na forum, jak z przełączaniem biegów po wymianie :icon_question:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...