Skocz do zawartości

M1800R ( VZR1800R , M109R ) - temat zbiorczy


maq
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

http://cgi.ebay.com/ebaymotors/Motorcycles...em180255389073&

 

zdjecia z kuferkami, co prawda kolor bike'a jak dla mnie nie bardzo, ale moim zdaniem moto wyglada dobrze z ubraniem. Poza szyba :icon_rolleyes:

 

Ble... Ochyda... Poza tym co do takich "kufrow" zapakujesz? Drugie sniadanie? To jest dobre do turystyki typu "tour de knajpy" bo jak chcesz na pre dni gdzies jechac to zapomnij. Ja nie twierdze, ze moto musi byc objuczone jak arabski osiol ale sa motocykle, ktorym dodatki typu sakwy, kufry itp. pasuja i sa takie, ktore niestety powinny pozostac gole. Teoretycznie to na draga czy choppera z np. OCC czy Thunderbike tez sakwy da sie powiesic tyko pozostaje pytanie czy takie moto jest po to skladane, zeby z sakwami jezdzic.

To co mi sie w Intruzie 1800 nie podoba to wszechobecny plastik + stylistyka batmobilu. Zapewne jezdzi to swietnie (jak na power cruisera przystalo) ale wiadomo, ze jak by patrzec na wlasciwosci jezdne i porecznosc tylko to wszyscy na nakedach badz sportach powinnismy jezdzic.

Moim zdaniem chopper/ drag ma byc totalnie goly a crusier to juz kwestia inwencji wlasciciela.

Pozdrawiam.

AWO Sport -> AWO Sport -> Kawasaki Vulcan 800 -> Honda VT1100 Shadow C3 -> Yamaha Road Star Silverado 1,7 -> HD Road King Custom

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nic nowego nie powiem - o gustach sie nie dyskutuje. Moim zdaniem nie wyglada najgorzej, w kazdym razie nawet do takich kufrow wlozysz wiecej niz nic. Oczywisie, to nie jest turystyk, ale widzialem znacznie gorzej ubrane 2oo do ktorych niby pasuja sakwy i inne dodatki

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Eeetam ładne czy nie. Z poziomu siedzenia kierowcy raczej nie będziesz widział tych kufrów więc mogą byc brzydkie. Zresztą moto jest do jeżdzenia a nie wyglądania. Chyba że lansik szykujesz....

 

Bagaż ma byc praktyczny a nie ładny. Znajdź fachowaca od produktów z żywicy i niech ci zrobi fajne , duże kufry dopasowane do kształu moto. Takie jakie można kupić do HD Road King czy V-rzód.

Edytowane przez qurim

MotorcycleStorehouse Dealer.

Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla!

 

Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

(...)Zresztą moto jest do jeżdzenia a nie wyglądania(...)

 

Niby racja, ale jakby sprzęt był tylko praktyczny i tylko do jeżdżenia to wszyscy byśmy na turystykach latali.

 

I przy okazji, kolejne kilometry i kolejne wrażenia: dynamiczne ruszenie spod np świateł to 100% uślizg tylniego koła - może ta opona jeszcze za mała :(

 

Wczoraj na A4 wyskoczyłem z korku (jak to na A4) i odpuściłem dopiero przy 180 (choc sprzęt chciał więcej). Dopiero po chwili się zorientowałem, że wciąż na 4-tym biegu jadę :buttrock:

 

Myślałem kiedyś o szybie, żeby bardziej komfortowo podróżowac, ale za tą śmieszną lampo-owiewką można sobie ciche i spokojne miejsce znaleźc i o szybie już nie myślę....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Odważnie, niemniej pogratulować zakupu.

 

Ja miałem przerwę około 15 lat i jeden sezon na XVS650 przejeździłem w celu przypomnienia nawyków.

 

Napisz coś więcej jak Ci się jeździ, poza plotkami o tym sprzęcie naprawdę niedużo informacji można znaleźć.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Początki bardzo ostrożnie po uliczkach wkoło domu po 21gdz i tak 300km , potem powoli jazda w ciągu dnia w normalnym ruchu , pierasza trasa , WRZESZCZ - GDAŃSK - ŻUKOWO - CHWASZCZYNO - GDYNIA - GDAŃSK - WRZESZCZ - GARAŻ BAZA . UF wielka ulga , damy radę , nie podkręcałem więcej niż 50-70ML , cały czas trening , redukcja,hamowanie , skręty , jazda w ruchu z omijaniem na światłach samochodów , bardzo delikatnie i powoli , dobrze mi idzie , pierwsze odkręcenie manetki do120ML i po 25sek nie mam siły w ramionach utrzymać się na motorze , odpuszczam do 60ML I zjazd do garażu ,decyzja , szyba / zamawiam w SERWISIE suzuki wGDYNI / po 4 tyg szyba założona / praktycznie owiewka 2częściowa regulowana do mojej wysokości / pierwsza jazda z szybą REWELACJA!!!!!!!!!!!!! - POLECAM , dalej już normalnie bez stresów , moim zdaniem to najlepszy motor dla mnie ,czuję go i polecam ale z wielkim szacunkiem irozwagą dla jego mocy i wagi . dzisiaj 3279km nawinięte po36 latach przerwy . pozdr .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Początki bardzo ostrożnie po uliczkach wkoło domu po 21gdz i tak 300km , potem powoli jazda w ciągu dnia w normalnym ruchu , pierasza trasa , WRZESZCZ - GDAŃSK - ŻUKOWO - CHWASZCZYNO - GDYNIA - GDAŃSK - WRZESZCZ - GARAŻ BAZA . UF wielka ulga , damy radę , nie podkręcałem więcej niż 50-70ML , cały czas trening , redukcja,hamowanie , skręty , jazda w ruchu z omijaniem na światłach samochodów , bardzo delikatnie i powoli , dobrze mi idzie , pierwsze odkręcenie manetki do120ML i po 25sek nie mam siły w ramionach utrzymać się na motorze , odpuszczam do 60ML I zjazd do garażu ,decyzja , szyba / zamawiam w SERWISIE suzuki wGDYNI / po 4 tyg szyba założona / praktycznie owiewka 2częściowa regulowana do mojej wysokości / pierwsza jazda z szybą REWELACJA!!!!!!!!!!!!! - POLECAM , dalej już normalnie bez stresów , moim zdaniem to najlepszy motor dla mnie ,czuję go i polecam ale z wielkim szacunkiem irozwagą dla jego mocy i wagi . dzisiaj 3279km nawinięte po36 latach przerwy . pozdr .

Nic tylko pogratulować koledze powrotu po latach i szacunek za wybranie "właściwie" mocnego moto :icon_mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

I jeszcze trochę na temat "nieskręcania".

 

Wczoraj przytrafił mi się zakręt trochę ciaśniejszy niż sobie zaplanowałem i jakoś tak wyszło, że maszynę trzeba było do gleby dociągnąć.

 

I ani ta szeroka opona, ani żadna inna część motocykla nie przeszkadzały w położeniu maszyny do momentu, w którym podnóżek zaczął iskry krzesać. Da się. I to moje prywante doświadczenie, nie żadne tam "słyszałem od kolegi znajomego mojego szwagra".

 

Inna sprawa, że to krzesanie iskier to jest średnio sympatyczne i świadomie to już tego nie zaplanuję.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wypróbowałem delikatnie dzisiaj na ul . SŁOWACKIEGO jadąc do góry , faktycznie idą iskry z podnóżków kładąc się powyżej 100km/gdz , piękne uczucie i smak wolności , radzę robić to z rozwagą , szacunek dla sprzęta i myśleć o swoim bezpieczeństwie to moje zasady , widzieć więcej niż moje oczy . pozdrawiam .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

:) :) ;) :flesje: :crossy: :evil: :eek: :clap:

Wypróbowałem delikatnie dzisiaj na ul . SŁOWACKIEGO jadąc do góry , faktycznie idą iskry z podnóżków kładąc się powyżej 100km/gdz , piękne uczucie i smak wolności , radzę robić to z rozwagą , szacunek dla sprzęta i myśleć o swoim bezpieczeństwie to moje zasady , widzieć więcej niż moje oczy . pozdrawiam .

Co , tylko ja jeden mam ten typ motocykla , brak opini i opisów na temat INTRUDER - 1800 / BOULEWARD - M - 109 M / CZEKAM NA DALSZE OPINIE I PRZEŻYCIA POSIADACZY TEGO PIĘKNEGO SPRZĘTA .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...