Dariadal Opublikowano 29 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 29 Stycznia 2009 dla chętnych - mam instrukcje w pdfie po polsku. Chetnych proszę o maila na adres: [email protected]. Wyślę po weekendzie. Dzięki za instrukcję :notworthy: Mam parę zł,- w kieszeni. W dobie kryzysu jak znalazł :buttrock: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dariadal Opublikowano 30 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 30 Stycznia 2009 (edytowane) Koledzy, ktoś tu kiedyś wspominał o podnośniku dla motocykli, który ułatwia wymianę oleju w VZR. Chciałem powiedzieć, że włąśnie jest wpromocji. Dziś sobie go kupiłem za 200 zł,- Super, profesjonalny, hydrauliczny podnośnik motocyklowy o nośności do 400 kg. Cena naprawdę bardzo fajna jak za taki super sprzęt. Dziś już sobie nosiłem motorek góra dół :-) Naprawdę super. Polecam Na stronie: http://wyslijto.pl/plik/nh2yq0sck0 umieściłem polsko - języczną instrukcję obsługi motocykla Suzuki VZR 1800 R. Testuję tę stronę i nie wiem czy umieszczony tam plik jest do jednorazowego czy wielokrotnego pobrania. Proszę o info jak to chodzi. Pozdr. Edytowane 30 Stycznia 2009 przez Dariadal Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piter 1600 Opublikowano 30 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 30 Stycznia 2009 A do tego można jeszcze obracać moto na tym podnośniku bo ma kółka.Podnośnik służy mi też do zimowania moto . Cytuj 2008Chorwacja 4530km 2009Chorwacja Czarnogóra 4480km 2010Czarnogóra Chorwacja 4550km 2010Czarnogóra Grecja 5100km2012Macedonia Albania 4600km 2013Włochy Sycylia 6000km 2014Czarnogóra Albania 4490km 2015 Rumunia Bułgaria.4750km 2016Serbia Czarnogóra 4550km2017 Dagestan 8500km2018 Toskania 4500 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dariadal Opublikowano 30 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 30 Stycznia 2009 (edytowane) A do tego można jeszcze obracać moto na tym podnośniku bo ma kółka.Podnośnik służy mi też do zimowania moto . ... masz go przywiązanego taśmami czy stoi luzem? Edytowane 30 Stycznia 2009 przez Dariadal Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piter 1600 Opublikowano 30 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 30 Stycznia 2009 (edytowane) Nie wiążę go choć mam taśmy.Stoi na tyle stabilnie że nie ma obawy.Zimuje już drugą zimę,naprawdę super sprawa.Ale do manewrów moto na podnośniku potrzebna jest równa podłoga,bo kółeczka są małe. Edytowane 30 Stycznia 2009 przez piter 1600 Cytuj 2008Chorwacja 4530km 2009Chorwacja Czarnogóra 4480km 2010Czarnogóra Chorwacja 4550km 2010Czarnogóra Grecja 5100km2012Macedonia Albania 4600km 2013Włochy Sycylia 6000km 2014Czarnogóra Albania 4490km 2015 Rumunia Bułgaria.4750km 2016Serbia Czarnogóra 4550km2017 Dagestan 8500km2018 Toskania 4500 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sq9jkt Opublikowano 30 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 30 Stycznia 2009 (edytowane) Witam Widze że koledzy przychylili się do zakupu podnośnika tak jak wcześnie pisałem jest to niezbędne aby sprawnie i bezpiecznie wymienić filtr i olej co jest podstawową obsługą nie wspominając o kołach czy zimowaniu :) ja za swój dałem 220zł w maco więc nie ma co na allego przepłacać bo były po min 300zł jak ja szukałem. Warto jednak minimalnie go przerobić i będzie jeszcze bardziej stabilny :) mam na myśli mniejsze bujanie przód tył moto a poprzeczne na lewarku, należy w tym celu wyciąć płaskownik łączący dwa górne pofile i zastąpić go profilem 30x30 wtedy nie będzie skręcania się tych profili co naprawde sporo poprawia stabilność i nie trzeba szukać środka ćiężkości :) no i oczywiście guma która jest przyklejona na płozach jest klejona na butaprenie więc trzeba to przykleić na doby klej ja użyłem gumy na pęzel do samochodu ale można użyć kleju do szyb też będzie dobrze trzymał, następna sprawa to taka że trzeba wyciąć tej gumy troche zostawiająć tylko po ok 8cm od rantów poto aby nie leżał vzr na misy która wystaje jakieś 2-3mm poniżej ramy i wtedy będzie miodzio :) Pozdrawiam Edytowane 30 Stycznia 2009 przez sq9jkt Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dariadal Opublikowano 30 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 30 Stycznia 2009 Witam Widze że koledzy przychylili się do zakupu podnośnika tak jak wcześnie pisałem jest to niezbędne aby sprawnie i bezpiecznie wymienić filtr i olej co jest podstawową obsługą nie wspominając o kołach czy zimowaniu :) ja za swój dałem 220zł w maco więc nie ma co na allego przepłacać bo były po min 300zł jak ja szukałem. Warto jednak minimalnie go przerobić i będzie jeszcze bardziej stabilny :) mam na myśli mniejsze bujanie przód tył moto a poprzeczne na lewarku, należy w tym celu wyciąć płaskownik łączący dwa górne pofile i zastąpić go profilem 30x30 wtedy nie będzie skręcania się tych profili co naprawde sporo poprawia stabilność i nie trzeba szukać środka ćiężkości :) no i oczywiście guma która jest przyklejona na płozach jest klejona na butaprenie więc trzeba to przykleić na doby klej ja użyłem gumy na pęzel do samochodu ale można użyć kleju do szyb też będzie dobrze trzymał, następna sprawa to taka że trzeba wyciąć tej gumy troche zostawiająć tylko po ok 8cm od rantów poto aby nie leżał vzr na misy która wystaje jakieś 2-3mm poniżej ramy i wtedy będzie miodzio :) Pozdrawiam Dziś podnosiłem kilka razy mojego vzr-ka i nie wiem czy z moim podnośnikeim nie jest coś nie tak. Na samym początku pompowania, jeszcze jak moto stoi na glebie, miałem wrażnienie, że siłownik przepuszcza i nie idzie do góry. Dopiero szybkie i mocniejsze dymanie, podniosło moto. Po wysunięciu się siłownika ok. 1/3 jego długości, przestał syczeć i poszedł ostro do góry. Co o tym myślicie? Czy to normalne? Może mam jakiegoś felera??? Po podniesieniu trzyma i nie opuszcza się. To każe mi zastanowiać się czy to nie jest normalne zjawisko? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sq9jkt Opublikowano 30 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 30 Stycznia 2009 Piszesz że kilka razy podnosiłeś więc najprawdopodobniej spienił ci się olej w siłowniku, jeśli dzwiga się do pełnej wysokości to stan oleju powinien być ok, sprawdz juto po opuszczeniu odzczekaj z 10min i podnoś Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Zmucha Opublikowano 30 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 30 Stycznia 2009 Koledzy, ktoś tu kiedyś wspominał o podnośniku dla motocykli, który ułatwia wymianę oleju w VZR. Chciałem powiedzieć, że włąśnie jest wpromocji. Dziś sobie go kupiłem za 200 zł,- Super, profesjonalny, hydrauliczny podnośnik motocyklowy o nośności do 400 kg. Cena naprawdę bardzo fajna jak za taki super sprzęt. Dziś już sobie nosiłem motorek góra dół :-) Naprawdę super. Polecam Pozdr. Witam. A że się tak głupio spytam :) na jakiej stronce jest w promocji? Z góry dzięki za namiar. Pozdrawiam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piter 1600 Opublikowano 30 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 30 Stycznia 2009 Ten podnośnik dostaniesz w sklepach MAKRO .Przynajmniej większość z nas go tam kupiła.Na Allegro jest też ale conajmniej 100pln drożej. http://moto.allegro.pl/item542357965_podno..._niemiecki.html . Cytuj 2008Chorwacja 4530km 2009Chorwacja Czarnogóra 4480km 2010Czarnogóra Chorwacja 4550km 2010Czarnogóra Grecja 5100km2012Macedonia Albania 4600km 2013Włochy Sycylia 6000km 2014Czarnogóra Albania 4490km 2015 Rumunia Bułgaria.4750km 2016Serbia Czarnogóra 4550km2017 Dagestan 8500km2018 Toskania 4500 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dariadal Opublikowano 1 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 1 Lutego 2009 (edytowane) .... Wlej castrol 4t 10w50 koszt ok 170zł za 4l (potrzeba 4.7l)ma kolor czerwony i jest świetny sprawdzisz to sie przekonasz sam że to jest olej!! .... . Kupiłem wczoraj ten olej we Włocławku. Kolega, który jest również motocyklitą wprowadził mnie do bazy jako warsztat i olej kupiłem za 140 zł,- :-) Mam jeszcze pytanie dotyczące oleju przekładniowego do tylnego mostu. Książka zaleca olej o specyfikacji SAE 90 oznaczonego symbolem GL-5 klasyfikacji API. Szukałem tego w FOCIE i nie mogłem znaleźć odpowiednika. Może polecicie coś DOSKONAŁEGO :-) dla mojego moto? PS. We środę będę we Włocławku więc gdyby ktoś z 3miasta chciał to mogę mu kupić oliwkę w cenie jaką dałem. Musiałby wcześniej dać mi kasę na zakup bo jestem pusty :rolleyes: Edytowane 1 Lutego 2009 przez Dariadal Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sq9jkt Opublikowano 2 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2009 Witam Kupił bym oliwke ale na koniec sezonu wymieniłem więc dopiero na jeśień będe wymieniał i zgłosze się do ciebie, co do oleju do dyferka to może być np. taki : http://www.allegro.pl/item532426066_orygin...pel_sae_90.html jak pójdziesz do sklepu samochodowego to zapytaj o olej hipoidalny do mostów i skrzyń w starszych katamaranach :) wyjdzie najtaniej bo w sklepie z moto bedzie drożej a jest to ten sam i śmierdzi zresztą się pzekonasz jak będziesz wymieniał :) a w sklepie z skuterami będziej jeszcze drożej i spotyka się pakowane w tubki po 100ml ale to bankructwo :) więc jak kupisz w sklepie do katamaranów to wyjdziesz na tym najlepiej :) i zostanie ci na następne 3 wymiany :) Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mariusz2000 Opublikowano 10 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2009 Witam serdecznie. Od roku jestem szczęśliwym posiadaczem M109R. Czy może ktoś wrzucić :notworthy: manuala bo wcześniejsze linki nie chodzą polecam stronę http://www.sendspace.pl/ bo tam przy ściąganiu nie jest sprawdzane jak na rapidzie IP i mogą ściągać też z tamtąd użytkownicy era internetu. Z góry dziękuję i pozdrawiam Mariusz Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dzidek Opublikowano 11 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2009 (edytowane) Ja Cię kręcę - muszę zmienić przednie tarcze hamulcowe bo je właśnie dojechałem i w ASO krzyknęli mi za te tarcze z klockami i wymianą 1814zł :icon_eek: Może ktoś ma fajny pomysł na oszczędności HELP Gdzie kupić coś tańszego - i pliss niech to będzie dobry produkt bo trochę mi zależy na hamowaniu :biggrin: A i jeszcze łożysko główki ramy - też do wymiany - krzykneli mi 460 zł - trochę dużo... Edytowane 11 Lutego 2009 przez Dzidek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mariusz2000 Opublikowano 12 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2009 Ja Cię kręcę - muszę zmienić przednie tarcze hamulcowe bo je właśnie dojechałem i w ASO krzyknęli mi za te tarcze z klockami i wymianą 1814zł :icon_eek: Może ktoś ma fajny pomysł na oszczędności HELP Gdzie kupić coś tańszego - i pliss niech to będzie dobry produkt bo trochę mi zależy na hamowaniu :biggrin: A i jeszcze łożysko główki ramy - też do wymiany - krzykneli mi 460 zł - trochę dużo... Nie wiem czy to to łożysko ale sprawdź : http://cgi.ebay.com/STEERING-STEM-Bng-for-...A1%7C240%3A1318 A tu tarcze mają też inne modele (o klocki też ich pytaj) : http://cgi.ebay.com/ebaymotors/Suzuki-GSXR...sQ5fAccessories Jeżeli ktoś ma pytania co do xenona to chętnie odpowiem. Sam zmieniałem u siebie bo to co dawała lampa fabryczna to trochę lipa a z xenonem to poezja. Polecam teraz przynajmniej widac super a efekt piorunujący. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.