Skocz do zawartości

M1800R ( VZR1800R , M109R ) - temat zbiorczy


maq
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

  • 3 tygodnie później...

Chłopaki mam pytanko w kwestii VZR. Kupiłem gmole - te najbardziej popularne w VZR, na które trochę narzekają że się gną przy upadku. Górna końcówka gmola jest mocowana do gwintu w ramie już schowanego pod plastikową obudową chłodnicy. I teraz pytanka: gdzie dostać tą tulejkę dystansową do mocowania tej górnej części, bo z tego co widzę, to nie jest ona bezpośrednio przykręcana do ramy, bo by wtedy chyba opierała się na plastiku. No chyba, że mój gmol (wspomnę że kupiłem używkę po upadku do regeneracji za stówkę) jest tak pokrzywiony (ten płaskownik), że trzeba go ostro podgiąć i wtedy przykręcać bezpośrednio?

jak ktoś z Was ma takie gmole niech się odezwie pliz.

Drugie pytanie - jakiej twardości śruby trzeba tam zakręcić, bo nie mam ich w zestawie i będę musiał dokupić. Jak będą za mocne to strzelą a nie chcę żeby mi to dziadostwo w gwincie zostało broń Boże.

Dzięki za pomoc.

Już nie jeźdżę Bulldogiem, teraz tylko VZR. :wink:

A tu link do fotek z moto z takimi gmolami. Jest wystawiony na allegro.

 

http://allegro.pl/suzuki-vzr-1800r-vzr1800...1266100424.html

PS: Pozdro dla Tomka z Dąbrowy. I dzięki jeszcze raz za numer lakieru. :)

Edytowane przez xtur
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jaki tu spokój, sia la la la, nic się nie dzieje....

Czyżby Intruderowcy powymierali nagle?? :lapad:

 

No rzeczywiście spokój. Ale tak to już jest - jedni odchodzą , a inni przychodzą...

Ja właśnie w tej sprawie :)

Chciałem się serdecznie przywitać ze wszystkimi posiadaczami VZR-ów. Na dniach odbieram ( po 9-letniej przerwie ) swojego i jeśli pogoda pozwoli zaczynam nawijać kilometry na koła :)

Pozdrawiam wszystkich i do zobaczenia na trasie.

 

PS. Wie ktoś może gdzie dostanę gmole Cobry w rozsądnej cenie?

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam tak to jest ten gość z myszkowa byłem u niego motorem przymieżyłem i mi je odrazu zamontował

Co do sprzęgło to sprawa jest taka że trzeba ustawić luz sprzęgł bo jest zamały i mało tego że ma tędenje do poślizgnięcia sie to jeszcze wprowadza szarpania, musisz odkręcić ten szpetny dekiel na silniku(3 sróby) nie 6 bo 3 są właściwe a 3 atrapą pużniej jest mniejszy dekielek odkręć go jest tam nakrętka zagnieciona ,rozegnij ją i dokręć do oporu puźniej odkręć o 1 obrót! i zabezpiecz. Poskręcaj wszystko i ustaw luz klamki sprzęgła tak aby miała ok 10-15 mm luzu (10-15mm na końcu klamki) nie możesz jej ustawić tak aby nie miała nic luzu bo kiedy dasz gazu to silnik rusza sie na poduszkach i ten luz ci bedzie znikał wtedy jest dobrze! i teraz należy zakupić olej motocyklowy nie do smażenia frytek(motul)!! bez obrazy tym którzy go leją ale to nie olej do tej maszyny

Wlej castrol 4t 10w50 koszt ok 170zł za 4l (potrzeba 4.7l)ma kolor czerwony i jest świetny sprawdzisz to sie przekonasz sam że to jest olej!!

Sprawdź ustawienie luzu klamki w czasie jazdy np na 1 biegu , połuż ręke na klamce tak aby zneutralizować te 10-15mm i daj ostro gazu trzymając lekko klamke i poczyjesz jak ten luz sam sie neutralizuje zostanie ok 2mm wtedy jest prawidłowo

Mam nadzieje że jest to zrozumiałe

Co do lag to wiem że olej to jedyna regulacja w tym moto ale jeszcze nie testowałem czy 15 czy 20 wlać poprostu musze sobie dobrać .

 

Na początek witam wszystkich posiadaczy VZR, mam możliwośc śmigania na VTX 1800R

Nie powiem nic złego o tym moto, ale skusiłem się na Suzi.

Będę miał okazję porównac oba motory czyli niezawodnośc tytana i piękną szybką bestię

Zakupiłem za wielkiej wody opisywany model VZR z rocznika 2009 limitowany czyli biały z niebieskim pasem.

Mam pytanie do użytkowników, bądź mechaników

1.czy przy przebiegu 950 mil już wymieniać na powyższego Castrola?

2. czy z rocznika 2009 sprzęgło też regulować

3.moto będzie śmigało w hiszpanii (autostrady 80%) i czy kombinować z olejem w lagach?

 

Dziękuje za odpowiedź :notworthy:

Edytowane przez paulmaciej
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cześć wszystkim,

 

Od dłuższego czasu śledzę wpisy w tym temacie i nie tylko. Byłem obejrzałem, jechałem i zdecydowałem się dołączyć do szanownego grona posiadaczy VZR-a i cieszyć się jazdą.

Mam dwa pytania:

1. Gmole - podobno do rocznika 2010 (model L0) Suzuki nie wyprodukował oryginalego gmola jeszcze. Podobno w tym modelu dali inną dźwignię hamulca i stary gmol przeszkadzał. Tak mi powidział własciciel salonu :icon_question: Czy ktoś wie jak to jest z tym gmolem?

2. Chciałbym nabyć parę dodatków, które sa dostępne tylko w USA. Czy ktoś kupował kiedyś w sklepach za oceanem i ma doświadczenia w temacie sprowadzania akcesoriów? (wiarygodność, cło, VAT i itp)?

Dajcie znać pls

 

VY

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

Hi there!

 

Uprzejmie proszę o zawieszenie gdzieś serwisówki - te listopadowe wieczory...

 

Wciąż poszukuję przyczyn dziwnego dźwięku ~3250rpm.

http://www.m109riders.com/forums/showthread.php?t=116379 - to coś na tą nutę.

 

Czy ma ktoś zdjęcie swojego R2 z szybą (np. VStream)? W sieci dostępnych jest zaledwie kilka fotek...i żadna nie daje oglądu na całe moto.

 

Pzdr.

PETR

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cześć wszystkim,

 

Od dłuższego czasu śledzę wpisy w tym temacie i nie tylko. Byłem obejrzałem, jechałem i zdecydowałem się dołączyć do szanownego grona posiadaczy VZR-a i cieszyć się jazdą.

Mam dwa pytania:

1. Gmole - podobno do rocznika 2010 (model L0) Suzuki nie wyprodukował oryginalego gmola jeszcze. Podobno w tym modelu dali inną dźwignię hamulca i stary gmol przeszkadzał. Tak mi powidział własciciel salonu :icon_question: Czy ktoś wie jak to jest z tym gmolem?

2. Chciałbym nabyć parę dodatków, które sa dostępne tylko w USA. Czy ktoś kupował kiedyś w sklepach za oceanem i ma doświadczenia w temacie sprowadzania akcesoriów? (wiarygodność, cło, VAT i itp)?

Dajcie znać pls

 

VY

 

 

Skoro nikt nie napisał to sobie sam odpiszę :biggrin:

Znalazłem dwie firmy, które tkimi sprawami się zajmują od A do Z. Czyli zamoawiamy akcesoria/cześci z katalogu amerykańskiego oni je wyceniają po swojemu i dostarczają do domku.

Cena akcesoriów jest tak skalkulowana, że obejmuje cło, VAT i koszty przesyłki (USA+Polska). Czyli do cen katalogowych należy sobie doliczyć 25-30% marży, obejmującej między innymi koszty powyżej.

Aha, należy się liczyć z koniecznością wpłaty zaliczki 20-30% wartości zamówienia.

A teraz namiary:

POLKOM z Ożarowa Maz.

http://www.motomoto.pl/

 

LIDOR z Poznania

http://www.lidor.pl/

 

Moze się Wam przyda :flesje: :crossy:

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Widzę że niema zastrzeżeń żaden użytkownik co do tego sprzętu więc ze spokojem mogę przesiadaać się na taką maszynę ,tylko jak moglibyście napisać mi na co mam zwracać szczegulną uwagę przy zakupie bo oczywiście nie będzie to moto z salonu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...