crocop Opublikowano 10 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 10 Czerwca 2008 Planuję wykupić polisę AC do mojej nowej maszyny. Ubezpieczyciele wymagają jednak jakiegoś zabezpieczenia z atestem lub tworzą własne listy akceptowanych urządzeń. Posiadam Xenę XM14, ale jej nie chcą uwzględnić.Prosiłbym o propozycje urządzeń spełniających wymogi i będących do nabycia w przyzwoitej cenie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bodzyn Opublikowano 10 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 10 Czerwca 2008 alarm meta ( w moich moto kompletna beznadzieja - np w Aprili powodowala bledy w kompie a w gixerze odciecie zaplonu) lub patrol poza tym wystarcza Ci tylko do nich piloty, w razie kradziezy tylko je musisz przedstawic ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jeszua Opublikowano 11 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 11 Czerwca 2008 raz: a było poprosić od ubezpieczyciela listę akceptowanych zabezpieczeń? może zadzwoń i niech ci prześlą, albo sprawdź na ich stronie www czy nie podalidwa: w tych wątkach powinny być informacje, o które pytasz; tzn. na pewno są na forum, ale nie dam głowy, czy akurat wątek miał "alarm" w temacie. w każdym razie o ile pamiętam, to któraś xena była na tej liściejsz Cytuj „Warunkiem istnienia dyktatury jest ciemnota tłumu, dlatego dyktatorzy bardzo o nią dbają, zawsze ją kultywują.” [R. Kapuściński] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
crocop Opublikowano 11 Czerwca 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Czerwca 2008 Przeczytałem sporo wątków zanim założyłem swój. Faktycznie Xena jest na liście PZU, jednak modele XN14 i XN15. Mojej XM14 nie ma. Otrzymałem też pewien wykaz jednak nie ma w nim podziału na zabezpieczenie samochodowe i motocyklowe. Analizowanie każdego krok po kroku, a jest ich sporo, to strasznie żmudna robota. Wolałbym zresztą jakieś sprawdzone rozwiązania niż wybierać coś z podsuniętej listy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
leonstar Opublikowano 11 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 11 Czerwca 2008 Ubezpieczyciele nie wymagają zabezpieczeń z atestem, tylko jak jest ,to masz upist iles tam procent na AC. Warunek to faktura zakupu blokady. Wymagaja zabezpieczenia mechanicznego, a takie maja motocykle seryjnie. Ja mam AC w PZU, a przed kupnem rozmawiałem z Allianzem i tez nie wymagali. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
EARL Opublikowano 11 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 11 Czerwca 2008 (edytowane) Planuję wykupić polisę AC do mojej nowej maszyny. Ubezpieczyciele wymagają jednak jakiegoś zabezpieczenia z atestem lub tworzą własne listy akceptowanych urządzeń. Posiadam Xenę XM14, ale jej nie chcą uwzględnić.Prosiłbym o propozycje urządzeń spełniających wymogi i będących do nabycia w przyzwoitej cenie.Jeśli chodzi o PZU to tutaj znajdziesz dokument w którym jest wykaz zabezpieczeń przy których zastosowaniu dostaniesz 15% zniżkę składki za OC:http://www.pzu.pl/pub/produkty/druki_majat...bezp_2_2008.pdf Pozdrawiam,E' Edytowane 11 Czerwca 2008 przez EARL Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
crocop Opublikowano 12 Czerwca 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Czerwca 2008 Ubezpieczyciele nie wymagają zabezpieczeń z atestem, tylko jak jest ,to masz upist iles tam procent na AC. Warunek to faktura zakupu blokady. Wymagaja zabezpieczenia mechanicznego, a takie maja motocykle seryjnie. Ja mam AC w PZU, a przed kupnem rozmawiałem z Allianzem i tez nie wymagali. Dziwne bo ja też rozmawiałem z przedstawicielem Alianz. Stwierdził, że muszę mieć 2 zabezpieczenia bo nie ubezpieczą mi wcale /zresztą w przypadku samochodów jest chyba analogicznie/. Jedno to seryjna blokada kierownicy, a drugiego nie mam. Gdyby był też seryjny immobiliser to było by po sprawie, no ale nie ma. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
leonstar Opublikowano 12 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 12 Czerwca 2008 Faktycznie masz rację, ja mam immobilizer więc była inna gadka. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tra Opublikowano 12 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 12 Czerwca 2008 (edytowane) alarm meta ( w moich moto kompletna beznadzieja - np w Aprili powodowala bledy w kompie a w gixerze odciecie zaplonu) lub patrol poza tym wystarcza Ci tylko do nich piloty, w razie kradziezy tylko je musisz przedstawic :biggrin: + fakturę zakupu za alarm W alianz jak masz immobilizer to nie jest Ci już nic innego potrzebne.w PZU musisz kupic dodtakowe zabezpieczenie blokada, alarm, łancuch. Xena wychodzi najtaniej. z tego względu właśnie rzeczy nie wydawac kasy ubezpieczyłem w alianz i mam problem z głowy oczywiście zniżki honorują wszystkie:) za rok za 750 k7 zapłaciłem 1300-1400zł AC NW OC + (za kradzież motocykla z miejsc niestrzeżonych) zniżki 60% OC i 60% AC pzdr jak nie masz imobilizera to kup Xene i do Alianz Edytowane 12 Czerwca 2008 przez tra Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
leonstar Opublikowano 12 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 12 Czerwca 2008 (edytowane) Patrzcie jaka róznica, ja w PZU takie same zniżki, moto wycenili na 18 tyś i wyszło 950 zł. No ale wiadomo rózny region itp Edytowane 12 Czerwca 2008 przez leonstar Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
EARL Opublikowano 12 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 12 Czerwca 2008 za rok za 750 k7 zapłaciłem 1300-1400zł AC NW OC + (za kradzież motocykla z miejsc niestrzeżonych) zniżki 60% OC i 60% AC pzdrJeśli to nie tajemnica napisz proszę na jaką kwotę ubezpieczyłeś motocykl. Pozdrawiam,E" Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
crocop Opublikowano 25 Czerwca 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Czerwca 2008 jak nie masz imobilizera to kup Xene i do AlianzDopytałem szczegółowo w Allianz. Przy wartości moto do 15 tys. wystarczy jedno zabezpieczenie, np. fabryczna blokada kierownicy. W kolejnym przedziale do 50 tys. muszą być dwa, wystarczy jako drugi fabryczny immobilizer. Jednak jak go nie ma to zaczynają się schody, wskazano mi alarm Meta Logos jako jedyny słuszny wybór. Mechaniczne zabezpieczenia nie wchodzą w rachubę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
karol1001 Opublikowano 25 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 25 Czerwca 2008 Dopytałem szczegółowo w Allianz. Przy wartości moto do 15 tys. wystarczy jedno zabezpieczenie, np. fabryczna blokada kierownicy. W kolejnym przedziale do 50 tys. muszą być dwa, wystarczy jako drugi fabryczny immobilizer. Jednak jak go nie ma to zaczynają się schody, wskazano mi alarm Meta Logos jako jedyny słuszny wybór. Mechaniczne zabezpieczenia nie wchodzą w rachubę.Pamiętaj, że do alarmu potrzebujesz fakturę zakupu plus fakturę potwierdzającą instalację. Na obu muszą być naturalnie twoje dane i dane motocykla. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Notturno SV Opublikowano 29 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 29 Maja 2009 no dobra a jesli kupie alarm mam na niego fakture ale zamontuje sam to co nie uznaja?? Cytuj Romet Z 125 ----> Suzuki SV 650 S K1 -----> Honda VTR 1000 F 97 :Dhttps://www.facebook.com/WozniakLukaszFotonotek Fotografia Motoryzacyjna i nie tylko :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
leonstar Opublikowano 29 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 29 Maja 2009 Mogą nie uznać, chodzi o to że musisz mieć papier na fachową instalację ( czytaj papier na to). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.