Skocz do zawartości

SUZUKI GS 400


browarniak
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

No dobra rozumiem , kranik naprawić to nie problem a te zaworki to co to jest ??

 

W gaźnikach, wymienia się komplet - gniazdo i iglicę. A czy kranik naprawić to nie problem to bym nie powiedział, bo musisz zamówić nową uszczelkę i membranę.

Suzuki GSR 750, GS 400, GSX 750 S Katana, GS 850 G, DR 600 S

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

taki wynalazek odcinajacy dopływ paliwa do gaznika po zalaniu go określona iloscią zupy. Po wymianie zaworków iglicowych sprawdź czy ci oleju w silniku nie "przybyło". A jak przybyło to znaczy ze masz zupe w oleju i tez trza bedzie go wymienic ;/

Kochany pamiętniczku , właśnie spadł śnieg . I dlatego postanowiłem sobie kupić nowy motocykl :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W gaźnikach, wymienia się komplet - gniazdo i iglicę. A czy kranik naprawić to nie problem to bym nie powiedział, bo musisz zamówić nową uszczelkę i membranę.

No jeśli chodzi o kranik to masz rację ale już to przerabiałem w KAWASAKI KZT 1000 więc z tym sobie dam radę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hehe. Gaźniki w GS400...skąd ja to znam.... to jest swoisty ból w doopie w tych sprzetach.

Zaworek iglicowy to ten mały dynks o który opiera się plywak w komorze gaźnika. Jak podnosi sie stan paliwa to plywak go popycha w do góry i w efekcie iglica zamyka dopływa paliwa do komory. Jak iglica jest zużyta to będzie przepuszczała paliwo do komory i zalewałą gaźniki. Możliwe też że masz trefny (czyt. dziurawy/nieszczelny) pływak który nabiera paliwa i opada na dno przez co nie może domknąć zaworka.

Pływak sprawdzisz zanurzając go całego w naczyniu z gorącą wodą. Obserwuj czy puszcza bąbelki powietrza.

MotorcycleStorehouse Dealer.

Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla!

 

Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hehe. Gaźniki w GS400...skąd ja to znam.... to jest swoisty ból w doopie w tych sprzetach.

Zaworek iglicowy to ten mały dynks o który opiera się plywak w komorze gaźnika. Jak podnosi sie stan paliwa to plywak go popycha w do góry i w efekcie iglica zamyka dopływa paliwa do komory. Jak iglica jest zużyta to będzie przepuszczała paliwo do komory i zalewałą gaźniki. Możliwe też że masz trefny (czyt. dziurawy/nieszczelny) pływak który nabiera paliwa i opada na dno przez co nie może domknąć zaworka.

Pływak sprawdzisz zanurzając go całego w naczyniu z gorącą wodą. Obserwuj czy puszcza bąbelki powietrza.

 

OK wszystko sprawdzę w sobotę. No to mnie żonka na minę wsadziła kupując sobie ten motorek , jak nie regulator napięcia ( też do wymiany ) to teraz gaźniki , a na domiar złego dziś w mojej Kawie skończyły się hamulce z przodu.

:biggrin:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ty nie brzęcz, tylko się ciesz że lepsza połowa jeździ! Wielu by tak chciało... a w końcu dłubać przy motongu to przyjemna rozrywka jest. Na pewno lepsze od oglądania meczów piłkarskich... :icon_twisted:

Dezinformacja i fake newsy opierają się na tendencyjności w naszym myśleniu. Nie lubimy otrzymywać informacji, które są sprzeczne z tym, jak postrzegamy świat. Wolimy wiadomości, które potwierdzają nasze przekonania. Problem w tym, że wobec takich przekazów jesteśmy mniej krytyczni, więc jeśli dezinformacja będzie zgodna z tym, w co i tak już wierzymy, łatwiej będzie się nam na nią nabrać. Pamiętajmy, dezinformacja ma na celu radykalizację naszego światopoglądu, a nie jego zmianę.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

OK wszystko sprawdzę w sobotę. No to mnie żonka na minę wsadziła kupując sobie ten motorek , jak nie regulator napięcia ( też do wymiany ) to teraz gaźniki , a na domiar złego dziś w mojej Kawie skończyły się hamulce z przodu.

:icon_twisted:

 

 

Jaką minę. Czoeniu, masz motocykl który ma 25 lat i oczekujesz że będzie bezawaryjny? Normalna sprawa że się zużyły gaźniki, choć mój ma 30 i nie ciekną - podejrzewam że naprawiał go kiedyś jakiś debil. Mina to by była jakby Ci się zatarł albo coś, ale te motocykle są tak długowieczne i głupoodporne że jest to mało prawdopodobne. Wg mnie to świetny motocykl.

Suzuki GSR 750, GS 400, GSX 750 S Katana, GS 850 G, DR 600 S

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jaką minę. Czoeniu, masz motocykl który ma 25 lat i oczekujesz że będzie bezawaryjny? Normalna sprawa że się zużyły gaźniki, choć mój ma 30 i nie ciekną - podejrzewam że naprawiał go kiedyś jakiś debil. Mina to by była jakby Ci się zatarł albo coś, ale te motocykle są tak długowieczne i głupoodporne że jest to mało prawdopodobne. Wg mnie to świetny motocykl.

 

Troszkę mnie pocieszyłeś :D , problemu z naprawom nie będzie ( dam sobie radę ) tylko problem jest ze znalezieniem części.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ok .

Wielkie dzięki za wszystko . Na razie przerobiłem kranik że można go zamykać i motorek jakoś jeździ i żonka sie uczy ( idzie jej coraz lepiej :) ) a na zimę wywalę silnik i machnę jakiś remont .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jesteś pewien że to jest GS400 a nie 425 lub 450? W katalogach częsci w UK widzę że do GS400 są tylko roczniki 77-81. Póxniej wyszły 425 i 450 które są identyczne tylko pojemnośc inna i rorząd się różni. Luknij na bloku cylindrów powinna być wybita pojemność lub podaj pierwsze litery i cyfry z nr. silnika np. GS40X itp.

MotorcycleStorehouse Dealer.

Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla!

 

Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jesteś pewien że to jest GS400 a nie 425 lub 450? W katalogach częsci w UK widzę że do GS400 są tylko roczniki 77-81. Póxniej wyszły 425 i 450 które są identyczne tylko pojemnośc inna i rorząd się różni. Luknij na bloku cylindrów powinna być wybita pojemność lub podaj pierwsze litery i cyfry z nr. silnika np. GS40X itp.

 

 

Jeśli to to co w avatarze to jest 400. 425 wyszły prawie równocześnie z 400, jak nie równocześnie.

Suzuki GSR 750, GS 400, GSX 750 S Katana, GS 850 G, DR 600 S

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...