browarniak Opublikowano 10 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 10 Czerwca 2008 WitamMam problem z gaźnikami ( hiba) w SUZUKI GS 400 z 1983 r, a mianowicie gdy motor stoi w garażu to z gaźników wężykami przelewowymi przez noc wylatuje około szklanka benzyny.Co to może być ?. ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Greedo Opublikowano 10 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 10 Czerwca 2008 Nieszczelny kranik i zużyte zaworki iglicowe. Cytuj Suzuki GSR 750, GS 400, GSX 750 S Katana, GS 850 G, DR 600 S Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
browarniak Opublikowano 10 Czerwca 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Czerwca 2008 Nieszczelny kranik i zużyte zaworki iglicowe. No dobra rozumiem , kranik naprawić to nie problem a te zaworki to co to jest ?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Greedo Opublikowano 10 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 10 Czerwca 2008 No dobra rozumiem , kranik naprawić to nie problem a te zaworki to co to jest ?? W gaźnikach, wymienia się komplet - gniazdo i iglicę. A czy kranik naprawić to nie problem to bym nie powiedział, bo musisz zamówić nową uszczelkę i membranę. Cytuj Suzuki GSR 750, GS 400, GSX 750 S Katana, GS 850 G, DR 600 S Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LORD VADER Opublikowano 10 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 10 Czerwca 2008 taki wynalazek odcinajacy dopływ paliwa do gaznika po zalaniu go określona iloscią zupy. Po wymianie zaworków iglicowych sprawdź czy ci oleju w silniku nie "przybyło". A jak przybyło to znaczy ze masz zupe w oleju i tez trza bedzie go wymienic ;/ Cytuj Kochany pamiętniczku , właśnie spadł śnieg . I dlatego postanowiłem sobie kupić nowy motocykl :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
browarniak Opublikowano 10 Czerwca 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Czerwca 2008 W gaźnikach, wymienia się komplet - gniazdo i iglicę. A czy kranik naprawić to nie problem to bym nie powiedział, bo musisz zamówić nową uszczelkę i membranę.No jeśli chodzi o kranik to masz rację ale już to przerabiałem w KAWASAKI KZT 1000 więc z tym sobie dam radę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qurim Opublikowano 10 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 10 Czerwca 2008 Hehe. Gaźniki w GS400...skąd ja to znam.... to jest swoisty ból w doopie w tych sprzetach. Zaworek iglicowy to ten mały dynks o który opiera się plywak w komorze gaźnika. Jak podnosi sie stan paliwa to plywak go popycha w do góry i w efekcie iglica zamyka dopływa paliwa do komory. Jak iglica jest zużyta to będzie przepuszczała paliwo do komory i zalewałą gaźniki. Możliwe też że masz trefny (czyt. dziurawy/nieszczelny) pływak który nabiera paliwa i opada na dno przez co nie może domknąć zaworka.Pływak sprawdzisz zanurzając go całego w naczyniu z gorącą wodą. Obserwuj czy puszcza bąbelki powietrza. Cytuj MotorcycleStorehouse Dealer. Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla! Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
browarniak Opublikowano 11 Czerwca 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Czerwca 2008 Hehe. Gaźniki w GS400...skąd ja to znam.... to jest swoisty ból w doopie w tych sprzetach. Zaworek iglicowy to ten mały dynks o który opiera się plywak w komorze gaźnika. Jak podnosi sie stan paliwa to plywak go popycha w do góry i w efekcie iglica zamyka dopływa paliwa do komory. Jak iglica jest zużyta to będzie przepuszczała paliwo do komory i zalewałą gaźniki. Możliwe też że masz trefny (czyt. dziurawy/nieszczelny) pływak który nabiera paliwa i opada na dno przez co nie może domknąć zaworka.Pływak sprawdzisz zanurzając go całego w naczyniu z gorącą wodą. Obserwuj czy puszcza bąbelki powietrza. OK wszystko sprawdzę w sobotę. No to mnie żonka na minę wsadziła kupując sobie ten motorek , jak nie regulator napięcia ( też do wymiany ) to teraz gaźniki , a na domiar złego dziś w mojej Kawie skończyły się hamulce z przodu. :biggrin: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Buber Opublikowano 11 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 11 Czerwca 2008 Ty nie brzęcz, tylko się ciesz że lepsza połowa jeździ! Wielu by tak chciało... a w końcu dłubać przy motongu to przyjemna rozrywka jest. Na pewno lepsze od oglądania meczów piłkarskich... :icon_twisted: Cytuj Dezinformacja i fake newsy opierają się na tendencyjności w naszym myśleniu. Nie lubimy otrzymywać informacji, które są sprzeczne z tym, jak postrzegamy świat. Wolimy wiadomości, które potwierdzają nasze przekonania. Problem w tym, że wobec takich przekazów jesteśmy mniej krytyczni, więc jeśli dezinformacja będzie zgodna z tym, w co i tak już wierzymy, łatwiej będzie się nam na nią nabrać. Pamiętajmy, dezinformacja ma na celu radykalizację naszego światopoglądu, a nie jego zmianę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Greedo Opublikowano 11 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 11 Czerwca 2008 OK wszystko sprawdzę w sobotę. No to mnie żonka na minę wsadziła kupując sobie ten motorek , jak nie regulator napięcia ( też do wymiany ) to teraz gaźniki , a na domiar złego dziś w mojej Kawie skończyły się hamulce z przodu. :icon_twisted: Jaką minę. Czoeniu, masz motocykl który ma 25 lat i oczekujesz że będzie bezawaryjny? Normalna sprawa że się zużyły gaźniki, choć mój ma 30 i nie ciekną - podejrzewam że naprawiał go kiedyś jakiś debil. Mina to by była jakby Ci się zatarł albo coś, ale te motocykle są tak długowieczne i głupoodporne że jest to mało prawdopodobne. Wg mnie to świetny motocykl. Cytuj Suzuki GSR 750, GS 400, GSX 750 S Katana, GS 850 G, DR 600 S Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
browarniak Opublikowano 11 Czerwca 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Czerwca 2008 Jaką minę. Czoeniu, masz motocykl który ma 25 lat i oczekujesz że będzie bezawaryjny? Normalna sprawa że się zużyły gaźniki, choć mój ma 30 i nie ciekną - podejrzewam że naprawiał go kiedyś jakiś debil. Mina to by była jakby Ci się zatarł albo coś, ale te motocykle są tak długowieczne i głupoodporne że jest to mało prawdopodobne. Wg mnie to świetny motocykl. Troszkę mnie pocieszyłeś :D , problemu z naprawom nie będzie ( dam sobie radę ) tylko problem jest ze znalezieniem części. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Greedo Opublikowano 11 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 11 Czerwca 2008 http://allegro.pl/item380789450_czesci_suz...400_gs400e.html kolega z forum. Cytuj Suzuki GSR 750, GS 400, GSX 750 S Katana, GS 850 G, DR 600 S Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
browarniak Opublikowano 12 Czerwca 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Czerwca 2008 http://allegro.pl/item380789450_czesci_suz...400_gs400e.html kolega z forum.Ok . Wielkie dzięki za wszystko . Na razie przerobiłem kranik że można go zamykać i motorek jakoś jeździ i żonka sie uczy ( idzie jej coraz lepiej :) ) a na zimę wywalę silnik i machnę jakiś remont . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qurim Opublikowano 12 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 12 Czerwca 2008 Jesteś pewien że to jest GS400 a nie 425 lub 450? W katalogach częsci w UK widzę że do GS400 są tylko roczniki 77-81. Póxniej wyszły 425 i 450 które są identyczne tylko pojemnośc inna i rorząd się różni. Luknij na bloku cylindrów powinna być wybita pojemność lub podaj pierwsze litery i cyfry z nr. silnika np. GS40X itp. Cytuj MotorcycleStorehouse Dealer. Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla! Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Greedo Opublikowano 12 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 12 Czerwca 2008 Jesteś pewien że to jest GS400 a nie 425 lub 450? W katalogach częsci w UK widzę że do GS400 są tylko roczniki 77-81. Póxniej wyszły 425 i 450 które są identyczne tylko pojemnośc inna i rorząd się różni. Luknij na bloku cylindrów powinna być wybita pojemność lub podaj pierwsze litery i cyfry z nr. silnika np. GS40X itp. Jeśli to to co w avatarze to jest 400. 425 wyszły prawie równocześnie z 400, jak nie równocześnie. Cytuj Suzuki GSR 750, GS 400, GSX 750 S Katana, GS 850 G, DR 600 S Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.