Patriko Opublikowano 8 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 8 Czerwca 2008 Witam wszystkich. Prośba do użytkowników o opinie na temat tego 150 konnego silnika Volkswagena. Jak wygląda sprawa bezawaryjności, trwałości, spalania, czyli ogólnie rzecz biorąc wszystkiego co z nim związane. Doszły mnie słuchy, że turbina ma "zwiększoną" awrayjność pomijając fakt "jak dbasz tak masz" - prawda? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nitomen Opublikowano 9 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 9 Czerwca 2008 co do trwalosci to sie nie wypowiem ,ale spalanie i osiagi podobne do VR6 , znajomek mial/ma w A4. Cytuj KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kaszpir Opublikowano 9 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 9 Czerwca 2008 Co do trwałości ciężko mi sie wypowiadać, 150 kkm w Passacie B5 i jak narazie bezawaryjnie. Spalanie: LPG do 12 l/100 km przy normalnym, codziennym użytkowaniu w cyklu miasto/trasa mniej więcej 50/50 natomiat noPB od 8 w górę ;)Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Patriko Opublikowano 10 Czerwca 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Czerwca 2008 A dobrze to to się ten motór odpycha w takim Pasku? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kaszpir Opublikowano 11 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 11 Czerwca 2008 A dobrze to to się ten motór odpycha w takim Pasku?Bezproblemowo, obejrzyj krzywą momentu obrotowego dla tego silnika. Dzięki sprężarce i odpowiedniemu sterowaniu jest płaska w całym zakresie obrotów. Dzieki temu ten w sumie niewielki silniczek bardzo ładnie ciągnie i jest ekonomiczny jak na tą moc. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Koper Opublikowano 12 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 12 Czerwca 2008 Witam. Silnik zdecydowanie na plus. Do tej pory nic sie nie zepsulo, wszystko elegancko chodzi. Audi A3 1,8 T quattro, przebieg 107000km. Spalanie jak na ta moc, a przede wszystkim charakterystyke silnika (zwawy, ladnie sie wkreca) mysle, ze niezle. Cos ok 9-9,5 do 100km/h i wg mnie jak na zaturbiony silnik bardzo elastyczny. Od 3tys obr czuc przyjemne wgniatanie w fotel:)) W miescie ok 10-11 litrow (Wroclaw, czyli miasto=stanie i ruszanie w korku co 10 sekund, 13km w ponad godzine), na trasie przy 130 ok 7-8 litrow, przy 160-180 juz ok 10ltr. Dodam, ze ogromna roznica na niemieckim paliwie: pali litr a nawet 2 (!!!) mniej! Podobno wersja 180KM pali tylko pol litra wiecej a zabawa duzo wieksza:)Pozdrawiam, Koper Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
janciownik Opublikowano 12 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 12 Czerwca 2008 moje wrazenia z jazdy zajebiste - silniczek elastyczny, ciagnie ladnie - mielismy w firmie paska z tym silnikiem - tyle ze mi palil 12-16 litrow w jezdzie mieszanej, a przy katach to mniemam ze 20 wypijal,a silnik odporny - przetestowalismy :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nitomen Opublikowano 12 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 12 Czerwca 2008 no wlasnie i ze wzgledu na spalanie , wybral bym wiekszy ale mniej wysilony silnik. Cytuj KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Koper Opublikowano 12 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 12 Czerwca 2008 A czy wiekszy, a mniej wysilony bedzie mniej palil? Nie mozna za bardzo generalizowac bo w benzynach nie ma regul ale pewnie wiekszy, a o podobnej mocy bedzie palil tyle samo. Nie mowie tu o pasku, ktorym jezdzil kolega przede mna(bo to spalanie wydaje sie troche dziwne:) tylko powiedzmy o Atrojce... Np cytryna C2 siostry pali na miescie 9-10(silnik 1,4!). a w trasie 8...frajda w a3 duuuuuuuzo wieksza, a spalanie wieksze o... 1 do 2 litrow...:notworthy:) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
janciownik Opublikowano 12 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 12 Czerwca 2008 A czy wiekszy, a mniej wysilony bedzie mniej palil? Nie mozna za bardzo generalizowac bo w benzynach nie ma regul ale pewnie wiekszy, a o podobnej mocy bedzie palil tyle samo. Nie mowie tu o pasku, ktorym jezdzil kolega przede mna(bo to spalanie wydaje sie troche dziwne:) tylko powiedzmy o Atrojce... Np cytryna C2 siostry pali na miescie 9-10(silnik 1,4!). a w trasie 8...frajda w a3 duuuuuuuzo wieksza, a spalanie wieksze o... 1 do 2 litrow...) Wiesz - wszystko zalezy od nogi - znam ludzi co twierdza ze im 1,9 tdi pala 5-7 litra, beznyny 1,4-1,8 ponizej dychy... ja jak sie sprezylem jak do srania na zatwrdzeniu to mi TDI spalil 6 litra, ale powiedzmy uczciwie - tak sie nie da jezdzic, chyba ze jest sie emerytem albo taksowkarzem... zasada prosta - zeby jechac "fajnie" tak samo czyms co ma 100 koni a czyms co ma 150 czy 200 i duzo wiecej pojemnosci to napewno te wieksze silniki spala mniej co katowany maly silniczek...jak z moto - mialem kilka 600 i zawsze chlaly nascie, mam ponad litra i pali mniej, i duzo mniej jesli jade z baba i bagazem... tak czy siak - kupuj jak masz kase na wache i piluj ile wlezie, fajne silniczki :D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Patriko Opublikowano 12 Czerwca 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Czerwca 2008 Z tym spalaniem to jestem ciekaw ile bierze przy normalnej jeźdźie (czytaj-czasem trza przyłożyć)? Nie wiem czy nie lepszym wyborem byłby zwykły 1.8? Janciownik, tankować można, ale nie jestem typem, który lubi wydawać dużo na paliwo... Bo dlaczego mam zrobić np. dajmy 200 za 200 skoro mogę zrobić 600 za 200? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
janciownik Opublikowano 12 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 12 Czerwca 2008 hehe - a kto lubi wydawac :notworthy:choc jak juz jade ... to mniam mniam poczuc kregoslup wgniatajacy sie w fotel ... nie lubie predkosci, ale przyspieszenia kocham .... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nitomen Opublikowano 12 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 12 Czerwca 2008 (edytowane) ogolnie oszczedne i mocne sa nowoczesne diesle comonrail , ale te juz kosztuja swoje... a moze Edytowane 12 Czerwca 2008 przez Nitomen Cytuj KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Koper Opublikowano 13 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 13 Czerwca 2008 Przy "normalnej" jezdzie pali ok 11-12. Ale jak w pierwszym tygodniu po odebraniu prawka dorwalem to auto to bylo 14 litrow tylko, ze na kazdych swiatlach do 5800obr i na kazdej prostej w pi...e :eek: Zwykly ma 25 koni mniej i pali tez ok litr mniej ale na prawde dla tego silnika z turbina warto wszystko zrobic. Baaardzo mile przezycie powyzej 3000obr ! Podkreslam tu, ze na zachodnim paliwie, nawet na PB 91 paliii duuuuzo mniej. Zdecydowanie polecam samochod z tym silnikiem, szczegolnie z quattro! A fakt, wiekszosc zalezy od tego czy noga ciezka czy nie. A i z wiekszym silnikiem to racja. A3 3.2 V6 250 KM pali w miescie (podobno) tylko litr wiecej niz cholernie wysilony silnik w S3 2.0 265Km z turbina.... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
M a D a F a K a Opublikowano 16 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 16 Czerwca 2008 Swego czasu (gdy lubiłem miejsko-dresiarki blircht za dwa złote) w garażu stał LEON z 186 km wersją tegoż napędu. Dla mnie bez rewelacji! Spalanie na +, ale nie jest to sportowy silnik! Nadaje się do pasków i innych średniaków o spokojnej naturze, gładkie przyspieszenie, dobra kultura pracy, bez emocji! Ten zrozumie o co chodzi kto się przejedzie prychającą DELTĄ integrale najlepiej w wersji EVO! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.