spman Opublikowano 8 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 8 Czerwca 2008 Witam,dziś ok 12 miałem lekkiego szlifka. Na światłach stałem na pol position i chciałem zawrócić. Zapaliło się zielone ruszam, prędkość maks 20km/h, zawracam a tu plama oleju :icon_twisted: :banghead: tylne kolo poślizg motocykl z pod tyłka ucieka, szlifnął z 3 metry. Podbiegam, gaszę silnik i podnoszę sprzęta. Oczywiście nikt sięnie zatrzymał, co więcej, auta objeżdżały mnie z obu stron trąbiąc ;) :PBilans strat jest znikomy z racji posiadania crashpadów - zgięta wajcha od biegów (juz wyprostowana) - zgięta śruba mocująca crashpad :banghead: zna ktoś przyczynę? słabo dokręcona?? - uchwyt lewego lusterka chyba szlag trafił bo lata całe lustro - mi kompletnie nic, jeden mały siniak na łydce Pozdro i uważajcie na siebie. :clap: :D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
motylek Opublikowano 8 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 8 Czerwca 2008 heh...nasza kultura pozostawia wiele do życzenia, najważniejsze, że Ty nic sobie nie uszkodziłeś, a moto się naprawi :buttrock: a w którym to dokładnie miejscu we wro było ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Limo Opublikowano 8 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 8 Czerwca 2008 (edytowane) - zgięta śruba mocująca crashpad :buttrock: zna ktoś przyczynę? słabo dokręcona??To tak wlasnie ma byc. Crashpad ma sie zgiac przyjmujac tym samym na siebie energie zderzenia. Sruba nie moze byc za twarda bo zamiast sie zgiac moglaby sie urwac z kawalkiem ramy. Pozdr :crossy: Edytowane 8 Czerwca 2008 przez Lime82 Cytuj Why... So... Serious Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotrek2345 Opublikowano 8 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 8 Czerwca 2008 Hmm dziwne bo srashpad powinien wytrzymac taka glebe przy 20 km/h Widziałem crashpada ktory wytrzymal glebe przy 120 km/h :buttrock: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
spman Opublikowano 8 Czerwca 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Czerwca 2008 heh...nasza kultura pozostawia wiele do życzenia, najważniejsze, że Ty nic sobie nie uszkodziłeś, a moto się naprawi :) a w którym to dokładnie miejscu we wro było ? Skręcałem z Kazimierza Wielkiego w stronę Krupniczej, dokładnie to chciałem zawrócić i tylne koło uciekło na plamie, motocykl sie wysunął na sam środek między pasami, na szczęście nikt we mnie ani w motocykl nie przypieprzył. Co do tego crashpada to jednak mnie zastanawia dlaczego śruba się zgieła (to ta sama sruba co trzyma silnik w ramie) ja uważam ze crash pad powinien się zetrzeć a nie odkształcić. Co o tym sądzicie?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sirlore Opublikowano 8 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 8 Czerwca 2008 Tam są tory tramwajowe więc trzeba uważać. To że trąbili to się nie dziwie. Mnie tez raz zycie nauczylo to że jak chce sie byc pierwszym to trzeba uwazac maksymalnie, chociaz jak mialem szlifa to mi ludzie z samochodu pomogli. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GurenS Opublikowano 9 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 9 Czerwca 2008 (edytowane) No te plamy oleju to jakaś plaga ... pomykam sobie ostatnio pod górkę ok 60-70km/h jadę lewym pasem, na środku było widać tak jakby wylali nową smołe... chciałem skręcić więc musiałem przez to przejechać ... Ku mojemu zdzwiwieniu zaczyna mi rzucać dupą ... puściłem manete i koło złapało się drogi ... dojeżdzam do skrzyżowania a tam plama oleju na cały pas .. zaraz telefon .. straż itp Na szczęscie obyło się bez szlifu Edytowane 9 Czerwca 2008 przez GurenS Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Lefthandy Opublikowano 9 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 9 Czerwca 2008 Miałem identyczny szlifik w tamtym roku w pod koniec listopada na skrzyżowaniu. Było ciemno i padało. Skręcałem w lewo. Ruszyłem i przednie koło mi uciekło. Też prędkość nie wieksza niż 20-30km. I było to w trakcie egzaminów naprawko. Oblałem oczywiście. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Limo Opublikowano 9 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 9 Czerwca 2008 Co do tego crashpada to jednak mnie zastanawia dlaczego śruba się zgieła (to ta sama sruba co trzyma silnik w ramie) ja uważam ze crash pad powinien się zetrzeć a nie odkształcić. Co o tym sądzicie??No to mozliweze sruba za miekka. Cytuj Why... So... Serious Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kornol Opublikowano 9 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 9 Czerwca 2008 zachowanie puszek niesmaczne :) , w końcu każdemu może sie zdarzyć wywrotka i gdy w gre wchodzi olej, piasek czy inny syf o szlif nie ciężko.... ale dobrze że miałeś grzybki, żeby nie to już by było spawanko... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dwapro Opublikowano 9 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 9 Czerwca 2008 a to dziwne trochę, bo jak ja się szlifnąłem to puszkarze elegancko mnie zastawili żeby mnie nikt nie rozjechał, pomogli wstać i sprowadzili moto na chodnik. pełna kultura. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
spman Opublikowano 9 Czerwca 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Czerwca 2008 No to mozliweze sruba za miekka. No to teraz pojawia sie pytanie. Jakie śruby kupić? Nie mam pojęcia jakie są założone,tzn wiem że to sa M12/120mm na imbus 8mm. O jakiej Twardości śruby kupić? standardowe 5x8 czy może podwyższone 8x8 lub 12x9?? Jak radzicie, tylko żeby nie była tak twarda ze pęknie przy obciążeniu(oby nie musiała już nic wytrzymywać). Jak radzicie? Cena nie gra roli, to są koszta rzędu kilku zł. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Lefthandy Opublikowano 9 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 9 Czerwca 2008 hartowane powierzchniowo (nie wiem jakie to może być oznaczenie). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Limo Opublikowano 9 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 9 Czerwca 2008 No to teraz pojawia sie pytanie. Jakie śruby kupić? Nie mam pojęcia jakie są założone,tzn wiem że to sa M12/120mm na imbus 8mm. O jakiej Twardości śruby kupić? standardowe 5x8 czy może podwyższone 8x8 lub 12x9?? Jak radzicie, tylko żeby nie była tak twarda ze pęknie przy obciążeniu(oby nie musiała już nic wytrzymywać). Jak radzicie? Cena nie gra roli, to są koszta rzędu kilku zł.Kiedys byl o tym temat na forum ale teraz moze byc ciezko znalezc. Z tego co pamietam to te srednie byly polecane. Cytuj Why... So... Serious Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
spman Opublikowano 9 Czerwca 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Czerwca 2008 Kiedys byl o tym temat na forum ale teraz moze byc ciezko znalezc. Z tego co pamietam to te srednie byly polecane. znalazlem:) http://forum.motocyklistow.pl/index.php?sh...4769&hl=%B6ruby Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.